ההזעה זה ליקוי שיש בכל או ברוב הגדול של המנועים האלה.
המהדקים נפתחים כשמחליפים משאבת מים זה לא אומר שהורידו את המנוע.
שלום
קטנוע Xevo 250 שנת 2017, 15 אלף ק"מ, מצב חיצוני טוב
החשד הראשון שלי, המנוע מזיע, לא חזק מדי, השמן לא מטפטף, אבל יש הזעה. שאלה: האם זאת יכולה להיות מחלה של הקטנועים האלו שאין להתייחס אליה, או שזה מעיד על תקלה ?
החשד השני: המהדקים שיושבים על צינורות נוזל הקירור שנכנסים למנוע, לא עם פלומבה כמו שראיתי פעם (ב2012 על קטנוע חדש כזה שקניתי), אלא רב פעמיים עם בורג חיזוק, האם זה מעיד על זה שכבר הורידו מנוע לקטנוע הספציפי ? נ.ב לצורך החלפת נוזל קירור אין צורך לפרק את שני הצינורות מהמנוע, רק אחד מהם, אז זה או שככה הקטנוע יצא מהסוכנות, או שפירקו לו מנוע.
באופן כללי המוכר משדר אמינות, הבעיה שהוא יד 3 (כן, לא מעט)
תודה מראש על עצות
ההזעה זה ליקוי שיש בכל או ברוב הגדול של המנועים האלה.
המהדקים נפתחים כשמחליפים משאבת מים זה לא אומר שהורידו את המנוע.
ידוע לך למה יש נזילה במנועים של Quasar ואיך מטפלים בזה ? אולי מערכת Positive Crankcase Ventilation נסתמת מהר ויש לנקות אותה ?
זה לא שייך ל PCV זה ליקוי בתכנון.
לדעתי פיספסו משהו בהתאמה ברמה הכימית בין הראש לצילינדר.
כי המנוע הזה מבוסס על הלידר שבהתחלה היה מיוצר עם ראש וצילינדר מאלומיניום ובהמשך,כנראה בשביל להוזיל עברו לייצר צילינדרים מברזל.
כמו שאמרו הכלים האלה ברובם הגדול מזיעים באזור הראש מנוע. לגבי הבנדים. באבניר מחליפים יזום לרוב את הבנדים לחיצה המקורי בבנד רגיל בגלל בעיות של נזילות מים