מה אתם מעדיפים? מה יותר פרקטי ?
ממה שהבנתי לגק האמצע יש לא מעט חסרונות: (האופנוע עלול ליפול ברוח חזקה, מפריע למקם את המיגון גחון, תוספת משקל, מפריע לעלות על מדרכות) .
מה אתם מעדיפים? מה יותר פרקטי ?
ממה שהבנתי לגק האמצע יש לא מעט חסרונות: (האופנוע עלול ליפול ברוח חזקה, מפריע למקם את המיגון גחון, תוספת משקל, מפריע לעלות על מדרכות) .
סתם שאלה קטנה
ג'ק מרוצים איך תרים את האופנוע לבד?
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
ג'ק מרוצים לדוגמא: http://www.admotor-sport.com/REARJACKPUIG.html
יש לי הרגשה שלא השתמשת באחד מעולם.
אני צודק?
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
מה?!
ג'ק מירוצים זה בעצם כמו האות ח שתופס את הזרוע האחורית של האופנוע.
ג'ק אמצע זה משהו שהיצרן החליט אם לשים או לא.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
וורסיס 1000, ג'ק מרוצים והרמתי את האופנוע לבד-אפשרי אבל מצריך טכניקה.
הזמנתי מגרמניה ג'ק אמצע, אין מה להשוות, הרבה יותר נוח לתפעול והפך להיות הג'ק העיקרי שלי. עלייה וירידה ממדרכות בזהירות ולא הייתה בעיה עם תוספת הג'ק.
מבחינת תוספת המשקל, באופנוע עם כל כך הרבה כוח לא מורגש.
אתה צודק יונתן - לא השתמשתי באחד כזה, תסביר את עצמך בבקשה,שאבין איך זה מתקשר לנושא הדיון .
כדי להרים אופנוע על ג'ק מרוצים צריך להגיע מאחור בזמן האופנוע ישר לחלוטין ולהרים אותו מתותבים על הזרוע .
אתה צריך שמישהו יחזיק לך את האופנוע ישר או שהפרינגים היפים שלך ידרשו תיקון.
אפשר להרים לבד אבל זה תלוי האופנוע, דורש אימון ומשש לא בטוח .
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אצלי זה כמעט הפך את האופנוע וגם אני עשיתי לא מעט.
זה לא טריוויאלי
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אצלי גם CB500, עשיתי ככה:
אצלי בג׳ק מרוצים אני מרים רק עם הכפות לבד ובלי שום בעייה,ממקם אותם במקום הנכון ונותן דחיפה לג׳ק תוך כדי שאני מקפיד שאני עם הגוף מוכן בצדו השמאלי של האופנוע במקרה של נפילה. כבר עשיתי את זה עשרות פעמים וברוך השם עדין לא נפל לי מעולם,לעומת זאת אם אני מנסה להרים עם הכפות של הספולים האוםנוע כמעט נפל לי כבר פעמים אז ויתרתי על זה עקב כך שלא מצאתי את הטכניקה הנכונה לעשות את זה לבד ולא תמיד נמצא איתי מישהו שיכול לאבטח את האופנוע שלא יפול.
ממה שאני שומע פה עדיף ג'ק אמצע