שלום,
לחבר שלי יש קימקו ניו- דינק 2010 125 סמ"ק.
לאחרונה הוא סובל משתי בעיות :
בעיות:
1. לפעמים הקטנוע לא מניע דרך הסטרטר.
2. בנוסף נכבה בעמידה ברמזור.
תרחישים:
להלן כמה תרחישים שקורים לקטנוע:
1. בעת פתיחת הסוויץ' לא מופיע שום דבר על לוח השעונים כאילו המצבר גמור.
2. בעת פתיחת סוויץ'. לוח השעונים נידלק אך שנותנים סטרטר אין התנעה.
3. לפעמים נכבה בעת עמידה ברמזור.
מה שכן האופנוע תמיד מניע דרך רגלית ה"קיק".
אבחון:
כשאני בדקתי את הקטנוע הוא הניע בלי בעיה דרך הסטארטר מספר פעמים. הניע בנגיעה כמו שאומרים.
יחד עם זאת לקחתי רב מודד ולהלן תוצאות המצבר:
1. סוויץ, סגור. נמדד מתח של 12.39 וולט.
2. לאחר הנעה . נמדד מתח של 13.04 וולט.
3. שנתתי סטרטר . המתח ירד ל 11.2 וולט.
לכן שללתי את בעית המצבר. מצד שני לא ננתי סטרטר כמה פעמים ככה שנפילת המתח לא הייתה כזאת חמורה.
אני לא חושב שהעיה מגיעה מקוייל או מהפלאג.כאמור דרך הקיק הוא תמיד מניע.
למישהו יש תובנות/ מחשבות / עצצות / נתקל בבעיה ויודע להיד מה מי מו?
תודה רבה,
כמה אופציות שחשבתי תו"כ: קרבורטור- טורים וצ'וק חשמלי. ריליי סלנואיד יכול להיות שצריך להחליף אותו. מתג ההצתה.
מה שאני הייתי עושה (לבד) קודם כל מנקה קרבורטור ומעלה טורים קצת. בודק (עם הפלוק שלך) את הזרם בסלנואיד ומחליף במידת הצורך. שולל אופציה שהצ'וק החשמלי לא תקין (ג'ק גם פירט באשכול של 'לא מניע מה עושים')
אשמח לעדכון
אבירן
נערך לאחרונה על ידי aviran; 10-10-2015 בשעה 18:16.
וואלללהה ! נשמע טוב! נתת לי כיוון.
בכלל לא ידעתי שיש לקטנוע הזה קרבורטור אבל אחרי שעיינתי ב
user manual
ראיתי שיש.
מה שכן אני לא מוצא בשום מקום את ה
service manual
עבור ה
Kymco new dink 125 cc
יש איזכור על איך לכוון את הטורים אבל זה הכל . אני צריך מעבר.
מישהו נתקל ה
service manual
במקרה?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
לבעיה של "לפעמים לא מניע עם סטרטר":
עפ"י התרחישים, לפחות 2 מהם מציינים מצב של בעיה חשמלית, יותר מזה - אולי של 2 בעיות שונות.
אם הקטנוע מניע תמיד עם הרגלית, יכול להיות שחיבורי המצבר (2 הדקי המצבר וחיבור המינוס לשלדה) רופפים (זה גם יכול להסביר כיבויים ברמזור), ואז לפעמים אין חשמל ולפעמים כאילו אין מספיק זרם. כמו כן, יכול להיות שהבעיה בסוויץ' - אפשר לבדוק את זה אם יש שינוי בהתנהגות כששוב סוגרים-פותחים אותו.
וואללה המון תודה רבה על הספר שיחקת אותה.
למישהו יש עוד משהו לתרום? איזה תכשיר ייעודי מיוחד לניקוי קרבורטורים.
לפי מה שאני מבין אין מנוס מלפרק את הקרבורטור.
ממה כדאי להימנע?
מצאתי את הקישור הבא שמסביר באופן כללי על קרבורטור מסויים.
http://www.instructables.com/id/Clea...ove-the-Float/
לפרק כל אחד יודע. החשש שלי זה איך להחזיר את הכל לקדמותו ושישב במקום.
בנוסף ראיתי גם שיש על הקרבורטור אטמים. רצוי להחליף אותם גם?
הקטנוע מניע עם קיק בכל מצב מה ייתן לנקות קרבורטור?
הכיבויים ברמזור וסקאלה שנכבת כשלוחצים על הסטרטר מעידים על בעיה בחיבור למצבר.
אם הקטבים מהודקים תעבור על החיווט של הסוויץ \ החיווט של הריליי או המתג יש מגע לא טוב,קורוזיה הדק שרוף וכו.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-10-2015 בשעה 12:50.
שמע, שקניתי את הקטנוע גם ניו דינק 125, היה חסר לו הפלסטיק של המצבר ובמהלך הנסיעה הוא היה זז ומתנתק קצת.
מה שהיה קורה לי זה בידיוק מה שקורה לך, הייתי מנסה להניעשם סוויץ בא להניע, יש שעון הכל ואיך שלוחצים סטרטר יש 'טק' והכל נכבה.
גם ברמזור היה לפעמים נכבה, או אפילו לשים אור גבוה במהירות נמוכה היה מגמגם ונכבה אם אתה לא נותן גז.
זה אחד על אחד מה שהיה לי, אז כדאי לך לבדוק את זה לפני שאתה נוגע בחלקים אחרים.
רק מעדכן. את מי שזה מעניין אותו.
בסוף הוחלף המצבר למצבר חדש ונפתרה הבעיה. איך אומרים:
נוסע אש!
אני רק אציין שלא באמת אותרה התקלה ויתכן ושיש זליגה או בעיה במקום אחר אבצ העיקר שמבחינתו זה נפתר.
המון תודה רבה לכל מי שייעץ עזרתם לנו מאוד
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
בד״כ בניו דינק נמס החיבור (שקע/תקע) של הסלילים,שווה להעיף מבט...