תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: בעיה עם הניוטרל

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131

    בעיה עם הניוטרל

    שלום לכולם, רכשתי אופנוע שדרש יישור קו קטן והכל סודר חוץ מבעיה אחת במוסך לא הבינו כל כך למה זה נגרם והאופציה שאמרו לי זה לפתוח את הגיר.
    אז ככה הבעיה היא שהאופנוע לא קולט כל כך טוב את הניוטרל, הוא אמנם נכנס לניוטרל בלי בעיה אבל לרוב לא מציג שהוא בניוטרל בסקאלה, ואז אי אפשר להניע.
    וגם לפעמים כן מציג ניוטרל אבל לוקח כמה נסיונות עד שמניע.
    צריך כאילו לשחק קצת עם הרגלית הילוכים עד שיתפס במקום הנכון ואז הוא מניע.
    לפעמים גם רק קצת משחק עם ההגה מצליח ואז זה בכלל מתסבך אותי כי הכבל קלאץ' תקין והיוניט קלאץ תקינה.
    יש לציין שכל החלקים האחרים תקינים והבעיה לא נובעת מהם אלא מהחיישן ניוטרל או משהו אחר שאני לא מבין בו כל כך.
    מישהו פעם נתקל בדבר כזה?
    מעדיף לשאול פה לפני שהמוסך מתחיל לפרק את הגיר.
    תודה רבה לעוזרים.
    האופנוע המדובר crf250L 2014

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    המוסך מורשה הונדה? אם לא הייתי מציע לקפוץ לחברה ולהתחבר עם מחשב ולראות אילו תקלות קופצות.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    המוסך מורשה הונדה? אם לא הייתי מציע לקפוץ לחברה ולהתחבר עם מחשב ולראות אילו תקלות קופצות.
    כן מורשה הונדה, מאיפה לפי דעתך הבעיה נובעת?
    כנראה שלא תהיה ברירה ואלך למוסך שיפרקו הכל...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    כן מורשה הונדה, מאיפה לפי דעתך הבעיה נובעת?
    כנראה שלא תהיה ברירה ואלך למוסך שיפרקו הכל...
    עפ"י התיאור שלך קשה לי לומר בודאות לכן הצעתי שיתחברו עם מחשב רכב (אם הם מורשה הונדה צריך להיות להם מחשב, אם לא אז לקפוץ לחברה ושיתחברו שם עם מחשב) ויבדקו דרכו אילו קודי תקלות עולים ו\או מה קופץ\עולה במחשב כשהתופעה מתרחשת. באותו זמן לבדוק לגבי ריקולים באם יש.
    אין לי מושג אצל מי אתה מטפל ומה הרמה שם ואין לי מושג גם איפה החיישן מותקן אצלך באופנוע (ייתכן שבשביל להחליף אותו לא צריך לפרק מנוע) אבל לפני שמתחילים לפרק מנוע (שעולה הרבה כסף) מן הראוי לבדוק כמו שצריך מהיכן הבעיה.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    איזה תקלה הם אמורים לראות?
    אני לא מכיר את הסיאראף אל. אבל אם יש שקע דיאגנוסטיקה (ואני בספק), הוא יתן במקרה הטוב נתונים על המנוע.
    נשמע מאוד הגיוני שהיוניט (שיושב מתחת למכסים) לא יושב טוב, או בעייתי ולכן התופעה המדוברת. כך שהפתרון של המוסך הוא הגיוני.
    בדיאר, אין צורך לפתוח את כל המנוע אלא רק מכסה צד.

    לפני שאתה עובר מוסך, שאל אותם מה ההערכת עלות של התיקון.
    ברוב הסינגלים הישנים שאני מכיר (וההונדה מבוסס על אחד כזה), זה תיקון די פשוט.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    מסכים עם איילזו. חלקית.
    אף יצרן הגיוני לא ידחוף את הסוויץ' עצמו לתוך העוקה. כך שלא צריך לפרק שום דבר. גם לא מכסה מגנטור.
    זדאיקס אצלך זה חוט מוזר מתחת למגנטור קרוב לגג"ש הקדמי.
    פות"ש תביט פה בחלק 6. לפי התיאורים שלך הסוויץ' מגמגם או אפילו המגעים אליו רופפים.
    הייתי מתחיל מהקל אל הכבד -
    מגעים. תבדוק ששום מגע לא רופף מהצמה לסוויץ'
    תקצר. או תפתח. (הגיוני שזה allways on )
    תחליף סוויץ'.
    המקרה הכי קיצוני זה מה שהמוסך שלך חותר אליו - שמה שמפעיל את הסוויץ' התעקם. ואז צריך באמת לפתוח את המנוע.

    זהו להפעם.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    לפעמים אני שוכח שהם לא כאלו "מתוחכמים". הנה צילום מהספר רכב איך לבדוק את היוניט:
    Screenshot from 2019-08-07 20-11-44.jpg

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    איזה תקלה הם אמורים לראות?
    אני לא מכיר את הסיאראף אל. אבל אם יש שקע דיאגנוסטיקה (ואני בספק), הוא יתן במקרה הטוב נתונים על המנוע.
    נשמע מאוד הגיוני שהיוניט (שיושב מתחת למכסים) לא יושב טוב, או בעייתי ולכן התופעה המדוברת. כך שהפתרון של המוסך הוא הגיוני.
    בדיאר, אין צורך לפתוח את כל המנוע אלא רק מכסה צד.

    לפני שאתה עובר מוסך, שאל אותם מה ההערכת עלות של התיקון.
    ברוב הסינגלים הישנים שאני מכיר (וההונדה מבוסס על אחד כזה), זה תיקון די פשוט.
    תודה על התגובה ואני חושב שאתה אכן צודק, אין חיבור דיאגנוסטיקה באופנוע הוא דגם יחסית ישן ופשוט.
    אלך מחר לכמה מוסכים לבקש הצעת מחיר לבדיקה ותיקון.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    מסכים עם איילזו. חלקית.
    אף יצרן הגיוני לא ידחוף את הסוויץ' עצמו לתוך העוקה. כך שלא צריך לפרק שום דבר. גם לא מכסה מגנטור.
    זדאיקס אצלך זה חוט מוזר מתחת למגנטור קרוב לגג"ש הקדמי.
    פות"ש תביט פה בחלק 6. לפי התיאורים שלך הסוויץ' מגמגם או אפילו המגעים אליו רופפים.
    הייתי מתחיל מהקל אל הכבד -
    מגעים. תבדוק ששום מגע לא רופף מהצמה לסוויץ'
    תקצר. או תפתח. (הגיוני שזה allways on )
    תחליף סוויץ'.
    המקרה הכי קיצוני זה מה שהמוסך שלך חותר אליו - שמה שמפעיל את הסוויץ' התעקם. ואז צריך באמת לפתוח את המנוע.

    זהו להפעם.
    תודה על התגובה, אני אישית לא חושב שהבעיה מגיעה מהסוויץ' כי הנורץ ניוטרל מהבהבת כשמשחקים עם הרגלית והוא כאילו צריך להיכנס לנקודה ספציפית ואז הוא מניע מיד.
    למרות שאכן יש כמה מגעים רופפים וחשופים באיזור הסוויץ' אז אולי כן שווה בדיקה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תודה על התגובה ואני חושב שאתה אכן צודק, אין חיבור דיאגנוסטיקה באופנוע הוא דגם יחסית ישן ופשוט.
    אלך מחר לכמה מוסכים לבקש הצעת מחיר לבדיקה ותיקון.
    בגדול יש שקע דיאגנוסטיקה רק שהוא נקרא DLC (דאטה לינק קונקטור) וניתן להתחבר אליו עם מכשיר יעודי, מה שכן לא מצאתי (גם לא חיפשתי לעומק) אינדיקציה לזה שהוא יכול לתת מידע מהחיישן ניוטרל.
    Screenshot from 2019-08-08 17-26-16.jpg

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש חיישן על הציר של ההילוכים, בדרך כלל בגב הקייס.
    שההילוך בניוטרל הוא מוציא התנגדות מסויימת ומתקבלת בECU כניוטרל.
    בספר המוסך אמור להיות כתוב כמה אום מייצגים ניוטרל ואז אפשר לנתק את הקונקטור ולגשר עם נגד מתאים כדי לראות אם הבעיה נעלמת

    עריכה: ראיתי שכבר אתה יודע איפה החיישן, אם הוא עובד על התנגדות שים נגד מתאים אם על גישור אז קצר אותו ותראה אם הבעיה ממשיכה.

אשכולות דומים

  1. בעיה בהדלקה
    על ידי Yarin115 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14-04-2019, 15:35
  2. בעיה בקסדה agv k3 sv
    על ידי Venox בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-07-2018, 15:59
  3. בעיה בהתקנת משקף פינלוק - NOLAN N87
    על ידי YoniM בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-10-2017, 12:28
  4. בעיה עם תרנגול
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 27-02-2017, 19:48
  5. בעיה בקישורים
    על ידי רותם_מ בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 03:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO