עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: הונדה פורצה-טיפול כל 12 אלף? איך?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני חושב שאף אחד לא חייב לך שום דבר.
    לאף אחד פה אין מעבדת שמנים בבית. זה לא מפריע להסתמך על היגיון בריא וניסיון של מכונאים (כולל כאלה שעובדים במוסכי יבואן) ולקצר את מרווחי ההחלפות... בלי להוכיח שום דבר ל matanbar26.
    כמו כן, זה לא מפריע לחלוק את הגישה האישית שלך עם העולם באמצעות הפורום. לזה הוא נועד.
    רשמתי "לדעתי" ועוד הוספתי שאני "לא מזלזל בניסיון של אנשים".
    אבל למה לקרוא הכל לפני שמגיבים?
    אין קשר בין היגיון בריא למה שרשמתי.
    נגיד והיו רושמים "לדעתי החלפת שמן כל 12,000 זה לא טוב למנוע" אז זה עוד מתקבל על הדעת (כי זאת דעתם).
    אבל שאנשים רושמים באופן מוחלט שהחלפת שמן כל 12,000 תהרוס את המנוע/תקצר את חייו באופן משמעותי מין הראוי שיספקו הוכחות.
    אם אין להם "מעבדת שמנים" אז על סמך מה נאמר באופן מוחלט כל כך שייגרם נזק? על סמך "היגיון בריא"?
    שוב, אם זה נאמר כדעה זה משהו אחד, אם זה נאמר כעובדה מוחלטת אז חובה (כן חובה ולא רצוי) לספק הוכחות.
    לא לי, לכל מי שקורא את זה.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    פיאט הרחיבו את מרווחי הטיפולים ל30K קילומטר
    הריקושטים לא אחרו לבוא ויש לא מעט דיונים בפורום של פיאט על הנושא.
    בהונדה NC750X ניתן לעשות כל 12K טיפול העדפתי להחליף כבר ב6000 קילומטר את הטיפול למראת שהמנוע בכלי הזה עובד בסל"ד נמוך ומזכיר באופי שלו רכב.


    כך גם בפיאט 500 אני כל שנה או 10000 קילומטר עושה טיפול.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    פיאט הורידה בהמשך את מרווח הטיפולים ל15K או שנה ואני לא יודע להגיד אם מרווח הטיפולים בהונדה הוא סביר או לא אבל המוסכניק בהונדה שלי אמר לי פעמיים שהוא ממליץ על החלפה כל 6K ולא כל 12K. אולי הוא יודע משהו ואולי יש לו אינטרס...

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    מרווח טיפולים מוכר, אין מה לעשות. אני יודע שאת האופנוע הבא שלי אני אקנה בין היתר בגלל מרווח טיפולים גדול יותר ממה שיש לי כרגע.

    את מרווחי הטיפולים הגדולים אפשר לייחס להרבה דברים. מנועים שבנויים בטכנולוגיות מתקדמות יותר, יחד עם איכות שמנים שעלתה פלאים ככל שהזמן עבר וממשיכה לעלות. מצד שני אתה לא יכול שלא לחשוב אם מדובר בשיטת "כמה אפשר למשוך את זה לפני שצריך להחליף" ולחשוד שאולי הנושא נחקר לעומק ע"י היצרניות שראו שאופנוע שורד ל-100 אלף ק"מ בין אם מחליפים לו שמן כל 6000 או כל 10000 ק"מ, אז החליטו להאריך את תדירות הטיפולים.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    אני עשיתי עכשיו טיפול 12000 ל Crf rally שלי כשהטיפול הקודם היה ב 1000 ק"מ לאחר הרצה אי שם באמצע 2017. במהלך התקופה לא הייתי צריך להוסיף שמן והוא יצא די נקי ולא שחור מפוחם.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    נשמע קצת מוזר כי שמן בדר"כ משחיר כבר אחרי יומיים.
    בכל מקרה, הגישה שלי היא שזה לא יכול להזיק, אז לשלם עוד 50 שקל ורבע שעה עבודהף פעם פעמיים בשנה - העולם לא ייחרב.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לדעתי, מי שמעוניין לסתור טענה (הטענה היא "הונדה פורצה צריך טיפול כל 12,000 ק"מ") צריך להביא הוכחה לטענה שלו.
    כלומר, אם מישהו טוען ש12,000 זה מוגזם שיביא הוכחות ולא רק "הונדה לא תיכננו את המנוע למזג אוויר בישראל" או "החלפתי שמן אחרי 6,000 ק"מ והרגשתי שהוא מחוספס".
    הוכחות, ראיות פיזיות אמיתיות שהחלפת שמן לאחר 12,000 יוצרת נזק.
    אני לא מזלזל בניסיון של אנשים ומי שרוצה להחליף שמן גם כל 3,000 ק"מ שייעשה זאת אבל אני הייתי מעוניין לראות הוכחות אמיתיות.
    רק RYAN F9

    https://www.youtube.com/channel/UCNS...SuFzCZjfK2C7dQ

    מסוגל לעשות בדיקות כאלה.

    בגדול אתה צודק, אני גם לא אוהב שאומרים סתם... וקשה לי להאמין שיצרן כמו הונדה יגדיר החלפת שמן בתדירות שתפגע במנוע.

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הויכוח הזה עלה כבר.
    אני רק אכתוב משהו לקובי.
    שמן שקוף לא מעיד על כלום.
    במנועים חדשים זה הגיוני מאוד.
    במנועים ישנים זה עלול להעיד על שמן לא טוב, שלא יודע לספוח אליו פיח ותחמוצות אחרות.

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תכל"ס מי שיהנה מהחלפות שמן בתדירות גבוהה זה אותו אחד שיקנה את האופנוע בעוד XXXXX שנים.

    לאדם שמחליף אופנוע כל (סתם כדוגמה ) 3 שנים זה לא יזיז וספק גם אם זה יקבל ביטוי בבדיקה של הרוכש.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28-05-2019, 11:48
  2. רכיבה ראשונה: הונדה פורצה 250
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 01-09-2018, 20:19
  3. הונדה: פורצה חדש ל-2018 - גם ב-250 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-04-2018, 08:32
  4. קיט טיפול לX-MAX 250
    על ידי ran632 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-11-2017, 09:47
  5. למכירה - הונדה פורצה NSS300 ABS 2013
    על ידי eyalgal בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-08-2016, 19:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO