יבוא סדיר לא היה.
אגב שניה לפני שהמפעל נסגר היה אבטיפוס בשם AS שהיה גירסת האדוונצ'ר של אותה פלטפורמה וגירסת SFx שהייתה בעצם קיט שהיה אפשר לקנות בנוסף.
הSFx היה נראה מעולה לאותה תקופה
![]()
לא ידעתי על קיום האופנוע הזה. האם במקרה ידוע אם גדליה ארנון או מישהו אחר ייבאו אי פעם אחד מאלה?
יבוא סדיר לא היה.
אגב שניה לפני שהמפעל נסגר היה אבטיפוס בשם AS שהיה גירסת האדוונצ'ר של אותה פלטפורמה וגירסת SFx שהייתה בעצם קיט שהיה אפשר לקנות בנוסף.
הSFx היה נראה מעולה לאותה תקופה
![]()
לא הגיע. גם בחו"ל לא הספיק להימכר בכמויות גדולות.
לארץ הגיעו 251,301 (ב-93'-94' מגרמניה, ואלה נחשבו איכותיים יותר - כזה היה לי). ב-2000 מטורקיה (נראה לי), והם נחשבו באיכות ירודה.
בייבוא הראשון הגיעו כמה 125, ספק אם אפילו אחד מהם שרד.
הגיעו גם כמה סקורפיונים (שניים-שלושה לכל היותר) באמצע שנות ה-90, ולפחות סילוור סטאר אחד (שישב אחרי זה קרוב לעשור ביד2 כאבן שאין לה הופכין).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
גם לי היה 93.
מסתבר שיש גם גירסא של הסילבר בשם NRX Tour, חיצונית דומה בצורה מרוממת נפש ל-ETZ -
1bba_12.jpg
2888893871_704b4b6413_o.jpg
הייתי פעמיים או שלושה לא זוכר, המפעל נמצא ליד סקסנרינג ו40 דקות מהבית, גם במסיבת הסגירה הייתי שכללה מכירת חיסול של כל החלקים במחסן במחירים מצחיקים
image01.jpg
image02.jpg
image03.jpg
image04.jpg
image05.jpg
image06.jpg
image07.jpg
image08.jpg
image09.jpg
והSFX
image01.jpg
image02.jpg
ענקהאדוונצ'ר המדובר בתמונה השנייה נראה פגז.
איזה עצוב, חברה עם עבר היסטוריה מעניינת, ולדעתי יותר ידע ב-2 פעימות מכל חברה אחרת.