לגבי ה K1300 חבל שלא מייצרים אותם יותר. אני מבין למה הם הפסיקו אבל חבל.
בעניין של להזיז ממקום למקום בחניה, קודם כל ה GS מרגיש פחות מגושם מאחיו הגדול וחוץ מזה גם בתנועה ממש איטית (זחילה של 15 קמ"ש) וגם בהשתחלות בין מכוניות לא היתה לי בעיה עם ה GS
לגבי ה K1300 חבל שלא מייצרים אותם יותר. אני מבין למה הם הפסיקו אבל חבל.
בעניין של להזיז ממקום למקום בחניה, קודם כל ה GS מרגיש פחות מגושם מאחיו הגדול וחוץ מזה גם בתנועה ממש איטית (זחילה של 15 קמ"ש) וגם בהשתחלות בין מכוניות לא היתה לי בעיה עם ה GS
אכן חבל.. ודווקא אני ממש לא מבין למה הפסיקו את ייצורו. הכלי אכן יקר ליצור (מתלה קדמי מזלג יצוק..) וגם לאחזקה, אבל הי - ה K1600 שבכאילו בא להחליפו, לא יקר?!?.. לדעתי יותר וגם זה לא מחליף הרי, ה K13 ספורטורינג מעולה, לא ככה ה K16 המפלצתי שהוא באותה רובריקה של ה R1200RT - ספינות כביש מפנקות ולא באמת משהו ספורטיבי.
וואלה חבר'ה בחו"ל עולים על מסלולים עם ה K12/13, המהדרין מחליפים בולמים לווילברס או אוהלינס ומתקינים PC עם פילטר אויר + פול סיסטם פתוח, למסלול הם רוכבים בכיף עם המזוודות הספורטיביות המעולות של במוו שמתאימות בצורה מושלמת לכלי, מגיעים למסלול מורידים את הזיווד ונותנים בראש. בסיום הכלי עולה חזרה על הציוד ויאללה טיול חזרה הביתה.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast