ה GS יכול יופי להתנהל לו בשבילים/+ הרי (הפלוס זו הגדרה פתוחה - תלוי מאוד ברוכב ומיומנותו OFFROAD)
בוא תרכב על ה K13 יותר מכ 80 מטר בערך על שביל כורכר (בטיולי פסק זמן המוביל והמתכנן מאתג אותנו בכניסות "קצרות" לכל מיני מצפים עם גישה של שבילי כורכר אליהם), חוויה ממש לא נעימה בעליל - הכלי מעביר לך חד משמעית שהוא מתפרק לחתיכות אחרי האבן הקטנה הראשונה שהגלגלים פוגשים, לא משנה כמה אתה משחק עם ה ESA שלו ומכייל על COMFORT ועם עומס קפיץ רוכב בודד, רוכב + זיווד או שני רוכבים. (זה שיש כאלו עם גולדוויג או K1600 או המוביל עם F800GT שנכנסים בכייף, לי זה לא..)


ציטוט ההודעה בתגובה