אמרו כבר את הרוב מעליי. המעבר מ- 4 בשורה לבוקסר הוא לא פחות ממעבר בין-גלקטי (רכבתי על ZZR1400 לפי ה- GS). מודבר במנוע טרקטורי לגמרי, ולא נעים בגבוהים, ויש צורך בפרק הסתגלות לא קצר למעבר הזה. בכל זאת, משהו בבוקסר הזה מאוד ייחודי, ואם חשבת שה- GS רועד ומחוספס, תנסה לעלות על בוקסר בן 40
בסה"כ מדובר באופנוע נוח מאוד עם ארגונומטריה מבריקה (השוואתי ראש בראש, בהפרש של 3 ימים טיול 800 ק"מ ביום אחד על ZZR לעומת ה- GS) וורסטיליות מדהימה לטורינג. חבל רק שהמגן רוח הורס את השמחה.
בקשר לבולם הקדמי (הטללבר) הידוע (לשמצה?) הוא מבודד מאוד בגלל המבנה, ולא שוקע. מי שרגיל לבולם (הפוך) איכותי יתקשה מאוד לעכל אותו.

השטח היחיד שה- GS המודרני מיועד לו זה המדבריות שבפוסטרים ופרסומות של ב.מ.וו. כן נכון יש את חברי המועדון ההוא שמוסיפים, ממגנים ומשפצרים וחבר'ה האלה שחצו את האאוטבק באוסטרליה וכו'. so what?! גם הקורסה החבוטה שנת 99' עם קצת "שפצורים" סיימה את הגרוטראלי.