מדבר על אופנוע בן שנתיים שלוש שעבר פחות מ-5K קילומטר
רוצה לחסוך את הזמן והטרטור.. בכלל אפשר לראות מחלות או התעללות באופנוע בגיל כזה צעיר?
לגבי תאונות - ריתוחים פלסטיקה וכאלה רואים, נכון זה לא 100% אבל גם הבדיקה לא..
מה דעתכם
מדבר על אופנוע בן שנתיים שלוש שעבר פחות מ-5K קילומטר
רוצה לחסוך את הזמן והטרטור.. בכלל אפשר לראות מחלות או התעללות באופנוע בגיל כזה צעיר?
לגבי תאונות - ריתוחים פלסטיקה וכאלה רואים, נכון זה לא 100% אבל גם הבדיקה לא..
מה דעתכם
אם אין לך נסיון ברכישת כלי רכב עדיף לקחת לבדיקה.
מקסימום הפסדת כמה מאות שקלים והרווחת אופנוע תקין.
תקפיד שהבודק אכן בודק את המנוע ואל תסתפק בבדיקה וויזןאלית.
יש בודקים נחשבים שלא מפרקים פלסטיקה ועל סמך שמיעה וסיבוב "יודעים" לאבחן.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה לא רק שווה לקחת לבדיקה אלא ממש חובה.
חבל שכשתרצה למכור אותו ויקחו אותו לבדיקה יגלו איזה עיקום בשלדה ותפסיד כמה עשרות (וזה בהנחה שלא תתרסק).
חובה
כלי בן 3 שעשה 5,000 ק"מ בלבד?
זה אומר שהרבה זמן הוא עמד בחנייה ולכן שווה בדיקה.
ממש לא מוזר, איך תבדוק קומפרסיה ולחץ הפוך שזה ה א'ב', בלי לפרק פלסטיקה?
תלוי בכישורי החישה שפיתחת. מבחינתי אם יש אמון לא בודק.
אם אין אמון במוכר גם הבדיקה וגם המכונה כנראה לא יהיו משו משו.
אני קונה ומוכר את הרכבים כבר עשרות שנים בלי בדיקה. בפעם האחרונה שהשתמשתי במכון בדיקה "לגיטימי" לא מצאו את הסיבה לנקישה המוזרה מהמנוע (אום משוחרר מתחת למכסה ראש מנוע) וגם לא סיפרו לי מיוזמתם שמדובר בסוחר \ נוכל מוכר. שאלתי אז גמגמו משהו. קניתי ובמשך שבועיים עברתי בין 4-5 מוסכים שונים.
אם מדובר בשילדה עקומה מתאונה לרוב רואים בעין \ מתחת לליפט. כנ"ל רוב מה שקשור לתקלות במנוע \גיר \ חשמל. הדבר היחיד שמדאיג אותי זה המחשב והחיישנים. אם קיימת בעיה שחמקה מעיניך, אני די בטוח שגם הבדיקה לא תעזור. חשוב לזכור שהבודק לא תמיד מדבר בשחור לבן ואין אחריות על שום "ממצא". הכי חשוב, לקבל סיבוב...-אם ניתן.
הנה סתם דוג' קלאסית מהרגע:
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A6%D7%95%D7%AA