תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: רכיבה ראשונה: סוזוקי קטאנה

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    רכיבה ראשונה: סוזוקי קטאנה

    רכיבה ראשונה על הסוזוקי קטאנה החדש והיפהפה - הומאז' לאופנוע האייקוני של סוזוקי משנות ה-80. ביצועים מעולים, עיצוב יפהפה והרבה ייחודיות - אבל יש גם חסרונות. המבחן המלא בקישור.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...0%d7%a0%d7%94/


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    חמוד וייחודי, אבל המתחרים שלו טובים יותר, עם מיכל דלק גדול יותר

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    לא מבין אופנועים שבנויים למהירות גבוהה בלי מגן רוח הולם.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא מבין אופנועים שבנויים למהירות גבוהה בלי מגן רוח הולם.
    לא משנה כמה מהר אני רוכב בסוף היום האופנוע מראה מהירות ממוצעת של 60-70 קמ"ש גג, וזה אומר שרוב היום ביליתי בכבישים מפותלים איפה שרוב האופנועים (אופנועי כביש) צריכים להיות, זה "השטח" שלהם

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ברור וגם אצלי הממוצע דומה. הנקודה שונה.
    אם נחלק את הנסועה לא למהירות אלא למקטעי זמן- זמן פקקים, זמן כבישים מהירים וזמן כבישים מפותלים בזמן של המהירות קיבלת חור בתמורה. למה?
    כי האופנוע תוכנן להגיע למהירויות של 200 ומעלה. התכנון קשור מאוד כי אתה משלם על היכולת ולרוב קונה בגלל היכולת וגם....סובל בגלל היכולת- או בעצם אי היכולת.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא מבין אופנועים שבנויים למהירות גבוהה בלי מגן רוח הולם.
    קטע. קטגוריה הזויה קטגורית ה"נייקדים" הזו, אה?
    נישה איזוטרית שבקושי מחזיקה את הראש מעל המים בעולם האופנועים הבינלאומי שמתרכז בעיקר באופנועים עם חיפוי פיירינג ומשקפים גבוהים...
    נערך לאחרונה על ידי כRובי; 24-08-2019 בשעה 07:09.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    קטע. קטגוריה הזויה קטגורית ה"נייקדים" הזו, אה?
    נישה איזוטרית שבקושי מחזיקה את הראש מעל המים בעולם האופנועים הבינלאומי שמתרכז בעיקר באופנועים עם חיפוי פיירינג ומשקפים גבוהים...
    אם יד על הלב והמון אהבה וסימפתיה אני מניח שאם יש קהל ל- S&M יהיה קהל לנייקדים, כי זה תענוג לצאת בערב עם הנייקד, להיסחב עם הקסדה
    המעיל/חליפה/ כפפות/ מגנים, לכל מקום, להשאיר את האופנוע לא נעול, חשוף לכל מאן דבעי, לספוג רוח בפרצוף ולחפש קסדה שקטה/אטמים/מוזיקת שקר.
    ולספר לכולם אני הכי מהיר בעיר בעירום. (מוגש באהבת אמת, מעמותת ידידי הארגז!).

    ולעניין האופנוע (?)

    שאפו על הרעיון

    שאפו על האומץ להיות שונה.

    שאפו על הדבר האמתי.

    שאפו על הפלטפורמה הראוייה.

    בוז למיכל הדלק.

    בוז ליכולת גמיעת מרחקים.

    בוז לשימושיות

    בוז למחיר.


    למכורים בלבד.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    הנימוק בתגובה לדרזנר.
    באותו הקשר, אם אני מפרק את הסיבה לסרקזם, אתה טוען שמה שקורה שבשקלול הסופי ההנאה מהרושם, זמן הפיתולים והפקקים מחפה על הבור בפתוחים.
    אני טוען שבתחום שבו היצרנים חוסכים 50$ על צג נורמלי או מגיני ידיות כנראה שמשתלם לשווק קונספט כדי לחסוך 500$ בפלסטיקה.

    כדי שיהיה ברור, יש בין העיצובים של הנייקדים דגמים שנורא יפים בעיני ואני לא פוסל את האפשרות שאקנה אחד. אני מתייחס להגיון השימושי "המוצהר" כי אף יצרן לא שם על המדף דאווין או שופוני אלא מעטפת של נתונים או "יכולות" באריזה השיווקית. לדעתי מדובר בהגיון שחובבים בתחום צריך לשים על השולחן כשדנים בדגם \ קטגוריה (שופוני ספורט) בצורה כנה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הנימוק בתגובה לדרזנר.
    באותו הקשר, אם אני מפרק את הסיבה לסרקזם, אתה טוען שמה שקורה שבשקלול הסופי ההנאה מהרושם, זמן הפיתולים והפקקים מחפה על הבור בפתוחים.
    אני טוען שבתחום שבו היצרנים חוסכים 50$ על צג נורמלי או מגיני ידיות כנראה שמשתלם לשווק קונספט כדי לחסוך 500$ בפלסטיקה.

    כדי שיהיה ברור, יש בין העיצובים של הנייקדים דגמים שנורא יפים בעיני ואני לא פוסל את האפשרות שאקנה אחד. אני מתייחס להגיון השימושי "המוצהר" כי אף יצרן לא שם על המדף דאווין או שופוני אלא מעטפת של נתונים או "יכולות" באריזה השיווקית. לדעתי מדובר בהגיון שחובבים בתחום צריך לשים על השולחן כשדנים בדגם \ קטגוריה (שופוני ספורט) בצורה כנה.
    אני חושב שהתשובה נמצאת דווקא בהיסטוריה איפשהו בשנות השמונים כשהתחילו לעטוף את האופנועים בפייריג בכדי לנצל את האווירודינמיות האופנועים
    הפכו לכמוסות פלסטיק מהירות, אבל כידוע אופנועים מהירים מתפוצצים בסיבובים, אז למי שלא היה כסף למעטפת חדשה הסתובב עירום, אז קראו להם
    בשם המנחם "סטריט פייטרים", ממש כמו "כרס בירה". משם לדעתי התפתח הג'אנר של פחות זה יותר...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    בתור מישהו עם חרדת מיכל, לראות את האור נדלק כבר סביב ה-9 ליטר לא יסב לי אושר.
    אני ממש אוהב את סביבת הרוכב ובפרט את מסך המונוכרום הגדול. נראה כמו משהו שנלקח היישר מאקירה.

    העיצוב נראה קצת כמו NC750 ספורטיבי אבל בתור אחד שנהנה לרכב בלילה, כל מה שבולט בלילה הוא הצללית של האופנוע והצג.
    מבחינתי הם קלעו בול בשתי הנקודות האלה ואם הייתי צריך לבחור אופנוע לסיבוב לילי בעיר, לחלוטין הייתי לוקח את הקטאנה.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    לא מבין אותם שם בסוזוקי, למה לא עיגלו כבר ל 100,000?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    לא מבין אותם שם בסוזוקי, למה לא עיגלו כבר ל 100,000?
    מספרים עגולים זה לחלשים.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: סוזוקי וי-סטרום דור 3
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-01-2018, 14:37
  2. רכיבה ראשונה: סוזוקי GSX-S750
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2017, 15:13
  3. רכיבה ראשונה: סוזוקי GSX-S1000
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 02-09-2016, 09:43
  4. רכיבה ראשונה: סוזוקי DR-Z400S - הקאמבק של השנה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-04-2016, 17:31
  5. רכיבה ראשונה: סוזוקי gsr750 במבחן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-08-2015, 06:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO