כבר היום האופנועים מפוצצים בקופסאות שחורות. לא בעוד 20 שנה.
אבל אהבתי את ההקבלה לעולם המיחשוב.
יאללה, מי מרים כפפה ויהיה הריצ'אד סטולמן של האופנועים עם ארגונים כמו FMF (על משקל FSF) ו - GNU/Motorcycles
ברוב המוחלט של העסקים ובעלי המקצוע, מי שלא ילמד ולא יתקדם עם התחום, יקרוס.
כמעט ואין תחומים שעומדים במקום והיכולת ללמוד ולהתפתח היא המפתח.
בתור בחור צעיר לא הייתי חושב על קפיצה אחת עד גיל 60. יש לך תחום שאתה אוהב? עוף על זה.. התחום ישתנה (נראה לי במעבר לחשמלי זאת אחלה הזדמנות ולא ההכרח שנותני השירותים יצטמצמו)? תשתנה יחד איתו.
נראה לי שבתקופתנו כבר לא נשארו מקצועות שיקחו אותך 40 שנה קדימה ללא שינויים מהותיים.
מבחינתי ללמוד ולהשתנות זה המפתח.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
כבר היום האופנועים מפוצצים בקופסאות שחורות. לא בעוד 20 שנה.
אבל אהבתי את ההקבלה לעולם המיחשוב.
יאללה, מי מרים כפפה ויהיה הריצ'אד סטולמן של האופנועים עם ארגונים כמו FMF (על משקל FSF) ו - GNU/Motorcycles
עיקר השינוי יבוא מתחום המכוניות החשמליות. זהו תהליך מהיר יותר מכפי שחושבים עם הצהרות של יצרנים שבעוד 10 שנים 100% יהיה חשמלי. ההשלכות ברורות, אחזקה מינימלית והרבה מוסכניקים שיחפשו אפיקים חדשים וחלקם יגיעו גם לתחום הדו"ג..
אשכרה אתה רואה את העתיד ולא עושה אחד ועוד אחד..
יש לך הזדמנות להתמקצע בתחום שאתה יודע שהולך לעבור מהפכה ואתה מתבכיין?
תחשוב שעוד כמה שנים שהחשמלי יהיה נפוץ יותר יחפשו בכל מחיר מישהו תותח בתחום לטיפולים ותקלות,
אנשים רק יכנסו לתחום החשמלי ואתה תהיה כבר עם שנים של ניסיון.
ועוד עשור כשכל כלי שני שיימסר יהיה חשמלי אתה אשכרה תשב על מכרה זהב.
רוץ ללמוד כלים חשמליים
אל תדאג יעשו את כלי הרכב מספיק מסובכים שהאנשים יצטרכו מוסך