ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
החוק השלישי של ניוטון קובע שאין שום הבדל בין מצב שבו ראש עם קסדה פוגע בעצם לבין מצב שבו עצם פוגע בראש עם קסדה ולכן בחינת הכוחות הפועלים בתוך הקסדה באמצעות הפלת משקולת שנעה במהירות מסוימת היא דימוי מצוין של תאונות וגם היצרנים בודקים את הקסדות שלהם בצורה דומה.
אין עוררין על חוקיו של ניוטון, אבל זה לא כלכך רלוונטי לכאן. הסטנדרטים השונים לא מסכימים ביניהם על משקל, מהירות וזווית הפגיעה וכן צורת העצם הפוגע.
מעבר לכל אלו, יש גם פגיעות משניות בזמן תאונה שהתקן לא יכול לדמות.
כלומר, זה לא שעכשיו יש נוסחה ברורה למכאניקה בזמן תאונה וכל שנשאר הוא לשכפל אותה במעבדה.

מה כל זה אומר מבחינתי? שבחירת קסדה היא ניהול סיכונים, ולא מדע מדוייק. ובתוך ניהול הסיכונים הזה, כמובן שעדיף להתחיל ממוצר פרימיום.