אין עוררין על חוקיו של ניוטון, אבל זה לא כלכך רלוונטי לכאן. הסטנדרטים השונים לא מסכימים ביניהם על משקל, מהירות וזווית הפגיעה וכן צורת העצם הפוגע.
מעבר לכל אלו, יש גם פגיעות משניות בזמן תאונה שהתקן לא יכול לדמות.
כלומר, זה לא שעכשיו יש נוסחה ברורה למכאניקה בזמן תאונה וכל שנשאר הוא לשכפל אותה במעבדה.
מה כל זה אומר מבחינתי? שבחירת קסדה היא ניהול סיכונים, ולא מדע מדוייק. ובתוך ניהול הסיכונים הזה, כמובן שעדיף להתחיל ממוצר פרימיום.