תוצאות 1 עד 15 מ 66

אשכול: שבת שלום (לצערי עוד הרוג אחד היום בנס הרים)

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    תסתכל על הקסדות. הייתי טוען שהקסדות אפילו זולות יחסית למחירים של שאר הציוד.
    כל היופי זה שברגע שיש דרישה, יש היצע.

    אין לי בעיה עם חופש אישי, אבל החופש הזה פוגע בשאר אוכלוסית הרוכבים.
    אם נקח את כל הביורוקרטיה הצידה, האם לראות את כולם רוכבים עם מיגון, יהרוס לכם את חווית הרכיבה?

    אני מרגיש שהאופנועים התקדמו עם השנים אך האופנוענות שקועה אי שם בתקופת הבייבי בומרס, כשמסוכן היה סקסי.
    אם כולנו רוצים להמשיך לרכב גם ב2040, הגיע הזמן להראות טיפה אחריות.
    תראה,
    לראות רק רוכבים ממוגנים מסביבי רק ישפר את חווית הרכיבה, בעיקר מבחינת הניראות (איך שאני שונא את המושג הזה). רוכב שמשקיע בלמגן את עצמו הוא רוכב שמכבד מעט יותר את הכביש לעומת זה עם כפכפים וגופיה.
    לפחות מניסיון אישי, כשרכבתי עם גופיה וכפכפים לא הערכתי נכון את הסיטואציה של דוג''י, ולמזלי הכביש לא העניש אותי. עכשיו אין מצב שאני עולה לרכיבה, הכי מינימלית, בלי מיגון מלא. בהתאם אני רוצה להאמין שאני יודע להעריך את הסיכון שאני לוקח על עצמי.
    אבל כל הבחירה הזאת שלי במיגון היא מבחירה שלי בלבד, בגלל שהתבגרתי או משהו בסגנון. לא הייתי רוצה שיכריחו אותי הצעיר יותר לרכוב עם מיגון, כי אז כנראה שלא הייתי רוכב.
    אחריות היא משהו שכל אחד צריך לקחת בעצמו, ולהיות שלם עם ההחלטות שהוא לוקח, להכריח אותו לקבל 'אחריות' גורמת לו לשחרר את עצמו מקבלת האחריות.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    144
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    תראה,
    לראות רק רוכבים ממוגנים מסביבי רק ישפר את חווית הרכיבה, בעיקר מבחינת הניראות (איך שאני שונא את המושג הזה). רוכב שמשקיע בלמגן את עצמו הוא רוכב שמכבד מעט יותר את הכביש לעומת זה עם כפכפים וגופיה.
    לפחות מניסיון אישי, כשרכבתי עם גופיה וכפכפים לא הערכתי נכון את הסיטואציה של דוג''י, ולמזלי הכביש לא העניש אותי. עכשיו אין מצב שאני עולה לרכיבה, הכי מינימלית, בלי מיגון מלא. בהתאם אני רוצה להאמין שאני יודע להעריך את הסיכון שאני לוקח על עצמי.
    אבל כל הבחירה הזאת שלי במיגון היא מבחירה שלי בלבד, בגלל שהתבגרתי או משהו בסגנון. לא הייתי רוצה שיכריחו אותי הצעיר יותר לרכוב עם מיגון, כי אז כנראה שלא הייתי רוכב.
    אחריות היא משהו שכל אחד צריך לקחת בעצמו, ולהיות שלם עם ההחלטות שהוא לוקח, להכריח אותו לקבל 'אחריות' גורמת לו לשחרר את עצמו מקבלת האחריות.
    אחריות לדעתי היא קודם כל תודעתית. הרעיון הוא לתת כמה שיותר מעצמך כדי לא ליפול, בכל מקרה אם נפלת כל מה שנשאר הוא לקוות לצאת בחיים ועם יכולת שיקום מלאה.
    הייתי רוכב המון בצורה ספורטיבית בין קרית גת לנס הרים, מכיר את כל הסיבובים והנקודות המסוכנות בע"פ. הייתי יודע מה הגבולות של האופנוע ולעתים יוצא לרכב עם מיגון מינימלי (קסדה, כפפות) ופשוט רוכב לאט יותר כשאני יודע שאני רחוק מהמקסימום ותמיד יש לי יכולת תמרון גבוהה נגד הפתעות.
    אופנועים מוגדרים כסכנת מוות אבל חומרת הסטטיסטיקה היא באופן ישיר השלכה של זלזול הרוכבים. ואם מחליטים לרכוב בטוח אין שום סיבה לאבד שליטה בקטע דרך מוכר(או בכלל).
    1000RR

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-08-2016, 00:45
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 11:29
  3. סרטון התאונה בפרדסיה- אופנוען הרוג
    על ידי willy בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-04-2016, 23:35
  4. 'הפס' בנס הרים - קחו אחריות!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 28-03-2016, 14:51
  5. היום עשיתי טסט בבוקר...מקבל תשובה היום בסביבות 5....
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 01:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO