תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: השוואת איכות צמיגים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    45

    השוואת איכות צמיגים

    שלום לכולם,
    האם קיים מבחן כלשהו על איכות צמיגים עם השוואה בין החברות או משהו בסגנון?
    רוכב כיום עם קונטי ספורט אטטאק 3 מרוצה מהם בסה"כ אבל רוצה לבדוק לגבי מצלר\פירלי.
    רוצה צמיג באותה איכות+ ולא יודע האם הוא משתווה לדוגמה לM5 של מצלר או M7, לרוסו 2 של פירלי או רוסו 3
    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כל החברות הידועות מיוצרות באותה איכות, לא הייתה פריצת דרך טכנולוגית כבר הרבה שנים.

    אתה תראה שכל אחד ממליץ על חברה אחרת ונשבע שהחברה השניה הייתה על הפנים וזה בגלל דבר אחד שנשאר שמבדיל בין הצמיגים שזה "אופי" כל דגם של צמיג יש לו את האופי שלו, אם זה יציבות, נפילה לפניות ועוד.

    לגבי טענות שצמיג סופר ספורט יותר נדבק לכביש לפחות בכביש הציבורי אין בזה הרבה אמת לכן קנה צמיג שמתאים לאופנוע ולרוכב

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כל החברות הידועות מיוצרות באותה איכות, לא הייתה פריצת דרך טכנולוגית כבר הרבה שנים.

    אתה תראה שכל אחד ממליץ על חברה אחרת ונשבע שהחברה השניה הייתה על הפנים וזה בגלל דבר אחד שנשאר שמבדיל בין הצמיגים שזה "אופי" כל דגם של צמיג יש לו את האופי שלו, אם זה יציבות, נפילה לפניות ועוד.

    לגבי טענות שצמיג סופר ספורט יותר נדבק לכביש לפחות בכביש הציבורי אין בזה הרבה אמת לכן קנה צמיג שמתאים לאופנוע ולרוכב
    לגבי חידושים, לקונטיננטל יש קו של צמיגים שיוצא בלי מעטפת הסיליקון. ההבדל באחיזה בין הצמיג הקיים שלי לקודם מוחשי מאוד עבורי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לגבי חידושים, לקונטיננטל יש קו של צמיגים שיוצא בלי מעטפת הסיליקון. ההבדל באחיזה בין הצמיג הקיים שלי לקודם מוחשי מאוד עבורי.
    אין מעטפת סיליקון לאף צמיג. יש אולי תוספת סיליקה לתרכובות אבל היא הכרחית.
    צמיג חדש אוחז יותר טוב, החוכמה היא לרכב על צמיג 100-200 קילומטר ואז להחליף וככה כמה פעמים, רק אז תוכל לגבש דעה לגבי איזה צמיג מתאים לך יותר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אני מדבר על הציפוי שמונע מצמיגים חדשים להתייבש באחסון. הציגו את זה כפיצ'ר חדש.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני הוכחתי כטועה כאן בפורום כשחשבתי שיש ציפוי.
    מסתבר שזה לא בדיוק נכון.

  7. #7
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני מדבר על הציפוי שמונע מצמיגים חדשים להתייבש באחסון. הציגו את זה כפיצ'ר חדש.
    זה החומר "סיכה" שמונע מהצמיג להידבק לתבנית הייצור. קונטי פיתחו טכנולוגיה שלא מחייבת שימוש בחומר כזה בהשוורה לשאר היצרנים מה שלא מחייב "פרק הסתגלות". במילים אחרות, מדובר בפיצ׳ר הנותן לקונטי יתרון (לטענתם) ב- 10-20 ק"מ הראשונים ותו לא.
    מעבר לכך, יש את ההשוואה לפי הפרמטרים הידועים

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני הוכחתי כטועה כאן בפורום כשחשבתי שיש ציפוי.
    מסתבר שזה לא בדיוק נכון.
    אין שום אינדיקציה שעדיין משתמשים בחומר סיכה כחלק מהיצור, יש כבר שנים חומרים כמו טפלון שמונעים הידבקות של הצמיג לתבנית.

    משהוא יש על הצמיג אבל לפי דעתי מוסיפים את זה כחומר משמר לאחסנה.

    גם אם זה נכון, אין כאן פריצת דרך טכנולוגית וזה גם לא נותן שום יתרון לצמיגי קונטיננטל

  9. #9

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    144
    כל ההנחיה הזו לרכב מספר מסוים של ק"מ היא בולשיט. אם רוכבים בלי להטות את האופנוע מה עוזר הק"מ? אפשר לרכב רגיל ולהיות עדין עד שמשפשפים את הצמיג..
    לדוגמא כמה הקפות חימום במסלול יעשו את העבודה

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי naked צפיה בהודעה
    כל ההנחיה הזו לרכב מספר מסוים של ק"מ היא בולשיט. אם רוכבים בלי להטות את האופנוע מה עוזר הק"מ? אפשר לרכב רגיל ולהיות עדין עד שמשפשפים את הצמיג..
    לדוגמא כמה הקפות חימום במסלול יעשו את העבודה
    זה לא בול שיט, מצפים ממך שתרכב כמו שאתה רוכב בדרך כלל רק דרגה אחת פחות כדי שלא תצא מהפנצ'ריה ותחליק בסיבוב הראשון (מסתבר שזה עדיין קורה).
    מי שלא מטה את האופנוע בסיבוב תוך כמה קילומטרים סיים את שלב "ההרצה"

    ברור שבמסלול אחרי כמה הקפות שבכל אחת אתה מגביר את הלחץ על הצמיג הוא מוכן לעבודה וגם ברור שהיצרנים מגזימים בהמלצה שלהם.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    זה החומר "סיכה" שמונע מהצמיג להידבק לתבנית הייצור. קונטי פיתחו טכנולוגיה שלא מחייבת שימוש בחומר כזה בהשוורה לשאר היצרנים מה שלא מחייב "פרק הסתגלות". במילים אחרות, מדובר בפיצ׳ר הנותן לקונטי יתרון (לטענתם) ב- 10-20 ק"מ הראשונים ותו לא.
    מעבר לכך, יש את ההשוואה לפי הפרמטרים הידועים
    אורן זייתוני ישייף לך את הצמיג אם תבקש יפה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-05-2018, 16:25
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-12-2017, 18:34
  3. השוואת כלים לפני קנייה
    על ידי Natis בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-08-2017, 15:26
  4. השוואת קטנועים
    על ידי Seva בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-08-2017, 17:42
  5. דלק, איכות דלק ומחיר
    על ידי eeebbr בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 17:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO