
נכתב במקור על ידי
Jonathan
כמה שאלות:
האם מערכת הדלק של ה mt היא בחוג סגור או לא?
מי ביצע את ההתקנה של הפול סיסטם? מוסך ? אתה?
לא, הסאוד לא נחלש, אתה קצת התחרשת.
באופן כללי פול סיסטם גורם לזרימה חופשית יותר של גזי פליטה.
כתוצאה מכך הוא עלול לגרום לתערובת להיות ענייה יותר, מה שגורם לשסתום הפליטה לחטוף מכת חום (או אש) וכנ"ל לבוכנה.
הבעיה היא יותר בקרבורטורים או באופנועי הזרקה עם מערכת בחוג פתוח.
סיפטומים לתופעה: תגובת מצערת לא חלקה במעבר מסגור לפתוח, ועקומת מומנט קופצנית מבעבר עם העליה בטורים (בעיקר בהילוכים הנמוכים שם שינויי מומנט יותר מורגשים).
אם מצב חמור אפשר לראות עדויות גם על הפלאגים שיהפכו חומים/בז' לעומת מעט שחורים, עדות לתערובת העניה.
תיקון המצב:
בקרבורטים - ....לא רלוונטי לאף אחד כבר אין, בכל מקרה ג'ט קיט.
בהזרקה - פאוויר קומנדר מתאים.
המצב הטוב ביותר הוא שההתאמה נעשת תוך שימוש בדיינו ומדידת העקומה לפני ואחרי.
״לא, הסאוד לא נחלש, אתה קצת התחרשת.״
מעולה.