תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: יעוץ בהשגת ג'אנטים לסופרמוטו (TM EN300)

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    10

    יעוץ בהשגת ג'אנטים לסופרמוטו (TM EN300)

    אהלן, רכשתי לאחרונה את האופנוע הנ"ל. לאחר נסיעה או 2 בכביש הופתעתי מהמנוע ומההתנהגות של האופנוע והחלטתי שאני חייב לבדוק אם ניתן לעשות הסבה מדי פעם בין אנדורו לSM בעזרת 2 ג'אנטים נוספים עליהם יותאמו צמיגי כביש.
    מישהו יכול לייעץ? כמה יעלו ג'אנטים מפירוק והאם סביר להשיג דבר כזה?
    מה לגבי דברים אחרים? האם אפשר להרכיב גלגל שיניים + דיסק + צמיג כביש ופשוט להחליף את הג'אנטים בכל פעם שרוצים להמיר את האופנוע?

    מידות הצמיג הנוכחיות שלי לפי הרשיון הן
    90/90 - 21 54R
    140/80 - 18 70R

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תתחיל להתקשר למוסכים ופירוקיות ולחרוש יד2 וקבוצות בפייסבוק.
    חושב שהמחיר זה בעיקר עניין של מזל בכמה תצליח למצוא וכמה המוכר מיואש, אין איזה מחירון\שוק עם מחירים לדבר כזה.
    אגב, עם קצת מזל הג'אנטים כבר יבואו עם צמיגים עליהם.
    אפשר להחליף בלי לפרק כלום אבל לדעתי יהיה יותר נוח לפרק את הקאליפרים כל פעם,
    זה סה"כ 2 ברגים ולא להילחם עם להכניס את הדיסק בין הרפידות (ואפשר גם לדפוק קצת את הרפידות ככה).
    בכל מקרה כל חילוף כזה ייקח זמן כי צריך כל פעם להעלות ולהוריד את האופנוע מג'קים לסדר ולכוונן את הגלגל והמתיחה של השרשרת.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    יש לי הרבה חישוקי 17 יצוקים,קדמיים ואחוריים.
    0523414950

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    קודם שיהיה במזל טוב!
    מדובר בכלי מטורף אחי ואמין במפתיע!
    רושם לך טיפים כבעליו של TM300 ומניסיון,
    ממליץ לך להתקין מגן מכסה קלאצ' ומכסה סלילים,
    הם מאוד רגישים ונמעכים בקלות, וחזק ברגים אחרי כל 2-3 רכיבות!
    איזה יחסי העברה יש לך היום?
    איך הידית קלאצ' קשה או רכה?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    144
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    קודם שיהיה במזל טוב!
    מדובר בכלי מטורף אחי ואמין במפתיע!
    רושם לך טיפים כבעליו של TM300 ומניסיון,
    ממליץ לך להתקין מגן מכסה קלאצ' ומכסה סלילים,
    הם מאוד רגישים ונמעכים בקלות, וחזק ברגים אחרי כל 2-3 רכיבות!
    איזה יחסי העברה יש לך היום?
    איך הידית קלאצ' קשה או רכה?
    תודה, רשמתי לפני..אני חושב שהחברה אמינה מאוד כי ראיתי המון כלים בני 15+ שלהם שעדיין מרחיבים את החור באוזון
    אני חושב שיחסי העברה מקוריים אבל לא יודע
    קלאץ' הידראולי עובד מעולה
    האופנוע אכן מטורף יש לי המון עבודה לפני שאתקרב לניצול שלו וצריך להתאפק עוד חודש וחצי עד שיש אופנוען מאומן
    1000RR

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    לגבי הקלאצ' התכוונתי האם הידית קשה און רכה לך,
    יש אפשרות להחליף קפיצים במידה והקלאצ' קשה, לחלופין יש ידיות עם פעולה יותר רכה (מידווסט)
    יחסי ההעברה-צריך להיות רשום על גלגלי השיניים, תעיף מבט
    אם זה מקורי אז כנראה 13/51 אם הם קצרים לך (ואני מאמין שהם קצרים)
    תוכל להחליף את האחורי לקטן יותר, קדמי אל תחפש גדול כי אין (אני בכל אופן לא מצאתי וחיפשתי הרבה..)
    איך הבולמים הקדמיים? רכים או קשיחים?
    אני לא יודע מה רמת הרכיבה שלך והניסיון עם דופ"ים
    אבל הייתי ממליץ ברכיבות הראשונות לנסוע רק על מפת ההצתה הרגועה,
    ומידי פעם להרגיש את האגרסיבית-כי היא ממש אגרסיבית!
    בהצלחה

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    144
    הידית רכה, זה פעם ראשונה שאני משתמש בקלאץ' הידראולי ולכן ציינתי שעובד מעולה
    ההילוכים קצרים אבל לא יותר מדי, זה מורגש בחול עמוק (יש לי בערך 25PSI באחורי בנוסף). אין לי שום נסיון על אופנועי שטח. רכבתי על MT09 בשנה האחרונה (שזה אבסורד כי ההילוך הראשון שלו סוגר כמעט כמו החמישי של הTM)
    אני די בטוח שעוד לא רכבתי על מפת הצתה האגרסיבית, אין סיבה, יש לי המון למידה ושינוי הרגלים להתעסק בהם קודם.
    לא הסתכלתי אפילו על כיוון הבולמים, הקדמי עבר שיפוץ לפני הרכיבה הראשונה שלי והבעלים הקודם אמר שהם היו על המצב הכי רך.

    אם אתה (או מישהו שקורא) מכיר סרטוני טכניקה שונים אשמח לקבל מידע
    1000RR

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    דבר ראשון תוריד אויר ומהר ל 10-15 PSI במיוחד בחול!
    תקבל אחיזה יותר טובה בהרבה..
    נכנסת ל"חול עמוק" תרתי משמע אחי,
    האופנוע שקנית ממש לא למתחילים!!
    עוד טיפ,שכח מהילוך ראשון תתחיל בשני גם בעליות,
    המנוע שלו לא מתאמץ בכלל וחבל על פרפורים מיותרים של הילוך ראשון..
    לגבי הבולמים סע עליהם עוד קצת ותרגיש מדובר בבולמים מצויינים וכל קליק משמעותי בכיוון שלהם.

  9. #9
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    חפש בקבוצות של טי אם בפייס...לא שווה התאמות וקומבינות...
    אם תמצא איזה קיט משומש יעודי לטי אם אז תקח.

    תתיעץ עם היבואן של טי אם,אני בטוח שהם יוכלו לעזור וליעץ.

אשכולות דומים

  1. קלאץ' הידראולי לא עובד (TM EN300 2015) ועוד קצת..
    על ידי ori.s בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-08-2019, 21:29
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-08-2018, 11:14
  3. כמה אמור לעלות ג'אנטים
    על ידי 2Galgalim בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-03-2017, 09:16
  4. מידת צמיגים לסופרמוטו
    על ידי swiv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-02-2017, 11:03
  5. המרת הwr250r שלי לסופרמוטו
    על ידי popi195 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 18:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO