עדכון: עד כה הוונטה לא הצליחה לקרר בעמידה, המנוע היה מגיע ל 104 מעלות ונשאר שם. הייתי מוותר ומכבה את האופנוע.
אתמול הרצתי במערכת חומר לשטיפת רדיאטורים, היום ניקזתי.
עכשיו הרצתי את האופנוע עם מים מזוקקים. הטמפ' הגיעה ל 102, הוונטה נכנסה לפעולה, החום ירד ל 97. ומחזור נוסף כזה עבר בהצלחה.
חושב בקול רם: אבל עכשיו ערב וקריר יותר, אך גם אתמול הרצתי אותו באותה השעה בערך....
מה שמאמת את ההשערה שאחד הנוזלים שהשתמשתי בהם לא היה טוב ככל הנראה וסתם לי את הרדיאטור.
אני חושד ב ice flow של חברת twin (היה מצויין עליו שהוא ללא סיליקטים, אך היו בו כמו "חלקיקי פרי", ולא היה אזכור לחומר השני שהוזכר פה), שבמקור מיעוד ל ktm ואפנועי שטח. אחד המוסכים המליץ עליו בטענה שמיועד למנועים חמים יותר, ויעשה את העבודה מצויין.
ברכיבה עוד לא בדקתי...
כרגע בכל מקרה אמתין עם החזרת הכלי לכביש, גם מחכה לרדיאטור החדש, וגם אטם למשאבה הנוכחי לא ראוי לשימוש.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk