אני רק שאלה.
הפוסט נכתב ע"י שושני ונערך ע"י לוקי?
שוב פעם התחברת על חשבון של מישהו אחר? לפחות נצל את הבמה בשביל להפיץ רוע בשרשור של ההארלי![]()
בשבתות האחרונות ישנה פעילות חריגה גלויה ונסתרת של משטרת ישראל בריכוזי אופנועים במקומות המוכרים לכל חובב דו"ג.
הפעילות זאת אינה מקרית, ובשיחות מסדרון יש לחץ שנובע מלמעלה בעקבות חלקם היחסי של נפגעי ת.ד מקרב רוכבי הדו"ג
על מספר ההרוגים הכללי בין נפגעי ת.ד בכלל.
כל מי שהתעסק קצת עם נתונים סטטיסטיקה וחסכון, מבין מיד כי לצורך הורדת הכמות ניגשים דבר ראשון לחלק העיקרי בנתונים
על מנת לקצץ בו. כיוון שאין פתרון קסם ואיש טרם הצליח לפתור את בעיית תאונות הדרכים, כרגיל ניגשים לבעיה בחנינות של פיל
ועדינות של קרנף על מנת לפתור את הבעיה.
מה שאומר שאם לא יהיה שינוי משמעותי אנחנו נפגוש הרבה מאד שוטרים בתקופה הקרובה. שפירושו הרבה מאד מפגשים לא נעימים
בין המשטרה לרוכבים.
תכף יקפצו כל הרוכבים ויוכיחו באותות ומופתים איך המשטרה אשמה בכל, שווה לתחת, מתעמרים סתם, עובדים לא נכון,
משקעים מאמצים במקומות הלא נכונים ובקיצור מיותרים לחלוטין. הכל סבבה ונכון אבל...
הם פה, יהיו פה ואם לא נדע להסתדר עם זה, אז גם נסבול וגם לא נפתור את הבעיה.
שימו לב בסופי השבוע לרכיבה שלכם, בעת מפגש תהיו נחמדים, תרכבו כחוק, ותעשו יחסי ציבור טובים אחרת נחטוף אותה בגזירות הגבלות
ובהריגת התחום לחלוטין, מי שלא הבין את המשמעות רואים בנו סרח עודף מיותר שניתן לוותר עליו ולהרוויח פחות הרוגים בסטטיסטיקה,
וכשאין פתרון אמתי הפתרון יהיה סופני או קשה מאד.
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 31-05-2020 בשעה 09:36.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני רק שאלה.
הפוסט נכתב ע"י שושני ונערך ע"י לוקי?
שוב פעם התחברת על חשבון של מישהו אחר? לפחות נצל את הבמה בשביל להפיץ רוע בשרשור של ההארלי![]()
רק הגייה לא מעבר
עורך גם את התגובה שלי:
לא ירדתי לסף דעתך בעניין הרוע?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
צ'מע
יש דברים שהדרך היחידה לברוח מהם זה למות צעיר (אני לא אפרט כדי לא לגרום לשושנים חרדות) או פלסטיקאי טוב וגם זה מענה אסטטי בלבד.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שושנים... את כל זה יכלת באותה מידה לכתוב בפורום גננים או מעצבות שיער. זה ייתן בערך אותו אפקט.
מבלי להכנס לעומקו של דיון על המשטרה המושחתת והעקומה שלנו, רוב הפורעי חוק (לדעתי ונסיוני, לא עשיתי מחקר בעניין) לא מסוג האנשים שיושבים וקוראים פוסטים כאלה בפורומים. וגם אם כן- זה מזיז להם כקליפת השום.
דעתי האישית- כשהמשטרה, המחוקק ומערכת בתי המשפט יתחילו להראות שרירים אמיתיים, רק ככה הקריאה לרכיבה רגועה ושקולה יותר תוכל להגיע לאוזניים הנכונות.
תאכלס- מבין השלושה- הזרוע המבצעת היא הכי פחות אשמה במצב, היא מבצעת. ואם יתנו לה את הכח לזיין את עברייני התנועה (ולא רק רוכבים- גם כל הזרגים בפחיות שמדברים בטלפון, לא שמעו על איתות בחייהם וכו'), כל אלו שנוסעים בלי רשיון,
כל אלה שמעתיקים את 'מיטב' התרבות הישראלית היישר אל הכביש... כשיינתן הכח להלחם בהם באמת אז אנשים יתחילו לפחד. כשהם ישמעו שזיינו את השכן שלהם בגלל שנסע כמו בן *ונה- הם יתחילו לחשוב פעמיים, כשהם יראו בחדשות 8 בערב ובוואינט שכל מי שמדבר בטלפון חוטף קנס בגובה משכורת חודשית- הם יניחו למכשיר המשוקץ. כשרוכבים יראו בשבת בנס הרים שבוע אחרי שבוע שהמשטרה מחלקת שם דוחות על חציית קוים לבנים, הם יורידו את היד מהמצערת.
בינתיים, פוסט בפולגז- בחייך, אתה משכנע את המשוכנעים. אני מאמין שרוב הקוראים פה הם *יחסית* רוכבים שקולים ומודעים.
ובנימה אחרת- וואלה, אני מעל 20 שנה רוכב, עד לפני 10 שנים המצב לא היה כזה. המצב בכבישים הן מצד הרוכבים והן מצד כל השאר מחפיר. מזעזע. מפחיד. פשוט כולם שמים ז*ן על כולם. משנה לשנה אני מפחד יותר לרכב בגלל תרבות הנהגים ומשנה לשנה אני מזדעזע יותר מאיך שהרוכבים רוכבים.
מה ניתן לעשות? אם אתה מאמין- להתפלל.
אם דארווין זו כוס התה שלך- תמתין בסבלנות.
אם אתה מצפה להגיון- שכח מזה.
אם אתה מצפה שנהגים ורוכבים אשכרה ישימו זין על חוקי התנועה- כנס באמאמא שלהם. לאט לאט זה יחלחל לעולם ואנשים יתחילו לפחד ולנהוג (תרתי משמע) בהתאם.
הרתעה, כן. ושוב- הכח להרתיע לא נמצא בידי השוטר החביב או הלא חביב שאנחנו פוגשים בכביש- הכח לזה צריך להנתן מלמעלה. מהרבה יותר למעלה.
מסכים עם כל מילה. האכיפה היא רק צד אחד אבל ההנחיות ופסקי הדין הם הבעיה הגדולה יותר. בשבת עצרנו להתאוורר בצומת הגושרים. נכנסת למתחם חבורה של ספורטיבים ונייקדים חצי מהם על מנתק ההצתה במהירות 5 קמ"ש. יופי, כולם רואים תינוקות בוכים. ישבנו ליד שני מבוגרים, התנצלתי והתביישתי. חוליגניות לשמה. כשהורידו את הקסדות ציפיתי לראות מאותגרי גיל אבל היום שם גם רוכבים מבוגרים. אם נעזוב לרגע את דבר החוק (כי זה לא העניין עצמו) בעיני יש הבדל עצום בין להתפרע, להבהיל, להטריד, לסכן ולבלגן את הנורמה ובין לרכב לא חוקי בעליל בלי כל המטרד, הנראות והסכנה לסביבה. זה לא שאנשים שמים ז*ן רק על החוק, הם זורקים על כל הסביבה. כאן ההבדל בין תרבות רכיבה לחרטבונה הרועשת והמביישת שהציבור הרחב מכיר בתור אופנוענות. הכי מביישים ומסוכנים הם הערסים מהמגזר השוודי הדרוזי והצ'רקסי ואת תרומתם לעקומה לאחר שגילו הרכיבה אפשר לראות בדוחות וגם בעין בלתי מזויינת. כדי לאזן, גם הג'יפאי המסוקס שהחנה באלכסון במפרץ חניה מסומן עצבן אותי והתבקש להעמיד את הרכש בצורה סבירה. על זה לא נותנים דו"ח- וגם לא על נתיב שמאלי ובדיוק בגלל זילות הנראות בעיני האוכפים והשופטים יש לנו ברדק.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מה שהיה הוא שיהיה
כמו בכל דיקטטורה התומכים הנלהבים תמיד אלה שמשום מה בטוחים שהם תמיד יהיו בצד הנכון של הרובה...
אין חוק כנגד תאונות דרכים.
וכבן אדם חופשי, במדינה חופשית, אני לא צריך כל הזמן לפחד. לצאת ולפחד שלא ארגיז את "השלטון" כדי שלא יהיה יותר גרוע. לחיות ולפחד, ולא לחיות.
שושנים אתה אומר את זה כ"כ בטבעיות ש"המשטרה דואגת ונלחצת מתאונות הדרכים...".
למה דווקא שהמשטרה תדאג? למה לא רלב"ד, מע"צ, שר תחבורה, שר בריאות...למה דווקא משטרה?
ולמה תמיד הפתרון הוא לזיין אותנו, יותר אכיפה, יותר לחנוק, להפחיד...ועדיף תעשו מה שאומרים כדי שרק לא יהיה יותר גרוע.
אין חוק כנגד תאונות דרכים.
יש לך פתרון אחר לניהול התנהגות ציבורית במדינה מלבד אכיפה חוקים ובתי דין?
אין לי שום בעיה עם אכיפה נכונה שמשרתת את כולנו. אם יחזקאל עבר באדום בצומת מסוכן צריך שמישהו יתפוס כדי שיחזקאל ישלם.
יש לי בעיה עם היעדר אכיפה או אכיפה עקומה שגורמת לאנשים לזלזל בהכל- כולל הכל.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אתה שם לב איך אתה חוזר כל הזמן ל"אכיפה"? נדמה שאתה רואה את העולם דרך הלולאה שבשוט.
בשאלתך אתה מנסה לקבוע אקסיומה שיש בעיה, והבעיה היא האנשים, הציבור, ואם לא לנהל את ה"עדר" הזה זה יוצר בעיה.
זאת תבנית חשיבה של אדון שחייב לשלוט בעדר שלו, או של עבד שלא רואה עולם שבו יש לו זכות להגדרה עצמית.
כשההגדרה העצמית אומרת להכנס באשתי ובילדים שלי ולהרוג אותם, אז כן.
אני חושב ששוט הוא אמצעי לא רע בכלל.
בעקרון אכיפה וחינוך.
מאחר והחינוך בארץ לא ממש עובד על כולם צריך אכיפה.
רבים מאיתנו עושים ניהול סיכונים בו כל אחד בוחר על איזה חוק הוא עובר ןאיזה לא (לא מתייחס כרגע לפן הבטיחותי) אם זה מהירות מופרזת עד כמה היכן ומתי.
עקיפות פס לבן שוליים שמאליים ועוד כיד הדמיון.
וכמובן כל אחד רואה אחרת מה מסוכן ומה לא. ( פס לבן כגון בדרך עירונית בפקק יהיה מי שיאמר זה פחות נורא מפס לבן בכביש בין עירוני כדוגמה)
המשטרה תפקידה לאכוף כשהאמצעי אמור להרתיע.
אם להודות באמת עלי זה עבד ואני כיום על nc מפחד על הרשיון ולא על כלי עתיר כח (אחד הסיבות הן שהכלי חלש יחסית).
לצערי בארץ אני יכול להבין למה המשטרה פועלת כמו שהיא פועלת.
לצערי השיטור לא תמיד עובד בשיקול דעת והיכן שצריך וזה קצת מפספס את המטרה.
ובדומה לאבולוציה או שאתה נכחד או שאתה נתפס.
פשוט עניין של זמן
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אמרתי שזה "לחפש את האבדה תחת הפנס"-ובסך הכל הזהרתי שזה מה שהולך להיות בקרוב.
אמרתי שעל מנת שלא להעביר גם את השוטרים לצד השני פשוט להתנהל חכם, לברוח ממשטרה זה מטומטם ומעמיד את האופנוענים
שבסדר בצד הרע בעיניו של השוטר, ובפעם הבאה שהוא פוגע אופנוען "בסדר" היחס שלו יהיה לא טוב...זה הכל!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!