תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: למה כל כך יקר פה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    7

    למה כל כך יקר פה?

    למה קטנוע או אופנוע שעולה באירופה 23,000 שח עולה בארץ 37,000?
    למה המס קניה על כלי רכב כל כך גבוה?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי otni5656 צפיה בהודעה
    למה קטנוע או אופנוע שעולה באירופה 23,000 שח עולה בארץ 37,000?
    למה המס קניה על כלי רכב כל כך גבוה?
    חברי כנסת לא גולשים פה, ככל הידוע לי.
    אתה שואל בפורום הלא נכון.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי otni5656 צפיה בהודעה
    למה קטנוע או אופנוע שעולה באירופה 23,000 שח עולה בארץ 37,000?
    למה המס קניה על כלי רכב כל כך גבוה?
    כי קונים גם ככה אז למה לא.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    כי קונים גם ככה אז למה לא.
    אתה רומז שקטנוע זה מותרות?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    מיסי הקניה על אופנועים כאלה דווקא ירדו קצת בשנים האחרונות אבל בגדול, יש פה שריד למדיניות היסטורית שמגדירה רכב פרטי בתור מותרות לעשירים ואם הם עשירים אז שישלמו.
    ועדיין, באירופה יש הרבה מדינות ולכל מדינה חוקי המס שלה. בדקתי את המחיר של הפורצה 300 בדנמרק, שידועה במיסוי הרכבים ה"ישראלי" שלה והוא עומד על 67,000 קרונות שהם כ35,000 ש"ח. "משהו רקוב בממלכת דנמרק" ומשהו קצת רקוב גם כאן.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    למה?
    כי ישראלים הם חזירים.
    ואם היבואן יכול הוא ידפוק מחיר.
    וגם כי מערכת המיסוי במדינה בנויה כך מסיבות כאלו ואחרות.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי otni5656 צפיה בהודעה
    למה קטנוע או אופנוע שעולה באירופה 23,000 שח עולה בארץ 37,000?
    למה המס קניה על כלי רכב כל כך גבוה?
    בגלל שהוא עבר הכשר במכון התקנים.
    זה כבר לא אותו קטנוע כמו אצל הגויים.

  8. #8
    כמו בכל מדינה מתוקנת, מנסים לעודד תחבורה ציבורית (שיש לה את היתרונות שלה ללא ספק) על ידי מיסים אכזריים על כלי רכב פרטיים.

    הבעיה היא, שהתחב"צ בפריפריה לדוגמה היא אשפה, לכן אין ברירה אלא לרכוש כלי רכב פרטי.

    ואז מה קורה בעצם? על מנת לממן את הכלי תחבורה היקר הזה אתה לא יכול לעבוד בפריפריה בשביל משכורת מינימום (אם תמצא בכלל עבודה נורמלית), אתה חייב להתקרב לגוש-דן.
    אתה ועוד עשרות אלפים כמוך נוסעים בבוקר ובערב לעבודה ושורפים שעתיים-שלוש בכביש, בשביל מה? בשביל לממן איזה דירה רקובה באיזה חור שלקחת משכנתא מגרזנת עבורה, ואת הרכב היקר שלך שלקחת בהלוואה שהבנק כל כך שמח לתת לך (כדי שתשלם לו כמה אחוזים יפים כי מזה הוא חי, מהעוני שלך).

    הרחבות הכבישים לא עומדים בקצב גידול האוכלוסיה וכמות עליות לכביש, ולכן נוצרים עוד פקקים שרק מתארכים ומתארכים.

    הפתרונות:
    1. עידוד הקמת עוד ועוד מקומות עבודה בפריפריה, לתת לחברות הגדולות הטבות ענק העיקר שיקימו עוד מפעלים ומשרדים.

    2.הורדת מחירי הדיור בפריפריה למחירי זנות על מנת לעודד אנשים לעבור לגור שם, אני מדבר על חורים כמו קריית-שמונה, דימונה, שדרות.

    3. עוד רכבות רכבות רכבות, לחבר כל חור בארץ

    4. עידוד דו-גלגלי,
    בין השאר בעזרת הקמת נתיב לתחבורה ציבורית בכל כביש מרכזי בארץ ולהתיר רכיבה גם של דו-גלגלי עליו.
    מיסי קניה נמוכים יותר על דו-גלגלי.
    ציוד מגן בסיסי לרוכב על חשבון המדינה.
    דוחות חמורים למי שרוכב ללא הציוד מגן (יחזיר את כל ההשקעה של המדינה בציוד שנקנה לרוכבים תוך כמה שנים בודדות, וגם יוריד את כמות התאונות הקטלניות).
    רישיון 125סמ"ק בצבא לכל חייל וחיילת, חינם.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    כמו בכל מדינה מתוקנת, מנסים לעודד תחבורה ציבורית (שיש לה את היתרונות שלה ללא ספק) על ידי מיסים אכזריים על כלי רכב פרטיים.

    הבעיה היא, שהתחב"צ בפריפריה לדוגמה היא אשפה, לכן אין ברירה אלא לרכוש כלי רכב פרטי.

    ואז מה קורה בעצם? על מנת לממן את הכלי תחבורה היקר הזה אתה לא יכול לעבוד בפריפריה בשביל משכורת מינימום (אם תמצא בכלל עבודה נורמלית), אתה חייב להתקרב לגוש-דן.
    אתה ועוד עשרות אלפים כמוך נוסעים בבוקר ובערב לעבודה ושורפים שעתיים-שלוש בכביש, בשביל מה? בשביל לממן איזה דירה רקובה באיזה חור שלקחת משכנתא מגרזנת עבורה, ואת הרכב היקר שלך שלקחת בהלוואה שהבנק כל כך שמח לתת לך (כדי שתשלם לו כמה אחוזים יפים כי מזה הוא חי, מהעוני שלך).

    הרחבות הכבישים לא עומדים בקצב גידול האוכלוסיה וכמות עליות לכביש, ולכן נוצרים עוד פקקים שרק מתארכים ומתארכים.

    הפתרונות:
    1. עידוד הקמת עוד ועוד מקומות עבודה בפריפריה, לתת לחברות הגדולות הטבות ענק העיקר שיקימו עוד מפעלים ומשרדים.

    2.הורדת מחירי הדיור בפריפריה למחירי זנות על מנת לעודד אנשים לעבור לגור שם, אני מדבר על חורים כמו קריית-שמונה, דימונה, שדרות.

    3. עוד רכבות רכבות רכבות, לחבר כל חור בארץ

    4. עידוד דו-גלגלי,
    בין השאר בעזרת הקמת נתיב לתחבורה ציבורית בכל כביש מרכזי בארץ ולהתיר רכיבה גם של דו-גלגלי עליו.
    מיסי קניה נמוכים יותר על דו-גלגלי.
    ציוד מגן בסיסי לרוכב על חשבון המדינה.
    דוחות חמורים למי שרוכב ללא הציוד מגן (יחזיר את כל ההשקעה של המדינה בציוד שנקנה לרוכבים תוך כמה שנים בודדות, וגם יוריד את כמות התאונות הקטלניות).
    רישיון 125סמ"ק בצבא לכל חייל וחיילת, חינם.
    הפיתרונות נכונים רק חשוב לזכור שהאדמה בפריפריה עד לפני עשור ניתנה כמעט חינם ואף אחד לא מיהר. רק רכבות ומרכזי תעשיה בפריפריה, שכבר קיימים אגב, ישנו את המצב.לאחר השינוי אפשר יהיה לדבר על הורדת מיסוי ועידוד דו גלגלי. מעריך שתוך עשור מרכז תא יהיה ריק ממכוניות.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    30
    למה במגש פיצה יש שמונה משולשים?
    ובכלל - למה פיצה מורכבת ממשולשים שעושים עיגול שיושב בתוך ריבוע?????

    אל תאכילו את הטרול...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO