סין והודו הם השווקים הכי גדולים בעולם של אופנועים ואף שוק מערבי לא מתקרב אליהם (גדולים פי 30-40 מהשוק האמריקאי). הדיוק 390 מיוצר בהודו. ההונדות מיוצרות בתאילנד. ב.מ.וו גם מייצרת כלים שלמים (G310ים) בהודו ורכיבים משמעותיים (מנועי 850 סמ"ק) בסין.
לגבי אבא ואמא אמיתיים, KTM מייצרת כרבע מליון אופנועים בשנה ולעומתה, רויאל אנפילד מייצרת כמעט מליון כלים בשנה, הכלים החדשים שלה מפותחים באנגליה ומאוד נחשבים במדינות מערביות. חברת האם של בנלי מייצרת מליון וחצי אופנועים בשנה כשהקונצרן הוא הבעלים של מותגי רכב כמו וולוו ולוטוס.
אז האבא והאמא הם בסדר אבל אני מסכים שהמותגים חלשים בארץ וגם היבואנים הם קטנים מאוד (לטוב ולרע).

לגבי הSV650, החזקתי כזה מוגבל במשך 7 חודשים ולא אהבתי אותו בכלל.
המחיר מפתה כי הוא אופנוע זול. בדומה למה שרשמתי על הMT07, המכלולים של הSV גרועים למעט המנוע וגם אותו אתה לא באמת מקבל כי הוא מסורס בגלל ההגבלה. החל מ6000 סל"ד הוא גוויה מתגלגלת.
אם אתה 1.70 על 70 קילו אז הוא יהיה בסדר מבחינה ארגונומית ואחיזתית אבל אם אתה גבוה יותר אז אתה תגלה שהמושב שלו נמוך, צר ומסרס ואם אתה שוקל יותר אז גם המתלים שלו כבר לא ממש מתפקדים. מעבר לזה, הוא כלי כבד יחסית, לא מתקשר, עם היגוי כבד, מצערת עצבנית ומרכז מסה גבוה.
כאמור, לא אהבתי אותו בכלל ובסוף החלפתי אותו בCB300 שעלה פחות אבל הרגיש כמו שדרוג עצום.
בכל מקרה, תקח את הכלים שאתה שוקל לקנות לנסיעות מבחן.