אתה יכול גם לפמפם עם בורג פתוח. זה מאיץ את התהליך. אצלי זה תמיד גרם להשפרצות באיזור הכוסית. אני מניח שבעבודה זהירה אפשר להמנע מזה.
בכל הסרטונים שראיתי של החלפת נוזל באופנוע מהדגם שלי כולם או פימפמו ופתחו סגרו תבורג המסכן הזה 700 פעם או השתמשו במשאבה הזאת, ידנית או מכשיר.
לא ראיתי אחד אפילו צדיק בסדום שנתן לנוזל לזרום בסבבה שלו..
דבר שני, כתוב בספר רכב להחליף כבלי ברקס כל 4 שנים, אז אני מתכנן לדנדש עם כבלים חדשים ומאמין שהמכשיר יעשה לי את העבודה קלה יותר..
אתה יכול גם לפמפם עם בורג פתוח. זה מאיץ את התהליך. אצלי זה תמיד גרם להשפרצות באיזור הכוסית. אני מניח שבעבודה זהירה אפשר להמנע מזה.
לא אם אתה עם צינור מחובר לפטמה והוא מלא בנוזל.
אתה לא. בלחיצה יוצא נוזל ובעזיבה הוא חוזר קצת. לכן פותחים מעט את הניפל, נותנים לנוזל לנזול לתוך הצינור השקוף שחיברת, וכשהצינור מלא אפשר לשחק.
עדיין,
עם הכמות המגוחכת של נוזל שיש במערכת של אופנוע, אין טעם להתעסק, פשוט מרוקנים בגרביטציה.
אני לא יכול לערוך מהנייד.
קראתי שוב מהתחלה.
ברקסים זה לא משהו לשחק איתו או לעשות נסיונות של דברים שאין נסיון איתו.
לכן,
ממליץ בחום לעשות כמו שאתה מכיר (שאיבה/פמפום-שחרור/מוסך/כל שיטה אחרת).
לכן מסיר את המלצתי. עבוד לפי המומלץ בספר האופנוע.
אין לך מה לחשוש, אני לא קופץ לפרק ברקסים בגלל כמה תגובות בפורום