תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: מוסכניק פרטי? GN 250

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157

    מוסכניק פרטי? GN 250

    שלום חברים
    אני לפני קניה של GN250 שנת 88 שדורש טיפול
    יש להחליף בולם קדמי+ברקסים+בולם אחורי

    במנוע עליון יש נדנדים שצריך לבדוק
    קלאץ שכנראה צריך להחליף
    סט גלגלי שיינים ושרשרת
    טעינת יתר מהמבצר
    טלסקופים
    מסיבי היגוי

    וכדו'... מחפש מוסך פרטי שיעשה לי את זה
    אם יש כאן צדקים בסדום, אני מהמרכז, אשמח לקבל הצעת מחיר + -

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אין לי הצעצ מחיר לתת לך אבל יש לי שאלה לשאול.
    למה הקנייה? יש לך איזה קטע מיוחד עם הכלי הספציפי הזה?
    אם זה מטעמי חסכנות אז אני מקווה שאתה יודע שכלי מודרני יצא לך הרבה יותר זול.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אין לי הצעצ מחיר לתת לך אבל יש לי שאלה לשאול.
    למה הקנייה? יש לך איזה קטע מיוחד עם הכלי הספציפי הזה?
    אם זה מטעמי חסכנות אז אני מקווה שאתה יודע שכלי מודרני יצא לך הרבה יותר זול.
    זה אספנות
    ביטוח וטסט בעלות של רבע מכלי רגיל, אני מנחש שזו הסיבה שבגללה הוא רוצה להשקיע בו ולעשות אותו יום יומי

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    זה אספנות
    ביטוח וטסט בעלות של רבע מכלי רגיל, אני מנחש שזו הסיבה שבגללה הוא רוצה להשקיע בו ולעשות אותו יום יומי
    אין לי מושג אם זאת מטרת הרכישה אבל אם כן, חיסכון זה בטח לא.
    נכון, הביטוח זול אבל אני מניח שכלי בן 30 שנה ייבלה במוסך הרבה, בטח אם המטרה היא נסיעה יומיומית.
    הרי מספיקה תקלה אחת רצינית והגעת למחיר שנתי של הביטוח.
    טסט זה במילא לא יקר לאופנועים (כ-200 שקל אגרה ועוד 50 שקל למכון).
    אני אסתייג אם לפות"ש יש ידע טכני נרחב והוא מתכנן לטפל בעצמו בתקלות שייקרו.
    וגם אי אפשר לרכב עליו בין 7:00 ל9:00 בבוקר (לא שאני יודע אם אוכפים את זה בכלל).

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אין לי מושג אם זאת מטרת הרכישה אבל אם כן, חיסכון זה בטח לא.
    נכון, הביטוח זול אבל אני מניח שכלי בן 30 שנה ייבלה במוסך הרבה, בטח אם המטרה היא נסיעה יומיומית.
    הרי מספיקה תקלה אחת רצינית והגעת למחיר שנתי של הביטוח.
    לא נכון לכל כלי אספנות. במקרה המדובר מדובר באופנוע קירור אויר פשוט ומאוד אמין - GN250. ישור קו כמו שצריך והכלי הזה יעבוד יום יום בלי בעיה לאורך זמן.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    לא נכון לכל כלי אספנות. במקרה המדובר מדובר באופנוע קירור אויר פשוט ומאוד אמין - GN250. ישור קו כמו שצריך והכלי הזה יעבוד יום יום בלי בעיה לאורך זמן.
    גם אם זה נכון, בכלים ישנים מתחילות תקלות, גם גדולות אבל גם קטנות.
    אם יש לך ידע טכני לטפל בתקלות הקטנות, אז כנראה שזה יישתלם לו.
    אבל אם על כל תקלה הוא ייצטרך מוסך-העלויות יצטברו מהר מאוד.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    וגם אי אפשר לרכב עליו בין 7:00 ל9:00 בבוקר (לא שאני יודע אם אוכפים את זה בכלל).
    גם אם לא אוכפים את זה,לא הייתי מסתכן לנסוע בשעות אלו בניגוד לחוק, דבר שיכול לסבר אותך מבחינה ביטוחית במקרה של תאונה.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אתה נצמד לסטיגמות, ושוב אני אומר זה לא מדוייק, ולגופו של כלי מדובר בכלי מאוד פשוט ומאוד אמין. אם מדובר באקזמפלר במצב לא רע עם מנוע סביר, אחרי ישור קו טוב לא תהיה לו בעיה לעבוד באופן יום יומי, גם אם בעליו אינו מומחה במכונאות / סובל מעודף כסף לשלם למוסכים על תיקונים

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אתה נצמד לסטיגמות, ושוב אני אומר זה לא מדוייק, ולגופו של כלי מדובר בכלי מאוד פשוט ומאוד אמין. אם מדובר באקזמפלר במצב לא רע עם מנוע סביר, אחרי ישור קו טוב לא תהיה לו בעיה לעבוד באופן יום יומי, גם אם בעליו אינו מומחה במכונאות / סובל מעודף כסף לשלם למוסכים על תיקונים
    מדובר בכלי בן 30 שנה.
    ולרוב, במדינת ישראל, זה לא יהיה כלי אקזמפלר.
    יש יוצאים מין הכלל, אבל גם בכלים הכי טובים צריך לקחת בחשבון בלאי של 30 שנה.
    כלי אספנות מיועד למביני עניין או בעלי ממון, אם אתה לא אחד מאלה עדיף לא להתעסק.
    זאת דעתי לפחות.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא נראה שיש לו ממש ידע לאור זה שהוא הולך לעשות ומבקש הצעת מחיר לשורה של תיקונים בכלי שתעלה לו כמו בערך אופנוע 250 מודרני משומש.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    לכלי אספנות אסור לנוע בכבישים בשעות הבוקר והערב.
    לא ביטוח. זה כתוב ברישיון.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    לכלי אספנות אסור לנוע בכבישים בשעות הבוקר והערב.
    לא ביטוח. זה כתוב ברישיון.
    לא לכתוב סתם.
    קודם כל זה לא כתוב ברשיון. דבר שני לרכב אספנות יש איסור נסיעה מ7 עד 9 בבוקר לא כולל סופי שבוע וחגים. אין שום מניעה לנסוע בכל שעה ביום שאינה בין השעות הנקובות האלו.

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    לא לכתוב סתם.
    קודם כל זה לא כתוב ברשיון.
    כתוב "רכב אספנות"
    זה אומר שאסור לרכוב עליו מבחינה חוקית בשעות הנ"ל.
    ולא כמו שנהוג/היה נהוג לחשוב שבסה"כ אין לו כיסוי ביטוחי.

    בדוק בציציותיך

    https://www.gov.il/he/Departments/Gu...chapterIndex=4


    והסיבה שהטרחתי את עצמי להגיב פה בכלל היא האפשרות שהכלי ישמש לרכיבה יומיומית לעבודה.
    וכן, זרמתי גם עם ההשערה שזה כלי אספנות

    תמשיכו בדיון הפורה
    ביי
    נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 19-09-2019 בשעה 03:43.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מי אמר שזה אספנות?
    אמנם זאת האופציה הסבירה, אבל כדי שרכב ישן יהפוך לסטטוס אספנות, צריך להעביר אותו לכזה.
    עכשיו,
    בתור מי שהחזיק אופנועים ישנים, פשוטים ואמינים (לכאורה), אופנוע בגיל הזה לא נותן שקט, ותמיד יש משהו בדרך להתקלקל.
    עלויות תיקון לא תמיד זולות (כי מה לעשות יש גם שעתון), וחלקים הרבה פעמים לא זמינים.
    אחרי שכל זה נאמר,
    פות"ש לא ביקש עצה האם כדאי או לא. הוא פשוט ביקש המלצה על מכונאי.

    אז אני אמליץ על מכונאי במוסך שאיננו ביתי, אבל מכיר ואוהב כל מיני אופנועים כאלו.
    משה, מהקליניקה לאופנועים בהוד השרון.
    יושב במתחם של "אופנועי השרון" ברח' הרקון, קצת אחרי קניון שרונים. הבחור הוא בחור זהב והמוסך הוא די בייתי (הוא ובחור נוסף- כפיר הם היחידים שעובדים שם, ורוב הלקוחות הם לקוחות ותיקים ונאמנים).

אשכולות דומים

  1. מוסכניק גרם נזק ולא מוכן להכיר
    על ידי buras3 בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 14-07-2017, 20:40
  2. פיתוח אמצעי התראה פרטי
    על ידי pret בפורום כללי
    תגובות: 47
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 18:46
  3. תגובות: 63
    הודעה אחרונה: 29-07-2016, 22:01
  4. השכרה ממישהו פרטי
    על ידי אבירם* בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 15:01
  5. החלפת רכב פרטי אם אופנוע?
    על ידי ששון בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 14-10-2015, 21:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO