שלום לכולם,

כפי שמצויין ברשותי קוואסאקי zx6r 2007, מצב מקורי ללא שום שינויים למעט פילטר אוויר רב פעמי, מנוע עם 50k. בגדול הבעיה שלי היא כזאת:
לפני מספר חודשים באביב נפרץ לי אחד הצינירות של המערכת קירור. הזמנתי חדשים חלופיים, ביצעתי החלפה, מילוי ניקוז וכו', החלפת פקק רדיאטור לחדש. ומאז האופנוע לא עובד יציב מבחינת טמפ'.
נכנסו גם לקיץ, עד כה נסעתי בחורף לפני החלפת הצנרת והכל היה תקין.
דוגמא:
שיוט כיום במהלך הצהוריים (מעל 33 מעלות בחוץ, עד 140 קמ"ש, לא בטורים גבוהים) האופנוע מתחמם ומגיע ל 90-96 מעלות, כביש 6 צהוריים הגעתי גם ל 100-102 מעלות, עבד על הוונטה.
פה התחלתי לחשוש, החלפתי שוב נוזל קירור וטרמוסטת חדש, ביצעתי מילוי מחודש של מים (בגלל החשד לאוויר במערכת, מיליתי כאשר האופנוע בשיפוע חזק בעלייה).
הוונטה נדלקת ב 102 מעלות מורידה את הטמפ ל-98 ונכבת.
אתמול המצב קצת החמיר, נסעתי לסידורים בחיפה, קצת פקקים הגעתי גם ל 110 מעלות, הוונטה לא הצליחה להתמודד.
יצאתי אל מחוץ לעיר שיוט ירד ל 98-100, עליתי לטבעון נעצרתי ברמזור, האופנוע טיפס ל 116 והחל להבהב. ירידה מטבעון הטמפ ירדה אל מתחת ל 100.
קצת מסביב, גלגלים מסתובבים חופשי, אין נזילות מאטם ראש מנוע, מפלס שמן תקין, פלגים+כוילים חדשים.
נוזל קירור ירוק מרוכז לא מהול, עפ"י המפרט עד 125 מעלות.
כרגע החשד שהפקק החדש שקניתי לא תקין. חוץ מזה אני כבר אבוד עצות.
אשמח לעזרה
תודה

Sent from my SM-A530F using Tapatalk