אחד הדברים הראשונים שהמורה נהיגה שלי לימד אותי עוד לפני שעליתי על הכלי במגרש הוא שבמצבי לחץ על הכביש הנטייה שלנו היא לכווץ את הידיים ולאחוז במשהו. כלומר, אם היד שלך אוחזת במצערת במלואה, במצב קיצון האינסטינקט של הגוף יהיה לתפוס אותה וכנראה לתת בגז, במקום ללחוץ ברקס.
לכן, יד ימין לעולם לא אוחזת במצערת במלואה אלא תמיד תמיד 2 אצבעות על מנוף הבלם.
ככה, גם במצב קיצון היד תסובב מעט את המצערת, אבל גם תלחץ על הברקס ובדרך כלל הברקס מנצח.
Sent from my S60 using Tapatalk