חתיך
אחרי שנה וקצת בלי אופנוע חזרתי ובגדול.
אין מילים לתאר את המנוע הזה, מספיק כוח בסל"ד נמוך בשביל להזיז הרים וזה רק עולה ועולה יחד עם הסל"ד.
לא אכפת לו בכלל באיזה הילוך הוא נמצא, יצא לי כבר להגיע ל 80 קמ"ש בראשון (והוא מסוגל ליותר) וגם לרדת ל 50 קמ"ש בחמישי, בשני המקרים המנוע פשוט ממשיך לתת.
באופן מפתיע האופנוע גם נוח,לפחות בשבילי, האישה מתגעגעת לויסטרום.
![]()
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
הוא בהחלט מפתיע לטובה לעומת הויסטרום.
חשבתי שהוא יהיה הרבה פחות נוח והאמת היא שהוא נוח כמעט באותה מידה, פחדתי שהמשקל יהיה בעייה אבל בגלל מרכז הכובד הנמוך הוא מרגיש יותר קליל מהויסטרום.
מיגון הרוח פחות טוב אבל זה מאוד צפוי רק ממבט חטוף על שני האופנועים.
כמובן שהוא יותר ספורטיבי ויותר חזק.
אם יש הבדלים ספציפיים שאתה רוצה לשאול עליהם תרגיש חופשי.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
תתחדש האופנוע הכי טוב בעולם.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תתחדש! כבר לא עושים כאלה...
Tracer 900
שאלה לי אליך, בתור חבר ויסטרומיסת שרוצה לעבור לספורט תורר בהמתי.
איך הוא בסביבה עירונית לעומת הסטרום, צידוד והשתחלות?
מה יכולת הזיווד שלו לסופש בצפון/דרום בזוג?
איך הוא יהיה במגרש של אופנוען מאומן?
האם יש שם גם פאן פקטור, או שמומנט מרים בלטות זה מספיק?
תודה ורכיבות טובות
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
תתחדש, רק לאחרונה נפרדתי מ1250S שהיה ברשותי כשנתיים וחצי, אני יכול להגיד בלב שלם שהוא היה יותר "מרגש" מה1400GTR שיש לי עכשיו, אופנוע מטורלל!
קח את כל מה שאני אומר בערבון מוגבל, זה לא שיש לי הרבה נסיון עם הבנדיט וגם כבר שנה וקצת מאז שמכרתי את הויסטרום.
בסביבה עירונית הוא משתווה לחלוטין לויסטרום, שניהם לא כלים מושלמים לזה אבל שקולים.
הקלאץ' מאוד קשיח וצריך להתרגל, אני לא בטוח אם זה האקזמפלר שלי או משהו כללי בדגם אבל ביום הראשון כאבה לי היד מלמשוך את הקלאץ' בפקקים ורמזורים, מצד שני היום זה רק היום הרביעי ודיי התרגלתי.
ראיתי בחיים שלי בנדיטים עם זיווד מלא של ארגז אחורי + שני ארגזי צד אבל הוא מגיע בלי כלום, אין אפילו מקום נורמלי לקשור אליו רשת מטען.
עוד לא ניסיתי אותו בצורה ממש ספורטיבית אבל בהחלט יש פאן ונראה לי שהוא יפתיע לטובה במגרש, לפי כל מה שקראתי, בחו"ל יש לו מוניטין של אופנוע סטאנטס.
חוץ מזה:
תודה לכל המברכים!
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
תתחדש חבר , רכיבות בטוחות !
RSV4
אופנוע מעולה!
תתחדש.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual