עלה על הכביש ב 2007, אחד האחרונים שנמכרו בארץ (הפסיקו לייצר אותם ב 2006) יד וקילומטראז' כל כך נמוכים שזאת בדיחה אז אני מקווה לטוב מבחינת תחזוקה, במיוחד שהוא נחשב אמין מאוד.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תתחדש. נשמע כמו משהו שנותן גם יכולות תיור וגם מוי כיף.
איזו שנה? מה צפי הטיפולים?
עלה על הכביש ב 2007, אחד האחרונים שנמכרו בארץ (הפסיקו לייצר אותם ב 2006) יד וקילומטראז' כל כך נמוכים שזאת בדיחה אז אני מקווה לטוב מבחינת תחזוקה, במיוחד שהוא נחשב אמין מאוד.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
פגז. כמה זמן לקח לך למצוא אותו?
תהנה ותעדכן.
אפילו לא חיפשתי, קניתי מחבר טוב שעזב את הארץ.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
איך החוויה בינתיים? איך צריכת הדלק? יצא לך כבר לטייל עליו?
האופנוע נשמע ממש מעניין בתור אופנוע כלבו - לפי מה שאתה מספר,טכנית אפשר פשוט לנסוע בעיר על הילוך שני עד שיוצאים לאיילון. ראיתי גם שהוא שוקל ~215 ק"ג, לא כבד בכלל לנפח כזה. אם כבר מגיעים לאופנועים במשקל כזה ורוצים אופנוע כלבו, נשמע פצצה..
בינתיים הוא מדהים, לא מרגישים את המשקל שלו בכלל. (אולי זה בגלל שהאופנוע הקודם שלי היה כל כך גבוה וכבד).
צריכת הדלק בינתיים היא בין 1-15 לבין 1-18, לא נוראי מדי לדעתי, בטח כשלוחצים אותו יותר הצריכה יורדת, בינתיים אני מאוד רגוע איתו.
עוד לא ממש טיילתי איתו, נסעתי למצדה בראש השנה, 100 קילומטר לכל כיוון, היה כיף![]()
נכרתי בפרט הכי חשוב:
הוא מפעיל רמזורים מגנטיים! אני לא צריך לחכות שמכונית תצא מהישוב שלי בשביל לצאת יחד איתה!
(ישוב גדול יחסית, בשעות רגילות תמיד יש מכוניות אבל בשעות הקטנות של הלילה זה יכול להיות בעיתי).
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650