120 אלף קילומטר? לכלי 125 סמ"ק?
בהצלחה.
וגם אולי כדי שתרשום את אופי הנסיעה שלך אחרת איך ידעו מה עדיף?
מה היתרונות של אופנוע על קטנוע אשמח להסבר קצר וטוב
מתלבט על 125 ועל 250 מי המומלץ ביותר, הכלים של 250 יותר יקרים השאלה אם שווים את ה כסף
הדרישה:
אמינות
עדיפות להונדה
חסכוני
חלקים יחסית לא יקרים
כמה שפחות תקלות \ מחלות
כלי שצריך רק טיפול קטן גדול וזהו בלי יותר מידי כאב ראש
ושיגיע ל120 אלף קילומטר לפחות
תבורכו מפי עליון
שנה טובה ומוצלחת
120 אלף קילומטר? לכלי 125 סמ"ק?
בהצלחה.
וגם אולי כדי שתרשום את אופי הנסיעה שלך אחרת איך ידעו מה עדיף?
יכול להעיד בעצמי שלרכב על 431 עם קטנוע 125 סמ"ק זה לא פשוט בכלל ואם אני צריך לעשות את זה אז אני רוכב על הימני צמוד לשוליים או בשוליים עצמם.
בכביש 20 פחות בעייתי כי הוא פקוק 90% מהזמן (מניח שהנסיעות שלך הן בשעות הפקקים).
כביש 1 אין לי מושג אבל מניח שתהיה לך בעיה זהה כמו 431.
אם עיקר הנסיעות שלך זה בעיר אז 125 יספיק.
אם אתה מוצא את עצמך בתכיפות על כבישים מהירים אז 250 יהיה יותר נכון.
אגב, רשמת עדיפות להונדה אז יש לך את ה-pcx שהוא 125 או הפורצה שהוא 250.
מה התקציב שלך?
בלי לדעת תקציב אז כלים של 125:
Nmax של ימאהה-זה כלי שאני רוכב עליו 4 שנים כבר, 0 תקלות,חסכוני מאוד בדלק (1 ל50), עלויות אחזקה סבירות בהחלט.
Pcx של הונדה.
ג'וי רייד.
דאון טאון.
ניו דינק.
וסביר להניח ששכחתי עוד כמה.
אין לי מושג לגבי אופנוע 250,לא רכבתי או ביררתי בחיים לגבי כלים כאלו.
בתקציב של 15,000 אלף אתה יכול למצוא משומשים בשנתון גבוה (nmax חדש עולה באזור ה18,000₪).
היתרון של הnmax והpcx זה ששניהם מגיעים עם abs.
זה יתרון חשוב לדעתי.
אתה צודק ABS זה חשוב זה בעצם עושה שיהיה אפשר לעצור הכי חזק בלי שהגלגלים ינעלו?
קודם כל אני מחפש יותר 250 בגלל שבכבישים מהירים עם ה125 בקושי מגיעים ל100 וגם זה מתי שהקטנוע נחנק וזה מגיע לאדום בשעון סל"ד השמאלי
לכן חשבתי יותר לכיוון ה250
אני מבין ש NMAX ו PCX נחשבים לטובים ביותר ב125 סמ"ק
אבל אם כבר משווים בניהם אני חושב שהונדה זה כמה רמות מעל הימאהה גם מבחינת תחזוקה וגם מבחינת עלות כלי
תוכל להגיד לי מה אתה חושב
שוב, בתור בעלים של nmax יכול להעיד שהוא (לפחות אצלי) אמין מאוד.
35,000 אלף ק"מ ללא תקלות.
זה לא אומר שהpcx לא אמין, רק מציין עובדה.
ב250 יש לך את הגו'י מקס, הדאון טאון, x-max, קרוזים, פורצה ובטח שכחתי שוב כמה.
חדשים בוודאות לא ייכנסו לך בתקציב אבל מניח ש3-4 שנתונים אחורה תצליח למצוא משהו באזור התקציב שלך.
פרקטית בדכ לאופנועים יש מרווח טיפולים גדול יותר והם זולים יותר לאחזקה.
לקטנועים יש וריאטור שדורש תחזוקה טובה וכל התעסקות איתו עולה יחסית הרבה כסף.
היה לי crf250l ששימש להרבה בין עירוני.. כלי תענוג! טיפולים כל 12 אלף (חלק ממליצים להחליף שמן כל 6).
Sent from my SM-G950F using Tapatalk