אין בעיה. (לקטנוע. אתה תשתגע במהירות הזאת. גם עם 110-120 הוא כנראה יחיה...).
היי אני קצת חדש בתחום הדו גלגלי,לאחר מעבר מאילת למרכז החלטתי למכור את הרכב כי אין בו שימוש,בגלל הפקקים ומקום החניה שתמיד אין!
השבוע הזמנתי קטנוע חדש הונדה 250 סמק פורצה
השאלה האם לאחר ההרצה יש אופציה פעם ב,3 עד 4 פעמים בשנה לעלות איתו לאילת,במהירות שיוט של 100 לא יותר ועם הפסקה 1 או 2 במידת הצורך?
אין בעיה. (לקטנוע. אתה תשתגע במהירות הזאת. גם עם 110-120 הוא כנראה יחיה...).
למה עם המנוע מסוגל?מה ההבדל לנסוע אז את הפרק זמן הזה בכלי אחר?המגן רוח שם יחסית טוב,אפשר לעלות אותו באופן חשמלי למעלה וזה אמור להיות בסדר?
נסעתי כרוב לשעה על אופנוע של חבר בקביש מהיר לא היה שם מיגון רוח בכלל...ולדעתי אפשר לסרוד את זה 4 שעות,היה אתגר פו בארץ שבוחרים עשו 1600 קמ על 125 בארץ זה כבר משוגע,מה שמעניין אותי זה עם אני מזיק למנוע של הכלי
אתה כנראה לא תזיק למנוע של הכלי אם:
תשמור על מהירות שיוט סבירה (לא בסל"ד גבוה) ואם תעצור כמה פעמים.
אבל נוח זה בטח לא יהיה וגם קצת מסוכן כי רכבים נוסעים במהירות גבוהה יותר ואיך הרבה מרחב תמרון בכבישי הדרום.
אני עושה את זה עם הרכב כל הזמן,אני לא עובד את ה100 אז מזה מהר,עם הקולנוע יכול להישאר על 100 אז זה בסדר,אני גם לא נוסע בערבה ולא ממליץ לאף אחד,יש שם מלא נהגים שנרדמים ועוברים לנטיב,ים תאונות,אני נוסע ממצפה רמון ואז יורד לערבב לפני קיבוץ יוטבתה,שם כבר יש 2 נטיבים לכל כיוון
אין שום בעיה, אתה תהיה חייב עצירה גם ככה לתדלק ולשתות רגע מים, רק עדיף בימים בלי הרבה רוח כי לחצות את הנגב כשיש רוחות ואבק וכו' זאת חוויה לא נעימה, לא כזה מסוכן, אבל פשוט לא נעים.
אני הגעתי כמעט עד אילת עם הבברלי350, נסעתי את כביש 10 בחג וסגרו אותו באמצע, הייתי חייב להסתובב בחזרה, בגדול היה לי קשוח כי עשיתי הלוך חזור באותו יום... אבל אני חייב להגיד שהנסיעה הייתה מהיותר קשוחות שעשיתי בחיים, הלוך חזור תל אביב-חרמון לא גמר אותי ככה.
תנסה פעם אחת, תראה אם הנסיעה הזאת מדברת אליך...
יצא לי לנסוע לאילת פעם אחת על ה X-City 250 שהיה לי, לא היה נורא מדי.
בחזור הוא עשה קצת בעיות אבל אני מאמין שתדלקתי בדלק מהול או משהו כי מייד אחרי שתדלקתי שוב הבעיות נגמרו.
יש הבדל בין לשייט ב100 קמ"ש בתוך הרכב לבין לשייט על 100 קמ"ש עם קטנוע 250 סמ"ק בסוג נסיעה שאתה מתאר (לא משנה בתוואי הדרך שתחליט לרכב).
לשאלתך, קטנוע 250 לא מיועד לתפור מרחקים ארוכים כאלה גם אם המנוע יעמוד בזה.
אם זה משהו חד פעמי, ניחא.
אבל אתה אתה מתכוון לעשות את הנסיעה הזאת 3-4 פעמים בשנה, לדעתי אין לך את הכלי הנכון.
יש הבדל בין מה הייעוד של הכלי ומה אפשר לעשות איתו.
אני יכול לקנות גם אפריקה טווין לצורך התניידות עירונית בלבד.
קטנוע 250 סמ"ק מיועד לרכיבה עירונית עם יכולת בינעירונית מסויימת.
לזה הוא בנוי, לזה המכלולים שלו בנויים.
זאת לא השאלה פה.
מבחינת הכלי, הוא יעמוד בזה, למרות שלאורך זמן כנראה שאתה תחווה בלאי מוגבר.
מבחינתך, מבחינת הנוחות שלך, זה לא הכלי הנכון, בטח לא אם התכנון הוא 3-4 בשנה לרכב לכאלה מרחקים.
אין שום בעיה לעשות את זה 3-4 פעמים בשנה.
גם 125 יעשה את זה בלי שום בעיה.
כיף גדול זה לא יהיה, אבל מבחינת הכלי זה כלום.