נחמד אבל לא כל כך מדויק, מערכת נעילת הגלגל נכנסת לעבודה כשהאינסטינקט משתלט על הגוף, כשאתה לא בפוקס מלא, או כשנגמר הידע או היכולת לצאת מבעיה, הקטע שהמערכת יודעת לבצע את מה שהרוכב המיומן ביותר לא מסוגל לעשות, התקדמנו בטכנולוגיות התקדמנו ביכולות הטכנולוגיה השיגה את היכולת האנושית, מטוסים טסים היום ללא טייס הטייס שם בשביל לעשות דברים אחרים, פעם לא מזמן הרוכב היה מכוון את ההצתה מידית בכידון, או מניע את האופנוע בבעיטה, היום לא. בקיצור טוב שיש את המערכות האלה ללא קשר למיומנות הרוכב שבמקרה שלנו הוא מעיד על עצמו כרוכב מתחיל שהאופנוע מפחיד אותו.
אם ננתח את זה, לרוכב מתחיל שהאופנוע מפחיד אותו אין מה לחפש על גבי ג'יקסר.
מצד שני... אם זה אופנוע חלומותיו, והוא רוצה לרכב למכולת השכונתית להביא חלב דווקא עם ג'יקסר - למה לא? לא מחייב שאחרי שהוא ירכוש את האופנוע, הוא יסע להתפוצץ איתו בנס הרים.
אם ננתח את זה, לרוכב מתחיל שהאופנוע מפחיד אותו אין מה לחפש על גבי ג'יקסר.
מצד שני... אם זה אופנוע חלומותיו, והוא רוצה לרכב למכולת השכונתית להביא חלב דווקא עם ג'יקסר - למה לא? לא מחייב שאחרי שהוא ירכוש את האופנוע, הוא יסע להתפוצץ איתו בנס הרים.
בדיוק מהסיבה שלא מעלים טייס פייפר מיד על F16 אלה לאחר אימונים מפרכים סימולטורים וקורס ארוך וזה עוד לאחר סינון התאמה שמתאים לאחוז קטן
מאוכלוסיה, באופנועי ספורט סופר ספורט והיפר ספורט כל ממזר מלך, ואם יש לך כסף תתפוצץ בכייף...
בדיוק מהסיבה שלא מעלים טייס פייפר מיד על F16 אלה לאחר אימונים מפרכים סימולטורים וקורס ארוך וזה עוד לאחר סינון התאמה שמתאים לאחוז קטן
מאוכלוסיה, באופנועי ספורט סופר ספורט והיפר ספורט כל ממזר מלך, ואם יש לך כסף תתפוצץ בכייף...
בוא לא נגזים. זה בסך הכל אופנוע. קלאץ', הילוכים, ברקס, ברקס.
בשביל להתנייד עם סופרפורט לא צריך שום כישורים של טייס קרב... חוץ אולי מהיעדר בעיות גב והיכרות קרובה עם מסאז'יסט.