עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: XMAX 250 2015 קאליפר אחורי חלש

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64

    XMAX 250 2015 קאליפר אחורי חלש

    אהלן חברים
    התחדשתי ב XMAX 250 2015 250. 4
    49KM
    ידית הבלם האחורי שוקעת.
    הקאליפר האחורי נועל גלגל אחורי אבל בלחיצה חזקה ובקושי.
    בוצע החלפת נוזל בלמים וניקוז אויר.
    יש חופש בקאליפר כנראה מתוצאה שהוא לא יכול ליבנות לחץ.

    חשבתי לכיוון שיפוץ והחלפת גומיות אבל עולה באיביי 300 שח.
    או אולי משאבת בלם חלשה,
    מפירוק עולה 500 בארץ וכנראה שיחזור למצב הזה לאחר זמן מה.
    בקדמי הוחלף נוזל והוא כמו חדש.

    עצות יתקבלו בברכה לפני מסע החיפושים לחלקי חילוף.
    שנה טובה חג שמח.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    https://youtu.be/wwF1bGnkm0Y

    תיאור הבעיה למיקצוענים בלבד.
    חג שמח

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    אהלן חברים
    התחדשתי ב XMAX 250 2015 250. 4
    49KM
    ידית הבלם האחורי שוקעת.
    הקאליפר האחורי נועל גלגל אחורי אבל בלחיצה חזקה ובקושי.
    בוצע החלפת נוזל בלמים וניקוז אויר.
    יש חופש בקאליפר כנראה מתוצאה שהוא לא יכול ליבנות לחץ.

    חשבתי לכיוון שיפוץ והחלפת גומיות אבל עולה באיביי 300 שח.
    או אולי משאבת בלם חלשה,
    מפירוק עולה 500 בארץ וכנראה שיחזור למצב הזה לאחר זמן מה.
    בקדמי הוחלף נוזל והוא כמו חדש.

    עצות יתקבלו בברכה לפני מסע החיפושים לחלקי חילוף.
    שנה טובה חג שמח.
    החופש שיש בקאליפר (לפי הסרטון) נראה תקין. מעבר לזה לא רואים בסרטון משהו חריג.
    לפי ההודעה וההסבר שלך הייתי מהמר על ניקוז אויר לא נכון. מי ביצע אותו?
    או שלא בוצע כראוי או שיש חדירת אויר למערכת מאיפשהוא.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    גם אצלי עם קאליפר של ברמבו מאחורה לא קל לנעול גלגל וכך גם ברוב האופנועים, הבלם האחורי לא נועד לקחת עומס שווה כמו הקידמי אחת היו שמים שם קאליפר זהה לקידמי עם יותר בוכנות.

    למרות הנ"ל הידית לא אמורה לשקוע.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בxmax 250 הישנים יותר (טרום הabs), האחורי היה ננעל בליטוף של הידית. אם אצלך דגם כזה, ולא ננעל, אכן יש בעיה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    גם אצלי עם קאליפר של ברמבו מאחורה לא קל לנעול גלגל וכך גם ברוב האופנועים, הבלם האחורי לא נועד לקחת עומס שווה כמו הקידמי אחת היו שמים שם קאליפר זהה לקידמי עם יותר בוכנות.

    למרות הנ"ל הידית לא אמורה לשקוע.
    מה זה אומר קאליפר ברמבו ?היצרן ? בוכנה אחת?
    אכן אין נעילה בליטוף אלא בלחיצה חזקה ושקיעת הידית,

    את הניקוז בוצע עי בחור שעובד בהילוך שישי.
    ובקידמי בוצע גם ויצא כמו חדש.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    מה זה אומר קאליפר ברמבו ?היצרן ? בוכנה אחת?
    אכן אין נעילה בליטוף אלא בלחיצה חזקה ושקיעת הידית,

    את הניקוז בוצע עי בחור שעובד בהילוך שישי.
    ובקידמי בוצע גם ויצא כמו חדש.
    כן ברמבו זאת חברה מאד ידועה בתחום.

    לא כך כך מובן ממה שכתבת אם רכבת על האופונוע שהברקס האחורי היה תקין ואז אחרי ביקור במוסך אתה מרגיש ירידה בעוצמת הבלימה

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    4
    שיטה פשוטה לניקוז אויר בקליפר:
    קח אזיקון, אזוק עימו את ידית הבלם במצב לחוץ עד כמה שניתן.
    השאר את ידית הבלם לחוצה באמצעות האזיקון למשך הלילה.
    שחרר את האזיקון אחרי לילה ארוך או יותר.
    אולי תופתע וכל בועות האויר ינוקזו.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כן ברמבו זאת חברה מאד ידועה בתחום.

    לא כך כך מובן ממה שכתבת אם רכבת על האופונוע שהברקס האחורי היה תקין ואז אחרי ביקור במוסך אתה מרגיש ירידה בעוצמת הבלימה
    ככה קניתי את הקטנוע,
    והניקוז אויר לא הוסיף או גרע באחורי נישאר אותו הדבר.
    בקידמי הורגש שיפור.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    ככה קניתי את הקטנוע,
    והניקוז אויר לא הוסיף או גרע באחורי נישאר אותו הדבר.
    בקידמי הורגש שיפור.
    אז אולי זה שאלה של ציפיות, כמו שאמרתי אין הרבה כח לבלם אחורי באופנועים/קטנועים, הכי טוב זה להשוות עם קטנוע דומה או שתיגש למוסך אחר ותגיד שאתה חושש שהבלם האחורי לא מתפקד כמו שצריך והם יעשו רכיבה קצרה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין הרבה כח לבלם אחורי באופנועים/קטנועים,
    נכוןת אבל יש הבדל בין:

    ציטוט נכתב במקור על ידי TUREL צפיה בהודעה
    ידית הבלם האחורי שוקעת
    לבין זה שהברקס האחורי חלש יותר מהקדמי.


    פות"ש- האם אחרי ניקוז האויר חל שיפור לפרק זמן כלשהוא? אפילו לדקה זה קריטי.
    אם כן אז יש חדירת אויר למערכת מאיפשהוא.

    אם לא אז הייתי ממליץ לנסות לנקז אויר שוב, עם סבלנות. אם לא עזר אז תשווה מול קטנועים דומים, תראה שאתה אכן לא מצפה ליותר מדי. אם אכן יש אצלך בעיה נסה אולי למצוא יחידה מפירוק.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הייתי מתחיל לבדוק ממשאבת הבלם על ידי חיבור של המשאבה הקדמית לצינור האחורי.
    (אמור להתאים - לא ניסיתי)

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    64
    https://www.youtube.com/watch?v=kb0ox9Ue6fw

    אצלי זה אותם תסמינים של בוכנה חוזרת ואין לה כוח להחזיק לחץ על הרפידה.
    רק הקיט שיפוץ עולה במטרו 380 ללא כולל .
    זה קורה בגלל גומית אטימה של הבוכנה שמתייבשת והלחץ האויר מחזיר אותו כי אמור להיות במערכת וואקום.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה עושה כאן סלט במונחים.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    4
    TUREL, יתכן שניקוז האויר לא בוצע כראוי.לפעמים ישנן בועות אויר שמסרבות להשתחרר.
    תנסה לנקז אויר כפי שרשמתי לך למעלה. בשיטה הנל כתוצאה מהלחץ במערכת בועות האויר מתנקזות לכיוון המיכל .
    מעבר לכך הפעולה פשוטה ולא דורשת מיומנות כלשהיא. אין לך מה להפסיד.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 02-06-2018, 14:39
  2. XMax
    על ידי Ben8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-07-2017, 14:54
  3. עזרה בכיוון בולם אחורי - נינגה 636 2015
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 08:15
  4. XMAX 250 עם קיט 300 מתחמם לאט
    על ידי UnKnOwN בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-01-2017, 20:37
  5. xmax 125 או joimax 125
    על ידי assaf789 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-10-2015, 23:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO