תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: Ninja 650 או Honda cbr500r

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21

    Ninja 650 או Honda cbr500r

    אהלן חברים. 😁
    בדיוק בתהליך הוצאת רישיון a1.
    בלי עבר ברכיבה מעבר לקטנועים 125/250 בזמן הטיול שלי במזרח.
    מחפש אופנוע ראשון שיהיה מתאים ולא יימאס מהר.

    כרגע הסתכלתי וחקרתי הרבה על הדגמים שצויינו בכותרת שהם הninja 650 והHonda cbr500r.
    יצא לי לבדוק קצת גם על ה650z שנראה מעניין אבל דומה מאוד לנינג'ה בסך הכל. (יש ביקורות שהעדיפו את הz על הנינג'ה.)

    הייעוד הוא קצת טיולים בשבתות והנאה וגם שימוש יומיומי לעבודה בלי פקקים.
    (נסיעה של חצי שעה ברכב, 23 ק"מ לכל כיוון.)

    תקציב יש פשוט מעוניין ללכת על מה שהכי יתאים וישרת אותי.

    חרשתי את כל האינטרנט בערך ושניהם בסופו של דבר נראים מתאימים.
    מחירים מהחברה נכון לעכשיו:

    נינג'ה נמכר חדש ב45,985 ש"ח חדש

    הסיביאר של 2018 נמכר ב41,900 ש"ח

    סיביאר 2019 נמכר ב51,200 ש"ח

    בהתאם למחיר, מה יספק את התמורה הטובה ביותר?
    דברים כמו אמינות, חווית רכיבה וטיפולים/בלאי.
    מבחינת צריכת דלק הם די דומים.

    אם יש עוד הצעות אני אשמח!
    תודה 😊

    נ.ב אם יש פרמטרים שהחסרתי תציינו את זה ואוסיף.
    אם בסופו של דבר הם שווים וזה עניין של נסיעת מבחן והעדפה אישית זה משהו שכמובן יקרה ברגע שיהיה לי רישיון. אני שואל פה בשביל לדעת דברים שהם מעבר כמו תקלות ידועות באחד הדגמים או בעיות אמינות או כל דבר אחר שאנשים עם ניסיון יכולים לדעת ואני לא.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מחזיק את הנינג'ה וחבר טוב מחזיק את הcbr ונסעתי עליו מעט.
    בסופו של דבר אני חושב שזה עניין של העדפה אישית איזה סגנון יותר מדבר אליך.
    הcbr הוא סוג של "מיני" אדוונצ'ר - מתלים ארוכים יחסית, מיגון רוח די גבוה, וארגזים ופנסי ערפל הם מחזה נפוץ עליו.
    הנינג'ה הוא אופנוע כביש, סוג של "ספורט תיור" (כי הוא לא באמת אף אחד מהם), מתלים יותר קשים, יושב יותר נמוך, יותר כוח ומומנט, קצת יותר ספורטיבי, מראה עדיף.
    בגלל שהנסיעות שלך די קצרות אז אין הבדל דרסטי אם תקח את זה או את זה.
    אם אתה יותר בקטע של גרזונים ומהירות ולוק - לך על הנינג'ה, אם אתה יותר בקטע של טיולים רגועים ו\או ארוכים, ורוצה קצת יותר נוחות ומקום אכסון - לך על הcbr.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    מחזיק את הנינג'ה וחבר טוב מחזיק את הcbr ונסעתי עליו מעט.
    בסופו של דבר אני חושב שזה עניין של העדפה אישית איזה סגנון יותר מדבר אליך.
    הcbr הוא סוג של "מיני" אדוונצ'ר - מתלים ארוכים יחסית, מיגון רוח די גבוה, וארגזים ופנסי ערפל הם מחזה נפוץ עליו.
    הנינג'ה הוא אופנוע כביש, סוג של "ספורט תיור" (כי הוא לא באמת אף אחד מהם), מתלים יותר קשים, יושב יותר נמוך, יותר כוח ומומנט, קצת יותר ספורטיבי, מראה עדיף.
    בגלל שהנסיעות שלך די קצרות אז אין הבדל דרסטי אם תקח את זה או את זה.
    אם אתה יותר בקטע של גרזונים ומהירות ולוק - לך על הנינג'ה, אם אתה יותר בקטע של טיולים רגועים ו\או ארוכים, ורוצה קצת יותר נוחות ומקום אכסון - לך על הcbr.
    תודה רבה על התשובה!
    כן אני נוטה מאוד לכיוון הנינג'ה, התגובה שלך רק חיזקה את זה עוד.
    אם כבר אתה בעלים של נינג'ה אפשר לשאול כמה עלה הביטוח שלך?
    והאם יש חסרונות שכדאי לי לדעת עליהם שאתה מרגיש אחרי תקופה שהוא אצלך?
    שוב תודה חבר! 🙂

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ביטוח חובה זהה לכולם ותלוי בנתונים שלך, תזין כאן: https://car.cma.gov.il/ , לי יצא 5300 למלא, ועם השתתפות עצמית 3700.
    ביטוח צד ג' אצל יובל בר, אם אני לא טועה 500 שקל, וגרירות בלי הגבלת מיקום וכמות (כולל לפאנצ'רים) 250.
    חסרונות:
    האופנוע הגיע עם משקף רוח מקוצר שהביא לי מערבולות ישר לתוך הפנים, הורדתי אותו ונסעתי בלי משקף בכלל, לא מזמן הזמנתי משקף תיור גבוה ונראה אם זה ישפר את המצב.
    מצערת ג'רקית בהילוך ראשון (כמו רוב האופנועים) וגם קצת בהילוך שני, יש זעזוע באופנוע כשעוברים ממצערת סגורה לגמרי לפתוחה, ובהילוך ראשון ושני זה ממש מעצבן,בהילוכים גבוהים יותר לא מרגישים את זה כמעט בכלל.
    בולם אחורי גם לא להיט.
    סה"כ אופנוע נחמד, צריכת דלק פנטסטית 1:25-1:30 על 120-130 קמ"ש. עם יד רגועה בבין עירוני אפשר להוציא 400 ק"מ על טנק של 15 ליטר.
    נהנה איתו בנס הרים, מאוד יציב כשהאספלט טוב, הרבה מומנט, בפקק בעליות ירושלים ירדתי איתו ל60 קמ"ש בשישי והוא סחב סבבה, בלמים מעולים וabs גם עובד מעולה.
    שכחתי עוד חסרון שזה הסאונד שלו.. פשוט לא מגרה.. דווקא בבלימת מנוע ובהורדת הילוכים הוא כן נשמע נורמלי וכיפי, אבל בתאוצות הוא פשוט נשמע קצת מוזר.
    נערך לאחרונה על ידי mudale222; 04-10-2019 בשעה 16:21.

  5. #5
    אני חושב שההשוואה הרלוונטית היא z650 מול cbr650r ולא את אלו שציינת, משני סיבות:
    האחת, אם כבר A1 ולתקופה ארוכה יחסית, אז 650 שהוא גם פחות או יותר המקסימום מבחינת ההגבלת כ"ס מבלי לסרס את הכלי.
    השנייה, שהנינגה 650 די אנמי, מתון מידי לטעמי ולא מאוד מרגש, ה500 של הונדה גם נהדר, אבל המחיר לא רחוק מה650 החדש.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הZ הוא נייקד והcbr650r עולה בערך כפול מהנינג'ה.
    אם כבר יותר הגיוני לכיוון הcbr650f שאפשר למצוא במשומשים במחירים יחסית קרובים (הוספה של עוד 5-10K).

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אני לא מכיר את הנינג'ה 650 אבל אני כן מכיר את הSV650 המוגבל וההגבלה שלו לA1 היא צרעת מסרסת (ב6000 סל"ד המנוע הולך לישון)
    לדעתי, הנינג'ה 400 יהיה עדיף אבל אני מבין שההפרש הזניח במחיר, ביחס ל650, הוא מקומם. אפשר לשקול את הZ400 או את הR3 החדש.
    אם אתה לא נעול על אופנועים עם פיירינג כאילו ספורטיביים אז יש כל מני אופציות אחרות.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ביטוח חובה זהה לכולם ותלוי בנתונים שלך, תזין כאן: https://car.cma.gov.il/ , לי יצא 5300 למלא, ועם השתתפות עצמית 3700.
    ביטוח צד ג' אצל יובל בר, אם אני לא טועה 500 שקל, וגרירות בלי הגבלת מיקום וכמות (כולל לפאנצ'רים) 250.
    חסרונות:
    האופנוע הגיע עם משקף רוח מקוצר שהביא לי מערבולות ישר לתוך הפנים, הורדתי אותו ונסעתי בלי משקף בכלל, לא מזמן הזמנתי משקף תיור גבוה ונראה אם זה ישפר את המצב.
    מצערת ג'רקית בהילוך ראשון (כמו רוב האופנועים) וגם קצת בהילוך שני, יש זעזוע באופנוע כשעוברים ממצערת סגורה לגמרי לפתוחה, ובהילוך ראשון ושני זה ממש מעצבן,בהילוכים גבוהים יותר לא מרגישים את זה כמעט בכלל.
    בולם אחורי גם לא להיט.
    סה"כ אופנוע נחמד, צריכת דלק פנטסטית 1:25-1:30 על 120-130 קמ"ש. עם יד רגועה בבין עירוני אפשר להוציא 400 ק"מ על טנק של 15 ליטר.
    נהנה איתו בנס הרים, מאוד יציב כשהאספלט טוב, הרבה מומנט, בפקק בעליות ירושלים ירדתי איתו ל60 קמ"ש בשישי והוא סחב סבבה, בלמים מעולים וabs גם עובד מעולה.
    שכחתי עוד חסרון שזה הסאונד שלו.. פשוט לא מגרה.. דווקא בבלימת מנוע ובהורדת הילוכים הוא כן נשמע נורמלי וכיפי, אבל בתאוצות הוא פשוט נשמע קצת מוזר.
    תודה רבה רבה לך!
    עשית לי הרבה סדר בראש.


    ציטוט נכתב במקור על ידי xiLike2Doitx צפיה בהודעה
    אני חושב שההשוואה הרלוונטית היא z650 מול cbr650r ולא את אלו שציינת, משני סיבות:
    האחת, אם כבר A1 ולתקופה ארוכה יחסית, אז 650 שהוא גם פחות או יותר המקסימום מבחינת ההגבלת כ"ס מבלי לסרס את הכלי.
    השנייה, שהנינגה 650 די אנמי, מתון מידי לטעמי ולא מאוד מרגש, ה500 של הונדה גם נהדר, אבל המחיר לא רחוק מה650 החדש.
    הz650 לא די שווה ערך לנינג'ה 650?
    הבנתי שזה אותו מנוע אז במה הוא עולה על הנינג'ה?
    נראה שזה פשוט חווית רכיבה שונה מבחינת סגנון ישיבה.
    כשאני אעשה נסיעות מבחן אני אדע למה אני מתחבר.
    הcbr650r כבר קופץ מדרגה במחיר וגם הצריכת דלק שלו כבר דומה לזו של רכב. 15 ק"מ ל1 ליטר לעומת ה25-30 שיש באופנועים שאני הבאתי באשכול.
    מזכיר שזה אופנוע ראשון שלי, מתון זה לא בהכרח רע.
    ואני גם חושב שהמתון שלי ושלך קצת שונה. 😅
    תודה רבה על התגובה!



    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אני לא מכיר את הנינג'ה 650 אבל אני כן מכיר את הSV650 המוגבל וההגבלה שלו לA1 היא צרעת מסרסת (ב6000 סל"ד המנוע הולך לישון)
    לדעתי, הנינג'ה 400 יהיה עדיף אבל אני מבין שההפרש הזניח במחיר, ביחס ל650, הוא מקומם. אפשר לשקול את הZ400 או את הR3 החדש.
    אם אתה לא נעול על אופנועים עם פיירינג כאילו ספורטיביים אז יש כל מני אופציות אחרות.
    יש לי חבר שהכווין אותי לדגמים האלה שרוכב על z900
    והוא אמר לא להסתכל בכלל על הsv650 ודווקא עף על הנינג'ה 650. (יצא לו לרכב על שניהם.) אז אני מקווה שזה לא המצב בנינג'ה.
    למה הנינג'ה 400 יהיה עדיף. מאיזו בחינה לדעתך?
    איך לרדת לנפח מנוע קטן יותר עדיף?
    אני בטוח שה650 יותר מהנה מה400. או שלא?
    אני די נדלקתי על הרעיון של משהו עם לוק ספורטיבי.
    גם הנייקדים כמו הz אהבתי מבחינת העיצוב.
    ובכל זאת אשמח לשמוע עוד הצעות שיש לך ולהיות פתוח לעוד אופציות.
    תודה רבה!

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Avshy צפיה בהודעה
    יש לי חבר שהכווין אותי לדגמים האלה שרוכב על z900
    והוא אמר לא להסתכל בכלל על הsv650 ודווקא עף על הנינג'ה 650. (יצא לו לרכב על שניהם.) אז אני מקווה שזה לא המצב בנינג'ה.
    למה הנינג'ה 400 יהיה עדיף. מאיזו בחינה לדעתך?
    איך לרדת לנפח מנוע קטן יותר עדיף?
    אני בטוח שה650 יותר מהנה מה400. או שלא?
    אני די נדלקתי על הרעיון של משהו עם לוק ספורטיבי.
    גם הנייקדים כמו הz אהבתי מבחינת העיצוב.
    ובכל זאת אשמח לשמוע עוד הצעות שיש לך ולהיות פתוח לעוד אופציות.
    תודה רבה!
    ראשית אני חייב לסייג את הדברים שלי על הנינג'ות בזה שהם מבוססים על קריאה של ביקורות ולא על נסיון אישי שלי עם האופנועים הספציפיים האלה אבל בגדול, אופנוע זה לא רק מנוע. זה גם בלמים, בולמי זעזועים, שלדה, כיולים, ארגונומיה ועוד.
    הנינג'ה 400 נחשב אופנוע מצוין, הוא אולי האופנוע הטוב ביותר בקטגוריה שלו והוא זכה להרבה מאוד תשבוחות. מולו, הנינג'ה 650 נחשב אופנוע אפרורי שמתחרה בעיקר בגזרת המחיר הנמוך. משום שאתה קונה אופנוע מוגבל A1, אתה לא מקבל את כל ה650 סמ"ק של האופנוע הזה וההבדלים בהספק בין ה400 ל650 המוגבל הם זניחים. רק שאת הנינג'ה 400 אתה תוכל לנצל באופן מלא בזמן שאת ה650 אתה קונה מסורס ולסירוס הזה יש משמעות גם מבחינה פונקציונלית ובטח מבחינת הכיף.

    הZ400 עולה משמעותית פחות מהנינג'ה 400 למרות שהוא כמעט זהה מבחינת מכלולים. יש גם את הCB500F (הנייקד) שעולה פחות מהCBR למרות הבסיס הדומה והוא אחלה אופנוע, אמין להחריד ועם מרווח טיפולים ארוך. הזכרתי את הR3, יש את צמד ה390ים של KTM (אחלה התנהגות אבל האמינות פחות אחלה) ובקרב היצרנים הפחות מוכרים אפשר למצוא שורה של כלים מעניינים דוגמת ה500ים של בנלי, ה650ים של רויאל אנפילד, הפאנטיק קבלרו וכו - הם רק יותר בכיוון של נייקד/סקרמבלר ופחות ספורטיביים.

    לגבי הCB650, הוא דווקא כלי מתון יותר מהZ650 למתחילים. הוא אמנם יקר יותר וההספק הסופי שלו גבוה יותר (בגרסה הלא מוגבלת) אבל זה רק משום שהוא מסוגל להגיע לסל"ד גבוה וזה לא רלוונטי לכלים מוגבלים. יש לו מנוע 4 בשורה, המומנט שהוא מספק נמוך יותר וההתנהגות שלו לינארית וצפויה מאוד. הוא יקר יותר משום שיש לו מכלולים איכותיים ולא משום שהוא "פרוע" יותר. אין מצב שהוא עושה 15 ק"מ לליטר. זה נתון שכנראה לקוח מנסיעה אגרסיבית מאוד/מסלול. היצרן מדבר על 21 ק"מ לליטר וסביר שהגרסה המוגבלת מעט יותר חסכונית.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    חייב להסכים בקשר לאפרוריות
    הנינג'ה 650 אופנוע די משעמם ועל הגרסא המוגבלת לא רכבתי אבל היא כנראה תהיה עוד יותר משעממת.
    כמו שאמרו, היתרון הגדול שלו זה המחיר.
    מול הcbr500 לטעמי הוא עדיף וגם יותר זול אבל מול כמעט רוב האופנועים (אם נוציא את עניין המחיר שבזה אין לו מתחרים, גם בקנייה וגם בדלק) הוא יצא מופסד.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    12
    היי
    נראה שממש לא ממליצים על ה cbr500r
    למה?
    ואגב המחיר של 18- 41 אלף כדאי או שלא כדאי להתעסק עם אופנוע ששכב זמן רב ככ אצל היבואן?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הcbr אחלה אופנוע רק שהוא יותר יקר מהנינג'ה. בנוסף יש לו פחות כוח ופחות מומנט... גם מבחינת מראה הוא קצת נחות.
    אין בעיה לקנות אופנוע שישב שנה אצל היבואן, זה ממש לא משנה כמעט כלום.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    חברים תודה רבה עזרתם מאוד!
    אני עדיין בודק ואמשיך לבדוק וכמובן נסיעות מבחן על כלל הדגמים שהצעתם פה כדי למצוא את מה שהכי טוב לי.
    כרגע נוטה לכיוון הנינג'ה 400 2019 יד שניה.
    גם עבר את הנפילת ערך הקשה וגם המון ביקורות טובות עליו. אעדכן כשיגיע הזמן.
    שוב תודה!

  14. #14
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    מחזיק את הנינג'ה וחבר טוב מחזיק את הcbr ונסעתי עליו מעט.
    בסופו של דבר אני חושב שזה עניין של העדפה אישית איזה סגנון יותר מדבר אליך.
    הcbr הוא סוג של "מיני" אדוונצ'ר - מתלים ארוכים יחסית, מיגון רוח די גבוה, וארגזים ופנסי ערפל הם מחזה נפוץ עליו.
    הנינג'ה הוא אופנוע כביש, סוג של "ספורט תיור" (כי הוא לא באמת אף אחד מהם), מתלים יותר קשים, יושב יותר נמוך, יותר כוח ומומנט, קצת יותר ספורטיבי, מראה עדיף.
    בגלל שהנסיעות שלך די קצרות אז אין הבדל דרסטי אם תקח את זה או את זה.
    אם אתה יותר בקטע של גרזונים ומהירות ולוק - לך על הנינג'ה, אם אתה יותר בקטע של טיולים רגועים ו\או ארוכים, ורוצה קצת יותר נוחות ומקום אכסון - לך על הcbr.
    "הcbr הוא סוג של "מיני" אדוונצ'ר - מתלים ארוכים יחסית, מיגון רוח די גבוה, וארגזים ופנסי ערפל הם מחזה נפוץ עליו."

    התבלבלת עם ה CB500X הוא האדוונצ'ר.

    CBR500R הוא ספורט בדומה לנינג'ה

    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. אופנוע ראשון - Z300/Ninja 250/Ninja 300 רוכב מטר 90
    על ידי רפאל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-04-2019, 16:33
  2. בעיה עם תאורת הדרך - honda cbr500r
    על ידי motorcyclehonda2016 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-06-2018, 20:46
  3. התלבטות בין mt07/ninja 650 / cbr500r
    על ידי eli9630 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-06-2017, 14:24
  4. CBR500R VS YAMAHA R3
    על ידי סער666 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 14:36
  5. Ninja 300 vs honda cbr500
    על ידי Eran m בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 22:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO