ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
ביטוח חובה זהה לכולם ותלוי בנתונים שלך, תזין כאן: https://car.cma.gov.il/ , לי יצא 5300 למלא, ועם השתתפות עצמית 3700.
ביטוח צד ג' אצל יובל בר, אם אני לא טועה 500 שקל, וגרירות בלי הגבלת מיקום וכמות (כולל לפאנצ'רים) 250.
חסרונות:
האופנוע הגיע עם משקף רוח מקוצר שהביא לי מערבולות ישר לתוך הפנים, הורדתי אותו ונסעתי בלי משקף בכלל, לא מזמן הזמנתי משקף תיור גבוה ונראה אם זה ישפר את המצב.
מצערת ג'רקית בהילוך ראשון (כמו רוב האופנועים) וגם קצת בהילוך שני, יש זעזוע באופנוע כשעוברים ממצערת סגורה לגמרי לפתוחה, ובהילוך ראשון ושני זה ממש מעצבן,בהילוכים גבוהים יותר לא מרגישים את זה כמעט בכלל.
בולם אחורי גם לא להיט.
סה"כ אופנוע נחמד, צריכת דלק פנטסטית 1:25-1:30 על 120-130 קמ"ש. עם יד רגועה בבין עירוני אפשר להוציא 400 ק"מ על טנק של 15 ליטר.
נהנה איתו בנס הרים, מאוד יציב כשהאספלט טוב, הרבה מומנט, בפקק בעליות ירושלים ירדתי איתו ל60 קמ"ש בשישי והוא סחב סבבה, בלמים מעולים וabs גם עובד מעולה.
שכחתי עוד חסרון שזה הסאונד שלו.. פשוט לא מגרה.. דווקא בבלימת מנוע ובהורדת הילוכים הוא כן נשמע נורמלי וכיפי, אבל בתאוצות הוא פשוט נשמע קצת מוזר.
תודה רבה רבה לך!
עשית לי הרבה סדר בראש.


ציטוט נכתב במקור על ידי xiLike2Doitx צפיה בהודעה
אני חושב שההשוואה הרלוונטית היא z650 מול cbr650r ולא את אלו שציינת, משני סיבות:
האחת, אם כבר A1 ולתקופה ארוכה יחסית, אז 650 שהוא גם פחות או יותר המקסימום מבחינת ההגבלת כ"ס מבלי לסרס את הכלי.
השנייה, שהנינגה 650 די אנמי, מתון מידי לטעמי ולא מאוד מרגש, ה500 של הונדה גם נהדר, אבל המחיר לא רחוק מה650 החדש.
הz650 לא די שווה ערך לנינג'ה 650?
הבנתי שזה אותו מנוע אז במה הוא עולה על הנינג'ה?
נראה שזה פשוט חווית רכיבה שונה מבחינת סגנון ישיבה.
כשאני אעשה נסיעות מבחן אני אדע למה אני מתחבר.
הcbr650r כבר קופץ מדרגה במחיר וגם הצריכת דלק שלו כבר דומה לזו של רכב. 15 ק"מ ל1 ליטר לעומת ה25-30 שיש באופנועים שאני הבאתי באשכול.
מזכיר שזה אופנוע ראשון שלי, מתון זה לא בהכרח רע.
ואני גם חושב שהמתון שלי ושלך קצת שונה. 😅
תודה רבה על התגובה!



ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
אני לא מכיר את הנינג'ה 650 אבל אני כן מכיר את הSV650 המוגבל וההגבלה שלו לA1 היא צרעת מסרסת (ב6000 סל"ד המנוע הולך לישון)
לדעתי, הנינג'ה 400 יהיה עדיף אבל אני מבין שההפרש הזניח במחיר, ביחס ל650, הוא מקומם. אפשר לשקול את הZ400 או את הR3 החדש.
אם אתה לא נעול על אופנועים עם פיירינג כאילו ספורטיביים אז יש כל מני אופציות אחרות.
יש לי חבר שהכווין אותי לדגמים האלה שרוכב על z900
והוא אמר לא להסתכל בכלל על הsv650 ודווקא עף על הנינג'ה 650. (יצא לו לרכב על שניהם.) אז אני מקווה שזה לא המצב בנינג'ה.
למה הנינג'ה 400 יהיה עדיף. מאיזו בחינה לדעתך?
איך לרדת לנפח מנוע קטן יותר עדיף?
אני בטוח שה650 יותר מהנה מה400. או שלא?
אני די נדלקתי על הרעיון של משהו עם לוק ספורטיבי.
גם הנייקדים כמו הz אהבתי מבחינת העיצוב.
ובכל זאת אשמח לשמוע עוד הצעות שיש לך ולהיות פתוח לעוד אופציות.
תודה רבה!