עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 47

אשכול: אלוף עולם בפעם ה8: מארק מארקז 2019!

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002

    אלוף עולם בפעם ה8: מארק מארקז 2019!

    לכל הזומבים
    ןלמי שלא יודע , שכח לראות, חובה.
    הנמלה אלוף עולם שוב 2019
    במרוץ נהדר.
    מוזמנים לפרגן , להתלונן , להלל, לשתוק .
    וואמוס מארקז
    רוכב ענק .עונה נהדרת.
    שליטה מלאה.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    רוכב קטן. בין הדקיקים עם אופנוע מוצלח. לא מסמפט אותו למרות שאלוף מוסמך.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    " רוכב קטן בן הדקיקים" תאור כזה עוד לא ראיתי.. עם אופנוע חזקז" ללורנסו יש אופנוע דומה .
    איפוא הוא?
    רוכב דקיק...

  4. #4
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    אני חושב שמארקז נפל לחיקו של אופנוע שהוא מאוד מתחבר עליו ויהיה מעניין לראות איך הולך לא עם אופנועים בסגנון אחר (למרות שלא נראה שזה יקרה).
    חוץ מזה מעניין לדעת האם הונדה מתחרטים שהם זרקו את דני, לורנזו נראה עוד יותר גרוע מהשנה הראשונה בדוקאטי.
    גם עצוב לראות את רוסי כרוכב השלישי בטיבו תחת ימאהה.
    כיף לראות את קטמ ובעיקר סוזוקי משתפרים.

    אבל הכי, הכי גרוע זה שהמרוצים ביום ראשון, איך אני אמור לראות אותם .

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    תקליט אחי . ערוץ 58

  6. #6
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    מוקלט וכמו כל ספורט, לא כיף לראות לא בשידור חי.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    לא מוריד מגדולתו רק טוען שמדובר בפקטור.

    • מרקז- 60 ק"ג, 1.68 מ'.
    • לורנסו- 66, 171.
    • רוסי - 67, 1.82
    • פדרוסה- 51, 1.60.


    6 ק"ג והפרש גובה שווים כמה עשיריות בהקפה לעניות דעתי. אמל"קתי לכבוד החג:


    It might be coincidence, but statistics seem to bear this out: the average weight of the back half of the MotoGP grid is 71.4kg, against an average 68.5kg for the current top 10 and an average 66kg for the podium finishers at the last 10 races. Imagine what it’s like being Pedrosa (160cm/51kg), Danilo Petrucci (above, 181cm/78kg) or Scott Redding (185cm/78kg). And can it be mere coincidence that the giant of the grid, Redding, is to lose his ride at the same time as MotoGP’s teeniest rider Pedrosa (160cm/51kg)?

    מקור: https://www.motorsportmagazine.com/o...r-weight-limit

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ועוד באותו עניין.
    הכתבה עוסקת בהשוואת משקל כולל (רוכב _ אופנוע) כפי שנהוג בקטגוריות הנמוכות יותר.
    הטיעון של אחד הרוכבים "הכבדים" שהקידמי שלו מתחמם יותר יחסית לדקיקים. זה אומר שבשלבי המירוץ האחרונים הוא יורד בזמנים ונאבק באחיזה.
    אחד המכונאים לעומתו מסביר שהמשקל העודף טוב ליציבות בפניות וזה יותר חשוב מהישורות.
    ממה שאני רואה בפועל (נעזוב לרגע את העקיפות בשני המירוצים האחרונים ביציאה מהפניה האחרונה) ההפרשים בישורות משמעותיים בהרבה. לא לזמנים, אלא לביטול היתרון של מהירות הפניה וחיסכון בשחיקת הצמיג.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    מעבר לנושא המשקל מדובר ביכולת.
    יכולת לפתח את הכלי , ללמוד , לדעת לדווח , להקשיב.
    רוסי יותר גבוה ממארקז לא הפריע לו להיות המלך בזמנו.
    ישנם אנשים שקשה להם לקבל יורש
    לא אוהבים שינויים.
    (תופס גם בתחומים אחרים שליט למשל.)
    העדר הנאמן..
    לא הדקיקות עושה את מארקז לרוכב גדול.
    אלא הוא במכלול כישוריו .

  10. #10
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    סטטיסטיקה לצערי מספרת אמת (אני מתכוון לחלוקת המשקל הממוצע של הרוכבים בסבב), השאלה האם שאלו את השאלות הנכונות. לי חסרים הרבה נתונים כדי להסיק את המסקנות שלהם. מה היה חלוקת ממוצע המשקלים בעבר, אולי זו סטיה סטטיסטית מהממוצע. אולי פעם היה פער הנדסי לא תלוי לטובת ה "מגודלים"\"קטנטנים" שניצחו. אבל תחלס לא אכפת לי מה יחליטו.
    הדבר שאני הכי אהבתי זה שקלטתי שאני בטווח המומלץ לרוכב מצליח, חבל שחסר לי הכישרון.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    ישנם אנשים שקשה להם לקבל יורש
    לא אוהבים שינויים.
    (תופס גם בתחומים אחרים שליט למשל.)
    העדר הנאמן..
    לא הדקיקות עושה את מארקז לרוכב גדול.
    אלא הוא במכלול כישוריו .
    יש אנשים שמאמינים ששנאה לבעל תפקיד מספיקה כמצע למפלגת שלטון. אז?

    אף אחד לא טען שמרקז לא רוכב גדול. גם שומאכר היה נהג גדול אבל אף פעם לא סימפטתי אותו כי לקח כמה אליפויות בדרך לא הכי ספורטיבית.
    (מעבר לאסטרטגיה והקומבינות של פלאביו בריאטורה וכשלים מכניים של המתחרים)

    הטענה בדיון- אם אתה בעניין, הוא עד כמה משקל הרוכב משחק תפקיד קריטי בסבב המוטו GP.
    אני יודע שבקארטינג, ברכיבת סוסים ובטח שבאנדורו, טרייל ומוטוקרוס המשקל משמעותי מאוד.
    במוטו 2, 3 ההנחיות לגבי משקל כוללות את הרוכב ובמוטו GP, לא.
    מעבר לפן הספורטיבי מעורבים בהחלטה כסף, יוקרה ומצב תחרותי נתון.
    הצגתי עמדה, הבאתי ביסוס, נימקתי. ימשיך כבודו.

  12. #12
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא מוריד מגדולתו רק טוען שמדובר בפקטור.

    • מרקז- 60 ק"ג, 1.68 מ'.
    • לורנסו- 66, 171.
    • רוסי - 67, 1.82
    • פדרוסה- 51, 1.60.


    6 ק"ג והפרש גובה שווים כמה עשיריות בהקפה לעניות דעתי. אמל"קתי לכבוד החג:


    It might be coincidence, but statistics seem to bear this out: the average weight of the back half of the MotoGP grid is 71.4kg, against an average 68.5kg for the current top 10 and an average 66kg for the podium finishers at the last 10 races. Imagine what it’s like being Pedrosa (160cm/51kg), Danilo Petrucci (above, 181cm/78kg) or Scott Redding (185cm/78kg). And can it be mere coincidence that the giant of the grid, Redding, is to lose his ride at the same time as MotoGP’s teeniest rider Pedrosa (160cm/51kg)?

    מקור: https://www.motorsportmagazine.com/o...r-weight-limit
    למאט אוקסלי יש עוד כתבות. אחת מהן עוסקת אך ורק בדני פדרוסה. בסופו של דבר, הגובה והמשקל היוו חסרון ולא יתרון. במקרה של פדרוסה עם 51 ק"ג שפרוסים על 160 ס"מ היתה קריירה ב Motogp שהיא כנגד הסיכויים כשהוא רושם 31 ניצחונות ו- 112 פודיומים. בניגוד לתפיסה הרווחת, המשקל הקל הקשה על דני להגיע לטמפרטורת עבודה רצויה בצמיגים. זה החריף עם המעבר למישילין. קומתו הנמוכה הקשתה עליו לשנות את התנוחה במהלך הרכיבה.

    בקיצור. זה מן הסתם פקטור. בטל בשישים.

    מה שלא בטל בשישים, הוא הכישרון והיכולת של מרקז לשלוט בצמיג הקדמי. מרקז מצליח לרכב מרוצים שלמים על המגבלות של הצמיג הקדמי מבלי להתרסק. וזה אולי הפקטור המשמעותי ביותר באליפות מספר 8. וכך כתב מאט אוקסלי:

    “The holy grail of motorcycle racing has always been to come up with a device that can save front-end slides, and now Honda have one; he’s called Marc Márquez.”

    It’s as simple as that. Well, pretty much. The one thing Márquez can do that no one else can do is consistently override the motorcycle, specifically the front tyre’s traction limit.
    It’s this unique skill that gives him his biggest advantage over his rivals. This is confirmed by top MotoGP tyre and suspension technicians who watch all the riders out on track and examine all their data in the pits.

    https://www.motorsportmagazine.com/o...1LYMIH,2VNAS,1

    איללכא...ונפגש ביום ראשון במוטגי

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    הבאתי את המשקל של פדרוסה מהסיבה ההפוכה. אם הגיע ל 112 פודיומים איך הגעת למסקנה שהמשקל הוא פקטור בטל בשישים?
    קצת פורנו משובח:

    https://twitter.com/MotoGP/status/1184137162855464960

  14. #14
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הבאתי את המשקל של פדרוסה מהסיבה ההפוכה. אם הגיע ל 112 פודיומים איך הגעת למסקנה שהמשקל הוא פקטור בטל בשישים?
    קצת פורנו משובח:

    https://twitter.com/MotoGP/status/1184137162855464960
    ממדי הגוף של פדרוסה היו לו לרועץ. קומתו הנמוכה, 160 ס"מ, כמעט ומנעה ממנו תזוזה על גבי האופנוע ואת האפשרות להיעזר בגוף על מנת לשלוט באופנוע. משקל הנוצה שלו הקשה על הצמיגים להגיע לטמפרטורת עבודה. מבנה גופו הקטן גרם לפדרוסה להיפצע הרבה יותר.

    פדרוסה הגיע להישגיו על אף מבנה גופו ולא בגלל משקלו הקל. ביחס לשאר המשתנים ובעיקר יחסית לכישרון, המשקל בטל בשישים. רוסי מוכיח את זה מהצד הגבוה והכבד יחסית ופדרוסה מוכיח את זה מהצד השני של הסקאלה.

    איללכא...וסוכות שמח

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    נשארתי בעמדתי שהמשקל משחק תפקיד נכבד.
    סוכות שמח.

אשכולות דומים

  1. gsx1000f 2019 או sr1000r 2019
    על ידי drorhal בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-12-2018, 13:11
  2. לרכב על הזנב של אלוף העולם
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 10:12
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 04-10-2016, 16:10
  4. אלוף סופרבייק על אופנוע בן 80.
    על ידי levil בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-09-2016, 17:27
  5. חצי עולם כבר שר יוון
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 14:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO