בתקציב כזה עם שנתון חדש יחסית רק בנלי tnt 250 יכנס לדעתי
היי! בטח שואלים פה כל יום, אבל:
מחפש לקנות אופנוע ראשון!
יש לי רשיון A1, מחפש אופנוע לנסיעות פעם ב, בעיקר מירושלים לתל-אביב.
רוצה כלי שיכול להגיע בכיף לכל מקום בארץ, ובנוסף שאפשרי ליסוע איתו בשבילי עפר וכאלה.
תקציב - עד 10,000. מניח שזה משאיר רק יד-2 נכון?
כל הצעה תתקבל, מה לחפש, מה לקחת בחשבון וכו'!
עשיתי כמה טיולים ארוכים על אופנועים גדולים בחו"ל, אבל זה אופנוע ראשון לקניה.
תודה!
אל תבין לא נכון, אבל אתה רוצה הרבה ביחס לתקציב שלך.
בתקציב כזה תשאיר בצד כסף כל חודש לטיפולים אלא אם אתה יודע לטפל לבד, לפחות בתקלות קטנות.
כפי שאמרו לפניי - תחסוך לתקציב גדול יותר ואז תקנה.
למשל cb500x
ההונדה עולה 25+, אתה מבקש מהבן אדם כמעט לשלש את התקציב שלו.
בתקציב שלך כדי לקבל משהו סביר, עדיפות על 250 גם בגלל הביטוח.
עד 10 יכנסו לך הroadwin, הwolf, הדייסטר והבנלי שהזכרתי קודם,
כלים סבירים, לא יודע להגיד הרבה לגבי האמינות שלהם.
אפשר לדחוס גם cbr250 בן 6-7 שנים בערך, אם הייתי במקומך זה הכיוון שהייתי הולך עליו.
קל בחשבון שבינעירוני לא הכי נוח עליהם בגלל המנוע הקטן, מצד שני זה מה שהתקציב שלך נותן..
בתקציב הזה הצלחתי לקנות GS500 ולנסוע עליו 50,000 קילומטר בלי שום תקלות, אם מחפשים מוצאים מה לקנות.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
ראיתי בזמנו כמה KLE500 ו- BMW 650 במחיר הזה.
הביטוח והציוד יעלו בערך כמו האופנוע עצמו אז זה גם משהו לשקול.
יש הרבה KLE שהותאמו לרישיון A1 (למגיב מעלי - היבואן מוכן להוציא אישור על 44 כ"ס לדעתי, לרוב השנתונים. זה מה שמשנה, לא ההספק בפועל - שהיה 50 כ"ס לפני מתיחת הפנים וירד אח"כ).
אני לא יכול להמליץ על KLE בלב שלם, משום שלדעתי - מדובר באופנוע שמוניטין האמינות שלו מוגזם, וסה"כ זה אופנוע חלש, מיושן ודי רגיש לאחזקה. בטיפול מסור (ויקר מאוד, אם זה מתבצע במוסך) הוא יאריך ימים, אבל זה נכן לגבי כל אופנוע כמעט.
אופציה אחרת היא DR650 ישן, גם כן מאושר ל-A1. כן כבר מדובר באופנוע שבאמת אמין, עמיד ופשוט לאחזקה - אבל עדיין, 20 שנה על הכביש לא עושים טוב לשום מכונה.
ההיגיון אומר להעלות את התקציב ל-20 ולחפש ורסיס 300 או CB500X בני כמה שנים. זה הדבר הנכון ביותר, הקל ביותר ובסופו של יום - גם הזול ביותר, כי את הזמן והכסף שתבזבז במוסך עם אופנוע בן 20 אף אחד לא יחזיר לך.
אם אתה נעול על תקציב של 10 פלוס-מינוס... מה שציינתי למעלה אלה שתי האופציות הריאלית. אם במקרה תמצא ב.מ.וו F650 שכבר אושר ל-A1 וקרוב לתקציב שלך, תוסיף אותו - כי הוא פשרה הרבה יותר מוצלחת בין כביש לשטח משני הכלים שציינתי לעיל, והוא בפני עצמו אופנוע יותר מעניין.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה לכולם על התגובות!
מה דעתכם על קטמ דיוק 390 נגיד?
ראיתי אחד ב 12,000.
או דיוק 200 - ראיתי ב 9,000 מה דעתכם?
תודה!
נערך לאחרונה על ידי MasterDC; 16-10-2019 בשעה 18:40.
כשאתה כותב ירושלים תל אביב פעם ב...
על איזו תדירות אתה מדבר?
אם זה פעמיים שלוש בחודש, אין בעיה לקנות 250 כלשהו. אם בתדירות גבוהה, כדאי לעלות לכיוון ה400.
הדיוק לא זוכה לרקורד של אמינות, והכלים בסכומים שאתה מדבר עליהם עם הרבה ידיים וקילומטראז (על אופנוע אחר לא הייתי מתרגש מ40-50 אלף ק"מ, אבל כאן המצב שונה).
ההוא מירושלים שנת 2014 לא נראה לי.
- ayalzo תודה על התגובה! הכוונה פעמיים-שלוש בחודש, לא יותר..
התכוונתי לדיוק אחר מזה שאתה מדבר עליו, אבל תודה על הפירוט!
- מה עם נגיד אופנוע אמין וטוב אבל ישן.. נגיד ראיתי yamaha xt750 ב - 9000, אבל משנת 96'..
או שמות לא ככ מוכרים כ"כ אבל חדש - קיוואי TX200 2017 ב 9000
או הונדה crf250?
ושאלה כללית - אופנועי שטח\אנדורו (עם רישוי), יש בעיה עקרונית שאסע איתם בכביש? אם אנלא מפונק, ונוסע בינעירוני רק פעם ב.. למה לא לקנות אופנוע שטח?
מתפזר, אבל חדש בתחום..![]()
נערך לאחרונה על ידי MasterDC; 16-10-2019 בשעה 19:07.