כמובן שיש מנתק וכמובן שזה לא בריא להגיע אליו לעיתים תכופות.
שלום לכולם,
אני רוכב על דיוק 390 הדור החדש ונהנה מכל רגע.
הדבר היחיד שאיכשהו מפריע לי זה תכיפות העברת ההילוכים.
הבנתי שמנוע עם צילינדר אחד אוהב סלד גבוה ובנמוכים הוא אנמי, אבל עד כמה אני יכול למשוך את הסלד בצורה בריאה? לפי הסימון נראה שהקו האדום הוא ב 10k סלד, אבל כבר מעל 8k הוא מתחיל לצרוח. אני כרגע מעביר בסביבות 8k, האם אפשר למשוך עד 10k או שזה שלא בריא למנוע?
האם לאופנוע יש ניתוק הצתה כאשר הסלד גבוה מדי? ואם כן אפשר פשוט להסתמך עליו ולגרד אותו או שזה גורם לבלאי?
תודה מראש על העזרה
כמובן שיש מנתק וכמובן שזה לא בריא להגיע אליו לעיתים תכופות.
אל תקרע לו את הצורה. הוא לא נחשב חסין כדורים.
הפוך גוטה, הפוך.
כמה שיותר צילינדרים המנוע יותר אוהב סל"ד גבוה אבל זה רק כלל אצבע, יש מנועי צילינדר יחיד שיותר אוהבים סל"ד גבוה ממנועי 4 צילינדרים ספציפיים.
ספציפית בכלי שלך יש מנוע שלמרות שהוא צילינדר יחיד הוא אוהב סל"ד גבוה, שיא ההספק מגיע ב 9,000 סל"ד אז הוא בהחלט מיועד להגיע לזה.
למרות זאת אני לא יודע כמה זה מומלץ באופן קבוע.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
בפוטנציה כמה שהנפח יותר קטן ככה הסלד יותר גדול.
אז אין קשר לכמות הצילינדרים.
כן דרושים הרבה צילינדרים בשביל לפרוט נפח גדול לבוכנות קטנות.
כאשר הבוכנה קטנה וקלה היא תנוע מהר בניגוד לבוכנה גדולה וכבדה שתנוע לאט.
שיא ההספק של ה390 מגיע ב9,500 סל"ד
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב