עמוד 1 מתוך 6 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 82

אשכול: מחשבות על החלפת אופנוע... בואו נחשוב ביחד.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689

    מחשבות על החלפת אופנוע... בואו נחשוב ביחד.

    שלא יהיה משעמם...
    לאחרונה עוברות לי בראש מחשבות על צורך בשינוי בחיים.
    הדוקאטי הזקן והאהוב הוא אופנוע מדהים, ואני יודע מראש שאת הכלים שיסבו לי אותה הנאה אפשר לספור על יד אחת - והם כולם יקרים, נדירים ומסובכים לאחזקה.
    העיתוי בחיים הוא כזה, שכבר אין לי זמן מיותר לטפל באופנוע. יש ילד קטן בבית, עבודה מאוד אינטנסיבית וניסיון לחסוך כסף לטובת רכישת בית אי-שם בעתיד הלא נראה לעין.
    במצב הזה, לנסוע 20 אלף ק"מ בשנה, שרובם המכריע על קו בית-עבודה בכביש ישר או בשוליים, על אקזוטיקה אטלקית מזדקנת זה מעשה לא היגיוני בעליל... גם אם היא מפגינה אמינות טובה סה"כ. אני לא מנצל את האופנוע הזה לייעוד שלו (טיולים מכל הסוגים, וככל שהכביש מפותל יותר - יותר טוב).
    מרגיש לי נכון בשלב הזה לעבור לאופנוע פשוט, אמין וחדש כמה שיותר (אידיאלי בן שנתיים, הכי גרוע בן 5).
    הדרישות פשוטות מאוד:

    0 תקלות בלת"מ עד לקו ה-100 אלף ק"מ. אין לי זמן לנסוע בגרר. טיפולים פשוטים (בלי דזמו, רצועות, החלפת שרשראות/מותחני טיימינג או פירוק של המנוע מהשלדה בכיוון שסתומים. אני צריך להיות מסוגל לסגור טיפול קטן בשעה-שעה וחצי וטיפול גדול ב-4 שעות). ללא "פינות מיוחדות" באחזקה, כגון צמיגים במידות לא טיפוסיות.

    צריכת דלק לא גרועה יותר מ-1/20, רצוי 1/25 - סגנון הרכיבה שלי חלק, זורם ולא מהיר במיוחד, כך שזאת לא צריכה להיות בעיה.
    טנק גדול - טווח של 300 ק"מ למיכל לפחות.

    מערכות עזר (ABS ושות') אינן נדרשות. יגיעו עם האופנוע, יגיעו. לא אז לא.

    יכולת לשייט 130 בלי לקרוע את האופנוע ב-20 קילומטר לפני שהפקק מתחיל. יכולת לנסוע 50-70 על השול בהילוך גבוה בלי בעיטות ממערכת ההזרקה.

    ישיבה גבוהה וזקופה, מרווח רגליים נאה. מיגון רוח יעיל. מושב נוח.

    מתלים ארוכי מהלך. מרווח גחון סביר (לא מתכוון לחשוב האם המדרכה הזאת גבוהה מכדי לרדת אותה).

    עדיפות לאופנוע שיגיע כבר משופצר (ארגז עליון, מגיני מנוע, ג'ק אמצע וכו'). אם לא יהיה - אאלץ להוסיף לפחות חלק מזה בעצמי, וזה צריך להתכנס לתקציב שהוגדר מטה.

    יכולת שבילים יתרון. תהרגו אותי, לא מבין למה אני צריך אותה בכביש 5/איילון, אבל אני ידוע כאדם לא הגיוני.

    שמירת ערך - יתרון. וכשאני אומר שמירת ערך, אני מתייחס קודם כל ליכולת של אופנוע עם 100 אלף ק"מ להימכר בזמן סביר (גם אם זה 30 אחוז פחות מהמחירון).

    לא הונדה. אני עובר לאוטובוס של אפיקים לפני שאני קונה הונדה.

    תקציב 25K אם אופציה לעלות ל-30K. יש לי יכולת לרכוש דוקאטי חדש ב-100K, לא לזה המהלך נועד.


    האופנוע שעונה הכי טוב לדרישות זה הונדה CB500X, אבל הוא יורד מהפרק א' כי הוא הונדה וב' כי הם יקרים כמשומשים (יחסית לאיכות המכלולים של האופנוע). אותו כנ"ל לגבי ורסיס 650 - עונה לדרישות, אבל לא נוגע בו אפילו עם מקל. NC גם לא בא לי. בכלל. עדיף אוטובוס או פיאג'ו בוורלי 350.
    לכן ה-baseline שנקבע הוא ורסיס 300, שעונה על כל הדרישות מהרשימה.

    האלטרנטיבות שנבחנות:

    טנרה 660 שנת 14-17. עלול להתגלות כזללן דלק. יש מחלה של דאמפרים בגג"ש האחורי ואום משתחרר בצד הקראנק (האחרון נפתר בקלות אחת ולתמיד). משום מה מבקשים עליהם סכומים לא הגיוניים, מניח שהמחירים גמישים מאוד לאור כמות הכלים בשוק ששוכבים חודשים כאבן שאין לה הופכין ביד2. יתרון - הוא עושה לי חשק (קצת יותר משאר הרשימה, לפחות).

    DR650 שנת 16' ומעלה. חסרון עיקרי - לא מתאים למשימה כמו שהוא, ויש צורך לשפצר אותו בטנק מדברי, מיגון רוח וכו'. לזכותו עומדת פשטות מכאנית ואמינות, לחובתו - צריכת דלק לא מדהימה. המחירים ביד2 גבוהים והופכים את הרעיון לאידיוטי במיוחד.

    MT-07 טרייסר. חסרון - לא בא להיות עוד אחד מעדר ה-MT. יתרון - כל השאר. המחירים (מודל 17' הראשונים) מעט מעל התקציב שהוגדר.

    סוזוקי SV650. קודם כל, כדי לראות מי קרא עד לכאן. לאחר מכן - כי הוא יפה, חסכוני, אמין ולא יקר לקניה (בעיקר לאור ההצפה בשוק המשומשים שלהם). כל השאר חסרונות.

    מוזמנים לזרוק רעיונות לכלים שפספסתי, ולחוות את דעתכם (עדיף מניסיון) על הכלים שמניתי למעלה.
    כמו כן ניתן להזיל דמעה על מה שחיי המשפחה מעוללים אפילו לאופנוען השרוט ביותר.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 25-11-2019 בשעה 20:41.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    93
    V-STROM 650, עונה פחות או יותר על כל הבקשות שלך

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eran_k צפיה בהודעה
    V-STROM 650, עונה פחות או יותר על כל הבקשות שלך
    אם תצליח למתוח טיפה את התקציב,
    מה שהוא אמר.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אומנם רשמת לא הונדה אבל הnc750x עונה על ההגדרות שלך כמו כפפה ליד.

    כמובן שהוא משעמם אבל פשוט בול למה שהגדרת.



    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    להתרשמותי מיד2, נראה לי שהקו הנכון מבחינת עלות \ תועלת \ נזלת עובר באזור ה-40.
    מתחת יש כלים טובים שעברו יותר מדי ק"מ ומוסכים שונים.
    (ותודה על הטיפים)

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    האום בקרנק בטנרה למיטב ידעתי כבר לא בעיה בדגמים האחרונים, היה להם מספיק שנים לפתור את זה כבר במפעל.
    לגבי צריכת דלק מדובר על 18-20 ק"מ לליטר.
    הטרייסר הקטן כנראה מה שמתאים לך, מנוע עם קצת "חיים" בתוכו בהשוואה לאחרים בסגמנט, התנהגות כביש טובה שעדיין תשאיר לך את היכולת קצת לפרוק בכביש מפותל

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    האום בקרנק בטנרה למיטב ידעתי כבר לא בעיה בדגמים האחרונים, היה להם מספיק שנים לפתור את זה כבר במפעל.
    לגבי צריכת דלק מדובר על 18-20 ק"מ לליטר.
    הטרייסר הקטן כנראה מה שמתאים לך, מנוע עם קצת "חיים" בתוכו בהשוואה לאחרים בסגמנט, התנהגות כביש טובה שעדיין תשאיר לך את היכולת קצת לפרוק בכביש מפותל
    18-20 לא בא בחשבון.
    אם הדוקאטי מצליח לשבת על -1/20 בקיץ ו-1/18 בחורף ללא מאמץ מצידי, לא מקובל עלי שאופנוע עם חצי מנוע ועוד מקורר נוזל לא ישפר את הנתון הזה.
    לא שזה באמת משנה - זה הכסף הקטן. הכסף הגדול הוא בחלקים שמזמינים (או לא) באיביי. עדיין, זה עניין של עיקרון. לא הגיוני שבמהלך שכל מטרתו לחסוך עלויות, אעבור לאופנוע פחות חסכוני.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    18-20 לא בא בחשבון.
    אם הדוקאטי מצליח לשבת על -1/20 בקיץ ו-1/18 בחורף ללא מאמץ מצידי, לא מקובל עלי שאופנוע עם חצי מנוע ועוד מקורר נוזל לא ישפר את הנתון הזה.
    לא שזה באמת משנה - זה הכסף הקטן. הכסף הגדול הוא בחלקים שמזמינים (או לא) באיביי. עדיין, זה עניין של עיקרון. לא הגיוני שבמהלך שכל מטרתו לחסוך עלויות, אעבור לאופנוע פחות חסכוני.
    אז אין לך הרבה ברירות, תצטרף למחנה של לוקי

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז אין לך הרבה ברירות, תצטרף למחנה של לוקי
    התשובה ברוסית שלא עומדת בחוקי הפורום. בעברית יפה - לא יקרה.
    אבל רגע...
    בעצם אתה טוען שדוקאטי 1100 זה אחד האופנועים היותר-חסכוניים שיש? הבנתי נכון?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    התשובה ברוסית שלא עומדת בחוקי הפורום. בעברית יפה - לא יקרה.
    אבל רגע...
    בעצם אתה טוען שדוקאטי 1100 זה אחד האופנועים היותר-חסכוניים שיש? הבנתי נכון?

    כן, גם הביואל 1200 סמ"ק שהיה לי עשה 20 ק"מ לליטר שזה נתון מעולה ביחס לכח הסוס וגודל המנוע.
    אופנועים יורו 2-3 קירור אוויר עם 2 שסתומים לצילנדר מראים צריכת דלק מעולה בדרך כלל.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    V-STROM 650, עונה פחות או יותר על כל הבקשות שלך
    הרחק מחוץ לתקציב שהוגדר. על ויסטרום במצב שאני מוכן לשקול (2014 לכל הפחות, 40 אלף ק"מ לכל היותר) מבקשים קרוב ל-40.
    אומנם רשמת לא הונדה אבל הnc750x עונה על ההגדרות שלך כמו כפפה ליד.

    כמובן שהוא משעמם אבל פשוט בול למה שהגדרת.
    לשלם 30K על NC750 שנת 2014-5? בשביל מה, אם אפשר ב-31K לרכוש ורסיס 300 חדש מהניילון, שהוא גם אופנוע טוב יותר בעיניי?
    סלח לי, אני בטוח שגם הונדות לא משתבחות עם השנים. למרות שיש כאלה שיחלקו עלי. חוץ מזה, ה-NC מגעיל אותי.

    להתרשמותי מיד2, נראה לי שהקו הנכון מבחינת עלות \ תועלת \ נזלת עובר באזור ה-40.
    מתחת יש כלים טובים שעברו יותר מדי ק"מ ומוסכים שונים.
    כאמור, ורסיס 300 חדש עולה עכשיו 31 (מחיר מבצע). 40 זה אם אני שם עליו את כל התוספות במחירי מטרו.
    אני לא רואה סיבה לעשות את זה, ומעדיף לרכוש ב-25 אופנוע בן שנתיים, שמישהו כבר השכיב עליו את הכסף הזה.

    אם תצליח למתוח טיפה את התקציב,
    מה שהוא אמר.
    אם אתחיל למתוח את התקציב, מהר מאוד אמצא את עצמי על מולטי 950 שנת 2017. לא אופציה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הרחק מחוץ לתקציב שהוגדר. על ויסטרום במצב שאני מוכן לשקול (2014 לכל הפחות, 40 אלף ק"מ לכל היותר) מבקשים קרוב ל-40.

    לשלם 30K על NC750 שנת 2014-5? בשביל מה, אם אפשר ב-31K לרכוש ורסיס 300 חדש מהניילון, שהוא גם אופנוע טוב יותר בעיניי?
    סלח לי, אני בטוח שגם הונדות לא משתבחות עם השנים. למרות שיש כאלה שיחלקו עלי. חוץ מזה, ה-NC מגעיל אותי.



    כאמור, ורסיס 300 חדש עולה עכשיו 31 (מחיר מבצע). 40 זה אם אני שם עליו את כל התוספות במחירי מטרו.
    אני לא רואה סיבה לעשות את זה, ומעדיף לרכוש ב-25 אופנוע בן שנתיים, שמישהו כבר השכיב עליו את הכסף הזה.



    אם אתחיל למתוח את התקציב, מהר מאוד אמצא את עצמי על מולטי 950 שנת 2017. לא אופציה.
    מבין אותך. אבל אני לא בטוח שהורסיס 300 יתאים למשימה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    מבין אותך. אבל אני לא בטוח שהורסיס 300 יתאים למשימה.
    למה?
    לפני מספר שבועות הרכבתי חבר על ה-Z300 שלו.
    שיוט 125-130 בכביש 431 עבר בשלום, ללא תחושת חנק - וזה בהרכבה.
    ה-Z אופנוע מגעיל (לטעמי), צפוף, מצועצע, לא נוח - אבל הורסיס אמור לשפר מהותית את הנקודות האלה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    לעבור מדוקטי נפח גבוה לוורסיס 300 צרחני מעל 70 80 קמ"ש זה לא כיף. ימאס לך מהר מאוד ניראה לי. טרייסר 700 יתאים לך הרבה יותר.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה?
    לפני מספר שבועות הרכבתי חבר על ה-Z300 שלו.
    שיוט 125-130 בכביש 431 עבר בשלום, ללא תחושת חנק - וזה בהרכבה.
    ה-Z אופנוע מגעיל (לטעמי), צפוף, מצועצע, לא נוח - אבל הורסיס אמור לשפר מהותית את הנקודות האלה.
    למדתי על z300 את ה a1 ולא סבלתי אותו. מבערך 5000 סל"ד המנוע צורח כמו חזיר בדרך לשחיטה.
    בנוסף, הסל''ד המועדף עליו הוא די גבוה ויש מצב שזה יעודד בלאי...

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-10-2018, 17:11
  2. בואו נדבר על זה שניה - מגן רוח סאן יאנגים
    על ידי Gal.r בפורום אוף טופיק
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 28-10-2017, 02:36
  3. קיירוס - בואו נדבר על זה
    על ידי reka בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2016, 15:11
  4. רוצים לאונן? בואו לפולגז! בלי להשרף!
    על ידי SuperRuti בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 14:31
  5. מחשבות
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 16:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO