1.שמן שעומד בתקן של היצרן זה מספיק.
2.שייבה לא חובה אבל כדאי.
3.לא.
אהלן בקרוב עושה טיפול לכלי ורציתי לוודא כמה דברים
1. משנה שמן חצי סינטטי או סינטטי מלא?
אם כן מה יותר איכותי למנוע?
2. בורז ניקוז חובה להחליף? או אם תקין רק ניקוי?
3. מילוי הפילטר בשמן לפני ההברגה, הכרחי?
תודה לעוזרים
1.שמן שעומד בתקן של היצרן זה מספיק.
2.שייבה לא חובה אבל כדאי.
3.לא.
מילויי הפילטר מופיע בכמה ספרי מוסך של אופנועים ומכוניות אני מעריך שזה קשור לאיך שמערכת השימון בנויה כדי למנוע עבודה ללא שמן שמתניעים את האופנוע אחרי ההחלפה.
בכל מקרה אם כתוב בספר המוסך זה לא סתם שם.
למה לא למלא תמיד?
ממה שאני מכיר, זה פשוט גורם לעוד כמה שניות ארוכות שבהם אין שימון למנוע כי הפילטר לא מתמלא.
יש חוקים ברורים לפורום הטכני.
במיוחד לגבי שמנים, ולגבי דברים שרשומים בספר הרכב.
הערה לגבי מילוי פילטר שמן.
ישנם שני סוגים עיקריים של פילטרים.
האחד עם מעטפת מתכת חיצונית שמוברג מבחוץ על המנוע (נראה כמו פילטר של רכב) הרבה פעמים כשההברגה שלו כלפי מעלה.
השני פילטר פנימי שיושב בתוך המנוע ויש צורך בפתיחת מכסה כדי להגיע אליו. יושב בד"כ "על הצד".
את הסוג הראשון נהוג למלא במקרים בהם הפילטר יושב כשההברגה היא בצד העליון (אחרת במילא השמן נשפך כשמרכיבים).
את הסוג השני אי אפשר למלא.
ולא לשכוח לשמן את הגומיה של הפילטר.
כשאין הוראת יצרן אין צורך במילוי המסנן בהחלפה.
מיותר ובעיקר מלכלך.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 26-10-2019 בשעה 10:05.