תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: Motocross Vs Enduro (מי יותר בשטח)

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    11

    Motocross Vs Enduro (מי יותר בשטח)

    היי, מה קורה? אשמח שתענו לי על כמה שאלות. אני יודע מה ההבדל הכללי בין מוטוקרוס ואינדורו אבל עדיין יש כמה דברים שעדיין לא ברורים לי. הבנתי שמוטוקרוס זה אופנוע למרוצים בעיקר ובגלל זה אין לו מראות וכו שיגרמו לו להיות יותר כבד, גם הבנתי שמוטוקרוס זה אופנוע שאפשר לנסוע עליו בערך שעה ולא יותר מזה כי הוא לזמנים קצרים של מירוצים. אני יודע שהרבה אנשים נוסעים בשטח (דיונות וכו) עם מוטוקרוס, והשאלה שלי איך ולמה? אני לא מדבר מבחינה חוקית. אבל למה לא לקנות אינדורו? למוטוקרוס יש ביצועים יותר טובים בחולות? והרי אם על מוטוקרוס אי אפשר לנסוע הרבה זמן, איך אנשים עושים נסיעות ארוכות איתו. דוגמא לאופנוע

    KTM 450 sxf. מצטער על החפירה, ותודה

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    שבוע טוב אחי,
    הנחת היסוד שלך לא נכונה
    עם מוטוקרוס אתה יכול לנסוע יותר משעה וגם יותר מ 5 שעות (אני בכל אופן רכבתי כך עם מוטוקרוס דו"פ בעבר.. וכיום גם חברים שלי)
    ברכיבה פתוחה כמו דיונות וכדומה הרבה קונים מוטוקרוס בגלל עלות נמוכה של הכלי (רישוי אפור)
    ואתה מקבל גם כלי חזק יותר מדגם האנדורו המקביל לו.
    מיותר לציין שאסור ע"פ חוק לנסוע על מוטוקרוס בשבילים או דיונות אלא רק במסלול המיועד לכך,
    אבל ברור שהרבה לא מתייחסים והבעיה הגדולה היא ביטוחית!
    שאם חס ושלום מישהו נפגע אז מתחילים הבעיות האמיתיות - שלט נדע!!
    בהצלחה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    ואתה מקבל גם כלי חזק יותר מדגם האנדורו המקביל לו.
    לא בדיוק. בדר"כ הדגמים יהיו בעלי אותו כ"ס- משמע אותו "חוזק".
    אבל, לדגם המוטוקרוס יהיה מומנט יותר חזק, בשביל "פתיחות" חזקות יותר לעומת האנדורו שמהירות סופית שלו תהיה גדולה יותר.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    אופנועי מוטוקרוס הם אופנועים שיועדו למסלולי מוטוקרוס (מהירים עם קפיצות גדולות) ומכאן נגזרים המאפיינים העיקריים: הם מותאמים לרכיבה בסל"ד גבוה, משמע הספק מירבי על חשבון עקומת מומנט רחבה ויכולת תימרון בסל"ד נמוך. המתלים קשים ותוכננו לספוג נחיתות המאפיינות קפיצות גדולות. הם בד"כ קלים מהמקבילים שלהם לאנדורו כי פשטו מהם את כל אביזרי התאורה וברבים מהם גם את המצבר והמתנע. אופנועי אנדורו מותאמים לרכיבה יותר טכנית ואיטית, עם דגש על כח זמין בסל"ד נמוך. המתלים רכים יותר ונועדו להתמודד עם מגוון רחב של תנאי שטח ובמיוחד קרקע טבעית, הכוללת סלעים, מדרגות, דרדרת ושאר ירקות.

אשכולות דומים

  1. KTM ENDURO 690 תקוע על טורים
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-07-2017, 11:40
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-02-2017, 16:00
  3. חו"ד על Fantic Enduro 250
    על ידי shauliav בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-01-2017, 15:16
  4. AJP PR3 125 Enduro Pro
    על ידי BenZvi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-08-2015, 19:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO