אם זה לא דולק לאחר תחיל הנסיעה אז הכל טוב.
בכל מקרה לא יזיק לך לנסוע למוסך שיתחבר למחשב דיאגנוסטיקה ולראות אם יש קוד תקלה.
שא(ע) ברכה.
אני מצרף סרטון שיהיה ברור...
התופעה נעלמת לאחר כמה שניות של תחילת נסיעה
לא שזה קריטי אבל אני מפחד שזה מצביע על תקלה אחרת שאולי באה ממערכת החשמל או משהו...
הנורות שדולקות זה Abs שתמיד דולק כמה שניות אחרי הנעה, נורת N והשלישית דלק אז הכל טוב.
אשמח לעזרה תודה רבה.
https://youtu.be/c_gGi-IYFyY
אם זה לא דולק לאחר תחיל הנסיעה אז הכל טוב.
בכל מקרה לא יזיק לך לנסוע למוסך שיתחבר למחשב דיאגנוסטיקה ולראות אם יש קוד תקלה.
שא(ע) ברכה.
רוב הסיכויים שהחיבורים של המצבר רופפים. צריך לחזק אותם. מהוויברציות זה נפתח
המחשב מדווח על תקלה. אתה צריך שמכונאי יתחבר עם מערכת דיאגנוסטיקה כדי לגלות מהי.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בSV הישנים היה ניתן להכניס את מערכת ניהול המנוע לדילר מוד ע"י גישור שני פינים בתקע הדיאגנוסטיקה ואז קוד התקלה יופיע בלייב על המסך, נסה לבדוק בפורומים בחו"ל אם זה עדיין קיים גם בדגמים החדשים יותר כמו הגלדיוס (אני מאמין שכן) וככה תוכל לדעת מה הבעיה לפני הכניסה למוסך.