תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: רכיבת מבחן טנרה 700

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    רכיבת מבחן טנרה 700

    הפרקים הקודמים:
    הבנתי שעם אופנוע חזק יותר בכביש ארכב הרבה יותר מהר וזה ממש לא לעניין ולכן הסברתי לעצמי שעדיף להתנסות מהנאה בשטח.
    מכל הדגמים שעונים לשם אדוונצ'ר קיבצתי את הדגמים שאיתם אוכל לצלוח את הארץ בשטח ולהרכיב את האישה בנוחות בטיולי שבת ויותר:
    אפריקה טווין, GS800, E ק.ט.מ 790 והטנרה החדש.

    ניסיתי את ה KTM 790
    :http://fullgaz.co.il/forums/showthre...-KTM-790-ADV-s

    היום ניסיתי את הטנרה 700.
    תיאמתי רכיבת מבחן מול סניף מטרו בבירת הפלישתים.
    הכלי בצביעת לבן אדום חיכה בכניסה. בוחן בסקרנות מקרוב. המושב האחורי מאכזב, צמיג יבש שעבד קשה, שרשרת יבשה- אופנוע מבחן.
    התפלאתי בקול רם, במכירות מסבירים שנכנסים איתו לשטח ושאין מה לדאוג לגבי האחיזה.
    חתימות, מסלול מומלץ הסבר קצר מניף רגל ומטפס.
    כלי גבוה, הכי רחוק שלי מהאספלט אי פעם. בעמידה עם 2 רגליים מגיע רק על קצות האצבעות. מתרגלים מהר אבל עם מורכבת וציוד עלול להיות גבולי.
    הסבר קצר על לוח השעונים והמכוונים- אין בקרות או מצבי מנוע, הכל סטנדרטי.
    מניע בודק נקודת הפרדה ויוצא לכיוון הפקקים שביציאה מנמל אשדוד. הקלאץ' קצת רגיז וללא הדרגתיות. מזכיר לעצמי לשאול.

    IMG_20191031_144707.jpg
    IMG_20191031_144745.jpg
    IMG_20191031_144807.jpg


    תוך דקותיים נוח לי לזגזג בין מראות ומשאיות ורושם נקודה חיובית ראשונה.
    מודאג ממגן הרוח אני ממשיך עד לכביש 7 שיחסית פנוי. במהירות 130-140 האופנוע מרגיש רגוע והרוח סבירה. טוב מאוד.
    הכלי מאיץ די בקלות משם אבל צריך להתכנס. ב- 180 כבר לא נעים לך או לאופנוע שב- 190 מפסיק לנסות.
    בדקתי כדי לדעת, אין לי תכניות לרכב דרך קבע במהירויות כאלה. רוצה לשייט ב-140 ולצאת לעקיפות עם יותר כוח.

    יורד מ- 7 לכביש 3 די מהר בעיקול המתון והלב מחסיר פעימה. משהו בכניסה לפניה, כאילו שהאחורי בורח. אני מסביר לעצמי שהכלי גבוה הגלגלים בקוטר אחר והצמיגים 50-50. צריך לבדוק את העניין. רוכב לכיוון יער חרובית לפיתולים שאני מכיר היטב. הביטחון עולה מפניה לפניה ואני מתחיל לחבב את המנוע, מאוד. התאוצה לא עותקת נשימה אבל הכוח שמגיע באופן צפוי ממש מספיק לי. אני לא צריך יותר מזה על כלי כזה.

    שמתי לב שבתנועה מנהלית 80-90 אני מעדיף לשהות בהילוך 5. התגובה משם סבירה ומעדיף פחות תזזית ורעש. ההילוכים 1-4 ממש לא נעימים. הגיר עצמו עובד כמו שצריך וההחלפות זורמות אפילו טוב מה NCX וגם הניוטרל מגיע בניסיון הראשון.

    מגיע לקטע כביש שומם עם ראות ובודק בלמים. ניסיון ראשון רך באזור 70, אחר כך חזק יותר ואחריו מגיע להפעלת ABS. מטפס ל-100 וחוזר על התהליך. לא מדהים כמו ה KTM אבל עוצר טוב. עובר לעמידה ובודק מה מפריע והכל דבש. מנסה תנוחות ישיבה שונות ומגלה שתיים עיקריות. הכיסא קשה אבל עד עכשיו הישבן מרגיש בסדר. לרוב אני לא רוכב מעל שעה ללא הפסקה בכל מקרה. אני חושש שלאישה לא יהיה נוח ורושם לברר כיסא after market.
    בדרך חזרה אני כבר לוחץ והתחושה המוזרה בכניסה לסיבובים נעלמת.

    בהשוואה ל KTM
    יותר גמישות במנוע וההילוכים
    הכוח לא מלהיב אבל מספק
    אין בקרות ומצבי מנוע. זה רלוונטי כי בשטח ל KTM יש בקרת החלקה שיכולה להועיל בעליות עם דרדרת.
    פחות אלקטרוניקה - פחות תקלות בשטח
    עיצוב תקין, בניגוד ל KTM הכתום
    כיסא למורכבת לא תקין בעליל
    בלמים טובים, לא מצויינים
    גבוה בצורה משמעותית, גבולי
    מגן רוח יותר מוצלח, עדיין טעון שיפור - אם קיים
    זול על הנייר לפני משא ומתן
    יותר התחברתי לטנרה. לא התלהבות או אהבה ממבט ראשון אבל הוא חמוד אמיתי.

    עדיין לא ויתרתי לחלוטין על האופציה של ורסיס או כלי אחר שנכנס לרשימת הסבבה "אבל שכח שטח" -יד 2 עם תוספות.
    נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 31-10-2019 בשעה 17:55.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    IMG_20191031_144819.jpg
    IMG_20191031_144835.jpg
    IMG_20191031_144845.jpg
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 31-10-2019 בשעה 17:49.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    הגירסה בשחור (מועדף עלי) עם הזיווד והתוספות
    IMG_20191031_153415.jpg
    IMG_20191031_153731.jpg

    בינתיים, חושבים

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    תקנה ותמכור.
    שיגיע כבר ליד2 קיבינימאט

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם איך שהכיסא נראה בספק אם נוח לשניים

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הגרסה בשחור אכן יותר מוצלחת, אבל זה בהחלט אופנוע לא יפה. המזל שלהם הוא שה790 אפילו יותר מכוער.
    כאילו שעשו קרטל והחליטו שאופנועי הדו"ש הגדולים חייבים להיות מכוערים.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    רק לי מפריע שהצמיג נראה ככה?
    ראבק, זה כלי מבחן.
    תחליפו צמיג, זה לא עולה לכם כלום.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    תקנה ותמכור.
    שיגיע כבר ליד2 קיבינימאט
    לפי הסוכנות הכלים נחטפים ויש כאלה שהזמינו מראש.
    לפי מה שאני מבין לא בטוח שתראה כלי משומש כזה למכירה בשנתיים הבאות- לא מדובר במאות ומי שחיכה כנראה שלא ימכור במהירות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם איך שהכיסא נראה בספק אם נוח לשניים
    זה מה שכתבתי. נחפש כיסא אחר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הגרסה בשחור אכן יותר מוצלחת, אבל זה בהחלט אופנוע לא יפה. המזל שלהם הוא שה790 אפילו יותר מכוער.
    כאילו שעשו קרטל והחליטו שאופנועי הדו"ש הגדולים חייבים להיות מכוערים.
    ה KTM מכוערים. השאר פשוט לא יפים אבל שום דבר דוחה. בעיני ה GS 800 אפילו נאה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    רק לי מפריע שהצמיג נראה ככה?
    ראבק, זה כלי מבחן.
    תחליפו צמיג, זה לא עולה לכם כלום.
    אין לי מילה רעה להגיד מהניסיון האישי האפסי שלי איתם. רק צריך לזכור שמדובר בתאגיד וכמו בכל תאגיד עם מחלקה למכירות שיווק כספים תמצא הרבה אקסלים שאומרים הרבה חוץ ממה שהלקוח מרגיש.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    איך שאתה מתאר את הרכיבה,לא הגעת לעליות עם דרדרת,אז מאיפה ההשוואה לקטמ?

  11. #11
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    תקנה ותמכור.
    שיגיע כבר ליד2 קיבינימאט
    כבר יש כאלו
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    כבר יש כאלו
    איפה ??

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    איך שאתה מתאר את הרכיבה,לא הגעת לעליות עם דרדרת,אז מאיפה ההשוואה לקטמ?
    גם עם הKTM לא רכבתי בדרדרת. אופנוע לנסיעת מבחן, לא שלי.
    ההתייחסות למה שנאמר והבנתי לגבי היכולות של ה KTM.

  14. #14
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    איפה ??
    היו 2 במוטומניה, ולזכרוני ראיתי גם עוד מסתובבים.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

אשכולות דומים

  1. רכיבת התנסות KTM 790 ADV- s
    על ידי קידוזו בפורום כללי
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 17-09-2019, 17:01
  2. סיכום רכיבת מבחן קצרה על R1250GS
    על ידי Fistuk בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 22-08-2019, 17:56
  3. עשיתי רכיבת מבחן על DL650 ויסטרום
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 30-11-2016, 14:03
  4. עשיתי רכיבת מבחן על SV650 החדש
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 04-11-2016, 14:59
  5. מכנסי רכיבת שטח
    על ידי הפלג הצפוני בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 20:42

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO