אללה
קבלו את הימאהה טימקס 560 החדש לשנת 2020: עוד כוח, עוד מומנט, עיצוב מחודש, ואלקטרוניקה משופרת; ויש גם גרסת TECH MAX מאובזרת וטכנולוגית.
http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%9e%d7...a9%d7%9c-2020/
![]()
נראית BY FAR הרבה יותר טוב מהנוכחית הגמלונית.
ה-XADV של הונדה שובר אותו
הטי מקס החדש, יצא כמו הבורגמן ....
נערך לאחרונה על ידי the striker; 04-11-2019 בשעה 10:38.
קפיצה בנפח של הטי בדרך כלל גוררת גל מכירות.
אני מקווה שהשימושיות תחלחל גם לאופנועים.
נמאס לי להתעסק עם מפתחות ונראה לי מגוחך שמשהו פשוט וזול כמו גריפים מתחממים לא מגיע כסטנדרט.
אתמול בלילה חזרתי עם טימקס dx מהצפון.
כל הדרך עם חימום בתחת ובגריפים, ומשקף רוח מורם עד הסוף.
במילה אחת- תענוג!
חגיגת עם נרתיק מובנה לנשק המועדף על המתנקש התכוונתם
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
איזה יופי שהג'נטים מגיעים זהובים מהחברה. זה מגיע עם שרשרת חי תואמת?
^חייבים להסכים כי אי אפשר להתווכח עם הסברים מלאיי עובדות שכאלה.
תא מטען קטן יותר
מורגשת העברת הילוכים, הנסיעה לא חלקה
20 קילו כבד יותר
המושב גבוה יותר
מרכז הכובד גבוה יותר
אין מושב וידיות מתחממים
אין תא קדמי לטלפון
אין מקום למתוח רגליים
יש שרשרת שצריך לתחזק
יש פחות מקום למורכבת
זה לא שהטימקס חד משמעית טוב יותר.
עלויות הטיפולים הן כנראה העוקץ הגדול כאן אבל כקטנוע הוא פשוט שימושי יותר.
אני לא מבין את האנשים שקונים קטנוע ומוותרים על תא מטען ומרחב אישי בשביל עוד כמה כ"ס.
מזת'ומרת,
כדי שהם יוכלו להגיד שהם יכולים לרכב בשטח.
....ואז כשאתה שואל מתי פעם אחרונה הם נכנסו לשטח, התשובה היא כמובן "אף פעם, אבל אם הייתי רוצה....הייתי יכול....".
(במאמר מוסגר, גם עם טימקס אפשר לרכוב יופי בשטח).
חחח רכבת עם טימקס בשטח פעם??
הכי רחוק שהגעתי זה קטנוע 125 והיה די זוועה.
למטרות חיסול ו/או התחמקות מהמשטרה, חייבים את האופציה של ירידה לשטח, לא ? (סמיילי נקרע מצחוק)