אריק ביואל לא ניסה אלה עשה, דגמי ביואל עברו לרוטקס ברגע שהוא הבין שהוא חייב כלים מעל 100 כח סוס כדי לספק לרוכבים מה שהם רוצים, מנוע הארלי המשופר שלו לא יכל ליצר יותר מזה.
מנועי הרוטקס סיפקו באיזור ה150 כח סוס שבאותה תקופה נחשב ל200 של היום.
לא זוכר כמה שנים הוא מכר כלים עם מנוע רוטקס אבל זה היה תקופה ולא כמה חודשים.
יותר מאוחר הוא חזר עם המנועים האלו תחת השם EBR ושם באמת זה החזיק תקופה מאד קצרה, אופנועי EBR היו קיצוניים (מידי) שיועדו לתחרויות וימי מסלול ופחות לכביש



ציטוט ההודעה בתגובה