תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: הארלי-דיווידסון חושפת את הברונקס 975 – נייקד ספורטיבי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    הארלי-דיווידסון חושפת את הברונקס 975 – נייקד ספורטיבי

    בהארלי-דיווידסון חושפים את הברונקס - הנייקד הספורטיבי החדש שלהם; עם מנוע 975 סמ"ק המפיק 116 כ"ס, מכלולי שלדה איכותיים ואלקטרוניקה מודרנית - בהארלי מכוונים גבוה; הפרטים, התמונות והסרטון - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d7...0%d7%99%d7%99/


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אריק ביואל הבין את זה לפני 20 שנה.
    ברמת העיקרון להארלי כבר היה את הברונקס ועכשיו הוא חוזר
    FJ4HZ5AP25DS7ADMW5LRGGGB3U.jpg

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    נראה כמו vx800 מחזור 2020.

    Dresdner, חוץ מהסעפות הביואליות, הכל במקומות ההיסטוריים, לא? דיסק במקום הסטנדרטי, אגזוז במקום הסטנדרטי, מנחש ששום דבר לא זורם בחלקי השילדה חוץ מויברציות. רדיאטור בולט, להפיל אותו על צד ימין צריך להיות פינוק.

    אגב, הבנתי שביואל ניסה להתחיל להשתמש במנועים של רוטאקס בדיוק לפני שסגרו אותו.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    נראה כמו vx800 מחזור 2020.

    Dresdner, חוץ מהסעפות הביואליות, הכל במקומות ההיסטוריים, לא? דיסק במקום הסטנדרטי, אגזוז במקום הסטנדרטי, מנחש ששום דבר לא זורם בחלקי השילדה חוץ מויברציות. רדיאטור בולט, להפיל אותו על צד ימין צריך להיות פינוק.

    אגב, הבנתי שביואל ניסה להתחיל להשתמש במנועים של רוטאקס בדיוק לפני שסגרו אותו.
    אריק ביואל לא ניסה אלה עשה, דגמי ביואל עברו לרוטקס ברגע שהוא הבין שהוא חייב כלים מעל 100 כח סוס כדי לספק לרוכבים מה שהם רוצים, מנוע הארלי המשופר שלו לא יכל ליצר יותר מזה.
    מנועי הרוטקס סיפקו באיזור ה150 כח סוס שבאותה תקופה נחשב ל200 של היום.
    לא זוכר כמה שנים הוא מכר כלים עם מנוע רוטקס אבל זה היה תקופה ולא כמה חודשים.
    יותר מאוחר הוא חזר עם המנועים האלו תחת השם EBR ושם באמת זה החזיק תקופה מאד קצרה, אופנועי EBR היו קיצוניים (מידי) שיועדו לתחרויות וימי מסלול ופחות לכביש

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    צודק, ה-1125 יוצר ב-2008-9.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    צודק, ה-1125 יוצר ב-2008-9.
    באירופה המכירות בסניפי הארלי המשיכו הרבה אחרי.
    שה1125 הגיע פתאום הערך של ה1200 עלה כמשומש, כרגיל אנשים תמיד רוצים מה שאי אפשר לקבל, עד היום הביואל XB 12 נמכרים הרבה מעל השווי האמיתי שלהם ואנשים קונים.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    אולי כי ל-XB יש חלפי מנוע זמינים, יותר סביר לתחזוקה מהרוטאקס? מה המחיר באירופה? בארץ רוצים עליהם 30+ ביד2 ..

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אולי כי ל-XB יש חלפי מנוע זמינים, יותר סביר לתחזוקה מהרוטאקס? מה המחיר באירופה? בארץ רוצים עליהם 30+ ביד2 ..
    הXB הוא מנוע הארלי בבסיסו וזה כל הקסם, הרבה אופי הרבה ממונט מסל"ד אפס, הרוטקס זה כבר סיפור אחר, המנוע שביואל לקחו התבסס על אפריליה טואונו V2 והיעוד היה יותר ספורטיבי מאשר קרוזר. מאז הביואל שהיה לי אני רק מחפש מנוע של קרוזר בשילדה יותר ספורטיבית, מתכון מנצח.
    אקזמפל במצב טוב עם המנוע הכי מעודכן 2010 ( עם חיישן O2 בכל סעפת) יתחיל ב7000 ויכול להגיע ל10000 יורו במחיר הזה יש הרבה אופנועים חדשים שאפשר לקנות בגרמניה

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הXB הוא מנוע הארלי בבסיסו וזה כל הקסם, הרבה אופי הרבה ממונט מסל"ד אפס, הרוטקס זה כבר סיפור אחר, המנוע שביואל לקחו התבסס על אפריליה טואונו V2 והיעוד היה יותר ספורטיבי מאשר קרוזר. מאז הביואל שהיה לי אני רק מחפש מנוע של קרוזר בשילדה יותר ספורטיבית, מתכון מנצח.
    אקזמפל במצב טוב עם המנוע הכי מעודכן 2010 ( עם חיישן O2 בכל סעפת) יתחיל ב7000 ויכול להגיע ל10000 יורו במחיר הזה יש הרבה אופנועים חדשים שאפשר לקנות בגרמניה
    זה ממש יקר, לא? מהצצה בקרייגסליסט, המחירים בארה"ב הרבה יותר סבירים.

    היית מנמיך את הרגליות של היוליסס וזהו מי יאהב אותך כמו ביואל

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    זה ממש יקר, לא? מהצצה בקרייגסליסט, המחירים בארה"ב הרבה יותר סבירים.

    היית מנמיך את הרגליות של היוליסס וזהו מי יאהב אותך כמו ביואל
    בשוק האמריקאי יש הרבה יותר כלים ובנוסף הם לרוב מחפשים את החדש או הקלאסי הישן, הביואל לא זה ולא זה.

    הרגליות של היוליסס יותר נמוכות מהביואלים האחרים והמושב יותר גבוה ככה שזווית הברכיים סבירה פלוס ולא מעייפת.
    עדיין שוקל לקנות אחד (יוליסס) הוא אומנם לא שיא היופי לעומת הביואלים האחרים אבל הוא הכי נוח בליין של ביואל.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    בארץ אין לדעתי, נראה לי אחלה דבר לרכב עליו.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    היוליסס אופנוע כיפי מאוד (כל סדרת ה-XB9/12 כזאת), אך כמו שנאמר כאן, ביואל אולי קצת הקדים את זמנו עם האופנועים האלה. עשור וחצי אחרי נראה שהאופנועים האלה היו מתאימים לנישת האופנועים ה"עירוניים"/רטרו מודרני/סקרמבלר של השנים האחרונות, אבל בזמנו היו להם מעט לקוחות. הסיבה העיקרית לכשלון שלהם היה חוסר מוחלט בידע, ברצון ובשיווק של בעל הבית האמיתי, דארדלי בלינסון - הביואלים נמכרו דרך סוכני הארלי, שלא ידעו איך לעכל אותם וממש לא עניין אותם למכור אותם והלקוח הממוצע שנכנס לסוכנות הארלי גם לא ממש חיפש אותם שם (לרוב היו תקועים איפשהו בצד מעלים אבק). הבעיה השנייה היה ביואל עצמו, שהינו רייסר בנשמתו. סדרת ה-XB כולה (כולל היוליסס) הונדסה עם כוונה ספורטיבית, אבל בעידן בו אופנועי סופרספורט נהיו יותר ויותר קיצוניים, ה-XB היו חלשים ויקרים מדי, ועל אף התנהגות שלדה נהדרת מעט רוכבי אספלט הסתכלו לכיוון שלהם.

    הברונקס החדש הזה... הוא כנראה באמת הביואל שהיה אמור להיבנות אם היו מאפשרים לביואל לבנות את האופנוע מבוסס מנוע ה-V-ROD שתכנן (עוד חלום שנקטע בעבור חופן כרום).

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אומנם יציאה מבורכת אולם מצטיירת כאנמית ומשעממת :/

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    דגם הSTT היה מין נסיון ליצור סופרמוטו לפחות מבחינה עיצובית, לא הרבה אהבו אני כן אהבתי לכן חיפשתי אחד בנרות ומצאתי בזמנו דגם 2007 שישב במחסני ביואל אנגליה שנתיים ואז הגיע לגרמניה
    המנוע לפי דעתי הוא כל הכיף באופנוע, חזק בדיוק כמו שצריך עם הסאונד של הארלי, היה משתגר מפניות הרבה יותר מהר מאופנועים חזקים ממנו בהרבה.

    חדי העין יבחינו במדבקת פול גז על האופנוע

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי DRMANIA צפיה בהודעה
    היוליסס אופנוע כיפי מאוד (כל סדרת ה-XB9/12 כזאת), אך כמו שנאמר כאן, ביואל אולי קצת הקדים את זמנו עם האופנועים האלה. עשור וחצי אחרי נראה שהאופנועים האלה היו מתאימים לנישת האופנועים ה"עירוניים"/רטרו מודרני/סקרמבלר של השנים האחרונות, אבל בזמנו היו להם מעט לקוחות. הסיבה העיקרית לכשלון שלהם היה חוסר מוחלט בידע, ברצון ובשיווק של בעל הבית האמיתי, דארדלי בלינסון - הביואלים נמכרו דרך סוכני הארלי, שלא ידעו איך לעכל אותם וממש לא עניין אותם למכור אותם והלקוח הממוצע שנכנס לסוכנות הארלי גם לא ממש חיפש אותם שם (לרוב היו תקועים איפשהו בצד מעלים אבק). הבעיה השנייה היה ביואל עצמו, שהינו רייסר בנשמתו. סדרת ה-XB כולה (כולל היוליסס) הונדסה עם כוונה ספורטיבית, אבל בעידן בו אופנועי סופרספורט נהיו יותר ויותר קיצוניים, ה-XB היו חלשים ויקרים מדי, ועל אף התנהגות שלדה נהדרת מעט רוכבי אספלט הסתכלו לכיוון שלהם.

    הברונקס החדש הזה... הוא כנראה באמת הביואל שהיה אמור להיבנות אם היו מאפשרים לביואל לבנות את האופנוע מבוסס מנוע ה-V-ROD שתכנן (עוד חלום שנקטע בעבור חופן כרום).
    עצוב לקרוא את הוויקי שלהם. הארלי זה כמו החבר המכה :/


    Dresdner, אתה חי טוב

אשכולות דומים

  1. הארלי-דיווידסון משיקה סניף קונספט בתל-אביב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 28-07-2019, 14:52
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-10-2017, 05:42
  3. השקה עולמית: הארלי-דיווידסון סטריט רוד 750
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 09-05-2017, 19:23
  4. חלום: ROUTE 66 על הארלי-דיווידסון
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-08-2016, 19:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO