אריק ביואל הבין את זה לפני 20 שנה.
ברמת העיקרון להארלי כבר היה את הברונקס ועכשיו הוא חוזר
FJ4HZ5AP25DS7ADMW5LRGGGB3U.jpg
בהארלי-דיווידסון חושפים את הברונקס - הנייקד הספורטיבי החדש שלהם; עם מנוע 975 סמ"ק המפיק 116 כ"ס, מכלולי שלדה איכותיים ואלקטרוניקה מודרנית - בהארלי מכוונים גבוה; הפרטים, התמונות והסרטון - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d7...0%d7%99%d7%99/
![]()
אריק ביואל הבין את זה לפני 20 שנה.
ברמת העיקרון להארלי כבר היה את הברונקס ועכשיו הוא חוזר
FJ4HZ5AP25DS7ADMW5LRGGGB3U.jpg
נראה כמו vx800 מחזור 2020.
Dresdner, חוץ מהסעפות הביואליות, הכל במקומות ההיסטוריים, לא? דיסק במקום הסטנדרטי, אגזוז במקום הסטנדרטי, מנחש ששום דבר לא זורם בחלקי השילדה חוץ מויברציות. רדיאטור בולט, להפיל אותו על צד ימין צריך להיות פינוק.
אגב, הבנתי שביואל ניסה להתחיל להשתמש במנועים של רוטאקס בדיוק לפני שסגרו אותו.
אריק ביואל לא ניסה אלה עשה, דגמי ביואל עברו לרוטקס ברגע שהוא הבין שהוא חייב כלים מעל 100 כח סוס כדי לספק לרוכבים מה שהם רוצים, מנוע הארלי המשופר שלו לא יכל ליצר יותר מזה.
מנועי הרוטקס סיפקו באיזור ה150 כח סוס שבאותה תקופה נחשב ל200 של היום.
לא זוכר כמה שנים הוא מכר כלים עם מנוע רוטקס אבל זה היה תקופה ולא כמה חודשים.
יותר מאוחר הוא חזר עם המנועים האלו תחת השם EBR ושם באמת זה החזיק תקופה מאד קצרה, אופנועי EBR היו קיצוניים (מידי) שיועדו לתחרויות וימי מסלול ופחות לכביש
צודק, ה-1125 יוצר ב-2008-9.
אולי כי ל-XB יש חלפי מנוע זמינים, יותר סביר לתחזוקה מהרוטאקס? מה המחיר באירופה? בארץ רוצים עליהם 30+ ביד2 ..
הXB הוא מנוע הארלי בבסיסו וזה כל הקסם, הרבה אופי הרבה ממונט מסל"ד אפס, הרוטקס זה כבר סיפור אחר, המנוע שביואל לקחו התבסס על אפריליה טואונו V2 והיעוד היה יותר ספורטיבי מאשר קרוזר. מאז הביואל שהיה לי אני רק מחפש מנוע של קרוזר בשילדה יותר ספורטיבית, מתכון מנצח.
אקזמפל במצב טוב עם המנוע הכי מעודכן 2010 ( עם חיישן O2 בכל סעפת) יתחיל ב7000 ויכול להגיע ל10000 יורו במחיר הזה יש הרבה אופנועים חדשים שאפשר לקנות בגרמניה
בשוק האמריקאי יש הרבה יותר כלים ובנוסף הם לרוב מחפשים את החדש או הקלאסי הישן, הביואל לא זה ולא זה.
הרגליות של היוליסס יותר נמוכות מהביואלים האחרים והמושב יותר גבוה ככה שזווית הברכיים סבירה פלוס ולא מעייפת.
עדיין שוקל לקנות אחד (יוליסס) הוא אומנם לא שיא היופי לעומת הביואלים האחרים אבל הוא הכי נוח בליין של ביואל.
בארץ אין לדעתי, נראה לי אחלה דבר לרכב עליו.
היוליסס אופנוע כיפי מאוד (כל סדרת ה-XB9/12 כזאת), אך כמו שנאמר כאן, ביואל אולי קצת הקדים את זמנו עם האופנועים האלה. עשור וחצי אחרי נראה שהאופנועים האלה היו מתאימים לנישת האופנועים ה"עירוניים"/רטרו מודרני/סקרמבלר של השנים האחרונות, אבל בזמנו היו להם מעט לקוחות. הסיבה העיקרית לכשלון שלהם היה חוסר מוחלט בידע, ברצון ובשיווק של בעל הבית האמיתי, דארדלי בלינסון- הביואלים נמכרו דרך סוכני הארלי, שלא ידעו איך לעכל אותם וממש לא עניין אותם למכור אותם והלקוח הממוצע שנכנס לסוכנות הארלי גם לא ממש חיפש אותם שם (לרוב היו תקועים איפשהו בצד מעלים אבק). הבעיה השנייה היה ביואל עצמו, שהינו רייסר בנשמתו. סדרת ה-XB כולה (כולל היוליסס) הונדסה עם כוונה ספורטיבית, אבל בעידן בו אופנועי סופרספורט נהיו יותר ויותר קיצוניים, ה-XB היו חלשים ויקרים מדי, ועל אף התנהגות שלדה נהדרת מעט רוכבי אספלט הסתכלו לכיוון שלהם.
הברונקס החדש הזה... הוא כנראה באמת הביואל שהיה אמור להיבנות אם היו מאפשרים לביואל לבנות את האופנוע מבוסס מנוע ה-V-ROD שתכנן (עוד חלום שנקטע בעבור חופן כרום).
אומנם יציאה מבורכת אולם מצטיירת כאנמית ומשעממת :/
דגם הSTT היה מין נסיון ליצור סופרמוטו לפחות מבחינה עיצובית, לא הרבה אהבו אני כן אהבתי לכן חיפשתי אחד בנרות ומצאתי בזמנו דגם 2007 שישב במחסני ביואל אנגליה שנתיים ואז הגיע לגרמניה
המנוע לפי דעתי הוא כל הכיף באופנוע, חזק בדיוק כמו שצריך עם הסאונד של הארלי, היה משתגר מפניות הרבה יותר מהר מאופנועים חזקים ממנו בהרבה.
חדי העין יבחינו במדבקת פול גז על האופנוע![]()