עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 54

אשכול: האם כדאי לעשות טיפול קטן ולא כל 12 אלף?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297

    האם כדאי לעשות טיפול קטן ולא כל 12 אלף?

    שאלה לבעלי אופנועים עם מרווח טיפולים של 12 אלף קמ.

    בעל מוסך אמר לי שזה לא מרווח הגיוני ושמן לא יכול להחזיק 12 אלף קמ.

    אשמח לשמוע דעת למי שמבין בעניין והאם כדאי בכל זאת להחליף שמן פילטר כל 6?

    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בדיוק כמו עם ברית מילה, יהיו כאלה שיגידו לך שחובה לעשות ויהיו כאלה שיגידו לך לא, כל אחד והאמונה שלו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שהיה מרווחים של 6000 ק"מ היו אלו שטענו שצריך כל 3000 ק"מ.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שהיה מרווחים של 6000 ק"מ היו אלו שטענו שצריך כל 3000 ק"מ.
    אז אני מבין שלדעתך מספיק כל 12?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    איכות השמונים השתפרה מאד בשנים האחרונות, יחד עם זאת בארץ תנאי האקלים נחשבים קשים יותר מאשר באירופה.

    אני מחליף פילטר שמן ושמן כל 6000 ק"מ העלות לא בשמיים ומי שמתכוון להחזיק כלי הרבה זמן ובמצב טוב העלות
    פחותה והתועלת ברורה.

    על פי ייצרן האופנוע אין צורך כזה.

    השאלה היא באיזה אמונה אתה מחזיק חסכנות ועבודה קשה, או יד פתוחה ואוהבת כהקלה לתנאים קשים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    הדיון הזה עולה מידי פעם.
    והנה שני הצדדים של המטבע:
    א. היצרן יודע מה הוא עושה,המהנדסים שלו טובים מכל דעה שתשמע פה, חבל על הכסף שלך.
    ב. 12,000 זה נטו "שיווקי", האקלים בארץ קשה, תחליף כל 6,000 זה במילא כמה עשרות שקלים.
    זה ככה בגדול.
    אגב, לבעלי המוסך לא הייתי מקשיב, יש לו אינטרס כלכלי שתבוא להחליף שמן בתדירות גבוהה יותר.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    איכות השמונים השתפרה מאד בשנים האחרונות, יחד עם זאת בארץ תנאי האקלים נחשבים קשים יותר מאשר באירופה.

    אני מחליף פילטר שמן ושמן כל 6000 ק"מ העלות לא בשמיים ומי שמתכוון להחזיק כלי הרבה זמן ובמצב טוב העלות
    פחותה והתועלת ברורה.

    על פי ייצרן האופנוע אין צורך כזה.

    השאלה היא באיזה אמונה אתה מחזיק חסכנות ועבודה קשה, או יד פתוחה ואוהבת כהקלה לתנאים קשים.

    האקלים בארץ לא שונה מספרד ואיטליה ובלי קשר לא נחשב לקשה במיוחד.
    זה יותר קשור איפה אתה גר ואיך אתה רוכב, למשל אלו שאוהבים לחמם אופנוע בעמידה צריכים להחליף שמן במרווחים קטנים יותר כי התערובת בזמן החימום על הצד העשיר יותר והדלק עלול לשטוף את הצילנדר ולהכנס לשמן זה גם נכון לריבוי רכיבות קצרות.
    לגבי המיקום חניה ליד הים או בערד גם ישפיעו על איכות השמן.
    רכיבות סוף שבוע לא דורשות החלפה תחופה יותר של שמן גם את אתה קורע לו את הצורה, החום בארץ לא נחשב לבעייתי לשמן כי אחרי הכל השמן נחשף לטמפרטורות גבוהות במנוע אבל גם בטווח קבוע.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    חלאס.
    יש איזה 3 שרשורים מהחצי שנה האחרונה שבהם היה ויכוח סוער בנושא, וכל אחד נשאר בדעתו.
    אני לא הולך שוב לפרט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    חלאס.
    יש איזה 3 שרשורים מהחצי שנה האחרונה שבהם היה ויכוח סוער בנושא, וכל אחד נשאר בדעתו.
    אני לא הולך שוב לפרט.
    לפחות תעשה קופי פייסט שנמשיך מאיפה שהפסקנו

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    האקלים בארץ לא שונה מספרד ואיטליה ובלי קשר לא נחשב לקשה במיוחד.
    זה יותר קשור איפה אתה גר ואיך אתה רוכב, למשל אלו שאוהבים לחמם אופנוע בעמידה צריכים להחליף שמן במרווחים קטנים יותר כי התערובת בזמן החימום על הצד העשיר יותר והדלק עלול לשטוף את הצילנדר ולהכנס לשמן זה גם נכון לריבוי רכיבות קצרות.
    לגבי המיקום חניה ליד הים או בערד גם ישפיעו על איכות השמן.
    רכיבות סוף שבוע לא דורשות החלפה תחופה יותר של שמן גם את אתה קורע לו את הצורה, החום בארץ לא נחשב לבעייתי לשמן כי אחרי הכל השמן נחשף לטמפרטורות גבוהות במנוע אבל גם בטווח קבוע.
    בגדול אתה צודק, אבל בשביל 300-400 ש"ח פעם בחצי שנה אני מעדיף שמן טרי בלי שום חישובים אחרים, ואני רוכב הרבה
    יהיו כאלה ש-6000 ק"מ יקחו להם יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הגיע הזמן שאנשים יקראו את חוקי הפורום ויעשו חיפוש.
    לעניין השמן.
    אני גיליתי שהכי כלכלי לא להחליף שמן בכלל.
    בקטנוע שלי לא החלפתי שמן כבר שלוש שנים ומעל 35 אלף קילומטר.
    והוא נוסע כמו רוצחעט!

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תכל'ס למי שרוכש אופנוע חדש ואחרי 3 שנים ימכור זה לא ישנה אם הוא יעשה טיפול כל 6000, 12000 או 24000.

    מי שיהנה מדחיפות הטיפולים זה אותו האחד שיקנה את האופנוע אחרי עשור עם כמה עשרות אלפי הקילומטר שהוא יעבור (עשרת יכול להיות גם מאה).

    בפורום של פיאט ישנו וויכוח דומה על תדירות הטיפולים שממליץ היצרן.
    אני מבחינתי כל שנה מחליף שמן ופילטר בפיאט למרות שאני עושה כ2000 קילומטר בשנה.

    באופנוע ההמלצה כל 12K מחליף כל 6K.

    אני מאמין שמי שירכוש אחרי את כלי הרכב יהנה מתחזוקה נאותה.

    מן הסתם כשהכלי כבר ישן יש עדיפות להחליף שמן ופילטר שמן באופן תכוף יותר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הגיע הזמן שאנשים יקראו את חוקי הפורום ויעשו חיפוש.
    לעניין השמן.
    אני גיליתי שהכי כלכלי לא להחליף שמן בכלל.
    בקטנוע שלי לא החלפתי שמן כבר שלוש שנים ומעל 35 אלף קילומטר.
    והוא נוסע כמו רוצחעט!
    אתה דוגמה חיה ללוחם חופש של המוג'הידין
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הגיע הזמן שאנשים יקראו את חוקי הפורום ויעשו חיפוש.
    לעניין השמן.
    אני גיליתי שהכי כלכלי לא להחליף שמן בכלל.
    בקטנוע שלי לא החלפתי שמן כבר שלוש שנים ומעל 35 אלף קילומטר.
    והוא נוסע כמו רוצחעט!
    אני לא החלפתי כבר שש שנים ו50K ק"מ!
    ולפני 50K שמתי שמן קנולה של רמי לוי בכלל.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה כי אתה בכלל לא רוכב.
    והכלי שלך לא סוגרת סקאלה.

אשכולות דומים

  1. טיפול בפלסטיקה בקטנוע ישן. כדאי?
    על ידי Gitamar7 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-07-2018, 15:34
  2. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 06-08-2016, 20:17
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-06-2016, 15:01
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-02-2016, 20:32
  5. שאלה| כל כמה שעות צריך לעשות טיפול לktm exc 450 2008
    על ידי roirider בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 09:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO