או בדיוק לזה חיכיתי.
מהנדס האופנוע מבין מאד במכניקה והנדסה והנדסת שמנים הוא יבחר את הטוב ביותר לדעתו, אבל יפריע לו היצרן שמחפש להוזיל עליות, תקנות היורו
ששומרות לדעתן על איכות הסביבה, המעצבים שרוצים שהמנוע יראה קצת אחרת בגלל שיקולי עיצוב תקציבאים ששמורים על מקור הכסף. בסוף המהנד
יעשה פשרות מתבקשות, המנוע יעבוד אבל לא כמו שהמהנדס רוצה בדיוק.
יצרנית האופנוע רוצה לשמור על מתח רווחים טוב לפעמים גם על חשבון דברים אחרים, היא גם רוצה להתחרות באחרים וליישר קו טיפולים זהה,
יש לה אינטרס אחר משל המהנדס ובעל האופנוע.
בעל המוסך רוצה כסף הוא יעשה טיפול ואתה תשלם צריך או לא צריך...
בסופו של יום הכל נמצא בתחום הטולורנס יש מנעד גדול שבתוכו נע הכלי שלך, הוא יכול לנסוע ב-50 מעלות וגם במינוס 20
עם אותו השמן, אותו המנוע השאלה באיזה בלאי. וכמה זה טוב לו ועל חשבון מה זה בא.
אם החלפת שמן הייתה יקרה מאד, הרבה בעלי רכב היו מוותרים על ההחלפה וקרוב לוודאי שלא היו מבחינים בנזק, כי הוא
נזק מצטבר, אבל זה כל כך פשוט וקל ולא יקר אז זה נתון לשיקולו של כל אחד אני מעדיף לדעת שאני רוכב עם שמן טרי.



ציטוט ההודעה בתגובה