קטקוב, כבר היינו בדיון הזה בינינו וסגרנו שאתה לוקח את הSV650 המוגבל(!) לנסיעת מבחן.
אין לי דבר וחצי דבר נגד הויסטרום 650 ואפילו שקלתי לקנות אותו אחרי שהוצאתי רשיון לא מוגבל. הוא מגיע עם מכלולים איכותיים בהרבה, שלדה שונה, אלקטרוניקה ומושב נפלא. אה, וגם תג מחיר שהוא לא מעט גבוה יותר - הוא גבוה ב50%. בינו ובין הSV יש רק מנוע ובין הויסטרום 650 הלא מוגבל לSV650 מוגבל - גם המנוע בערבון מוגבל (ואגב, צריכת הדלק של המוגבל דווקא היתה מצוינת, ~24 ק"מ לליטר)
אם הבן אדם היה שוקל לקנות ויסטרום 650, CB650 או F750 מוגבלים אז הייתי אומר לו ללכת על זה כי התועלת שתצמח לו מהם, יחסית לאופנועים לא מוגבלים קטנים יותר, היא ברורה. אבל זה לא האופנועים שהוא שוקל לקנות.
מה שאתה טוען לגבי המעטפת והביצועים של כלים קטנים מול גדולים אולי היה נכון בעבר אבל היום הוא לא תופס. לא לגבי הCB300 החדש מול הCB500 ומכל מה שקראתי גם לא בין הZ650 לZ400 (לגבי הZ300 אני לא יודע). אם אני צריך לנחש את הסיבה לזה, אז יש מצב שהיא קשורה לדיוק 390 שחייב את המתחרים לישר קו.
והערת אגב, כותבים בפורומים מבטאים את הדיעות שלהם בלבד וזה נכון לגביי כמו שזה נכון לגביך. ההערות שיש לי לגבי הSV650 נובעות מהנסיון הפרטי שלי אבל הם לא חריגות ביחס לטענות כלפי האופנוע הזה באופן כללי.


ציטוט ההודעה בתגובה