אם זה כמו שאני חושב...
אז זה הסנכרון שלך עם המהירות וההילוכים.
זה רעש מהסלסלת קלץ',לא להתרגש,גם האופנועים חדשים זה ככה.
תתאמן על החלפת הילוכים נכונה,אל תעביר לשני מוקדם מידי.
שלום לכולם,
יש ברשותי ktm exc 250 2011 דופ,
שמתי לב לאחרונה שבתחילת הנסיעה בהילוך שני לאחר שחרור ידית הקלאץ ותוספת גז אני שומע רעשים מוזרים מכיוון המנוע ליתר דיוק רעש של חריקה לא ברור מאיפה.
הקטע המוזר שרק בתחילת הנסיעה יש את הרעשים האלו ובזמן הרכיבה אין בכלל רעשים כאלו יש למישהו מושג מה זה יכול להיות?
תודה מראש
אם זה כמו שאני חושב...
אז זה הסנכרון שלך עם המהירות וההילוכים.
זה רעש מהסלסלת קלץ',לא להתרגש,גם האופנועים חדשים זה ככה.
תתאמן על החלפת הילוכים נכונה,אל תעביר לשני מוקדם מידי.
עם כל הכבוד זה לא שאני נהג חדש זה לאחרונה ככה
לפי התיאור שלך ניתן להצביע רק על מיסבים. כנראה מיסב קראנק.
אם החריקה באמת באה מהמנוע ובאמת רק בתחילת נסיעה אז כנראה שאחד המיסבים צועק לך שנמאס לו מעצמו.
כשהמיסב מתחמם הוא מפסיק לחרוק.
מציע לבדוק ולתקן לפני שהמיסב יקרוס.
סובב את המנוע ידנית כשהוא קר ותקשיב/תרגיש אם הוא מסתובב חלק ובשקט או לא. לא בטוח שתצליח להרגיש אבל היית מתחיל מלנסות משם.
מיסבי קראנק חורקים במעלה הסל"ד - לא רק בתחילת הנסיעה.
זה יכול להיות כל מיסב - בגיר יש הרבה מיסבים שיכולים לשרוק.
וזה לא בהכרח מיסב.
נכון. זה יכול היות כל מיסב.
נכון- זה לא חייב להיות מיסב.
מנסיון העבר של חברים כשיש חריקה בתחילת נסיעה בדו"פ שנעלמת בהמשך הרכיבה בדר"כ זה מיסב ובדר"כ מיסב קראנק.
שוב- נכון שזה לא מחייב, נכון שעלול להיות שאני טועה ומטעה, אבל כיוון שאנו לא יכולים לשמוע ולאבחן דרך האינטרנט נותר לנו רק לשער, בהינתן המידע המצומצם שברשותנו.
אם לבחור יש גישה/ידע/כלים הבדיקה לא אמורה להיות מסובכת.
בכל מקרה לסובב את המנוע על מנוע קר ולהקשיב/להרגיש איך הוא מסתובב. אם יגיע לאבחנה- מה טוב. אם לא- לא הפסיד כלום.
כן אבל הבעיה היא רק בתחילת הנסיעה בהילוך שני זאת אומרת שבמהלך הנסיעה לא שומעים את החריקה, וכשהוא בניוטרל לצורך העניין ואני מזיז אותו אין את חריקות בכלל