תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: הרגשה של נסיגה בשליטה על האופנוע בשיעור מתקדם

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16

    הרגשה של נסיגה בשליטה על האופנוע בשיעור מתקדם

    היי אני לומד על A1, בשיעור הרביעי הייתה לי שליטה טובה בסיבובים בסללום (עוד לא בשמיניות) אבל בשיעור החמישי והשישי, לא רק שהשמיניות היו גרועות, גם מה שידעתי לעשות בסללום מתפקשש, האופנוע קופץ לי כאילו שאיבדתי את הרגש בידית הגז ( אני בא לתת גז אבל אז בגלל שיש קצת חופשיות בידית הגז אני מאבד את הרגע שהגז היה אמור לייצב אותי ואז אני בא לתקן וזה ניהיה אגרסיבי קצת). אשמח גם לטיפ לגבי השמיניות באיזה זווית הגוף צריך להיות , כמו כן לפעמים מרגיש לי שאני לא מצליח להשתחרר ולהביט רחוק או למצוא את האיזון בין המבט הרחוק לבין התמקדות בנתיב הרכיבה.

    תודה מראש למגיבים

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    זה נורמלי. אתה רק לומד ויש ימים טובים יותר וטובים פחות.
    טיפ שיכול מאוד לעזור: את הסלאלום והשמיניות אתה רוצה לעשות באיזור ה10-12 קמ"ש (לא פחות) ואתה בכלל לא צריך לגעת בגז אלא רק בקלאץ', מה שימנע את הקפיצות שאתה מתאר בשילוב של הגז (אין לך עדיין עדינות מספקת בשביל לשלב גז בלי קלאץ' וגם זה נורמלי לחלוטין). אם ההילוך הראשון קצר מדי ולא מביא אותך ל10 קמ"ש על סרק בלי גז אז תעשה את התמרונים על הילוך שני.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    כרוכב שהיה לו רשיון A1 והגדלתי לA (את הA1 עשיתי בשנות ה90) הרגשתי את אותה בעיה.
    טיפ שקיבלתי זה לא לנגוע בבלם הקידמי בכלל ואם צריך להשתמש בעדינות רק באחורי
    בשיעור שיישמתי את זה בשמיניות, פתאום הכל ניראה הרבה יותר קל

    בהצלחה

    בועז

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    זה נורמלי. אתה רק לומד ויש ימים טובים יותר וטובים פחות.
    ...
    מה שבאתי לכתוב.
    לפעמים משתני סביבה שנראים לא קשורים משפיעים על רמת הריכוז והתיפקוד

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעזר צפיה בהודעה
    היי אני לומד על A1, בשיעור הרביעי הייתה לי שליטה טובה ...
    זה בסדר. אף אחד לא למד לנהוג ב-4 שיעורים. הרעיון בתרגילים - זה להגיע למצב בו אתה מצליח לעשות את זה בלי לחשוב.
    זה לוקח זמן ותרגול. יש כאלה שמצליחים יותר מהר, יש כאלה שפחות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16
    תודה לכולם על הטיפים

  7. #7
    כמו שאמרו יש ימים ויש ימים
    אל תכעס על עצמך אם היה לך שיעור גרוע או שאתה רואה שלא הולך, זה טבעי

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הנה משהו שלא תלוי בך שיכול להשפיע - יש מורים שמתחזקים את הכלי שלהם תחזוקת שבר. אולי השרשרת משוחררת מדיי, או המצערת לא מכוונת כהלכה, ולך כמתחיל אין שום רפרנס ולמורה פשוט לא אכפת.

    קרה לי בשיעור נהיגה שהאופנוע הרגיש מאוד, מאוד קופצני בתחילת נסיעה ובסל"ד נמוך, עוצרים בתחנת דלק, מסקרנות בודק עם היד את השרשרת (האופנוע היה מכובה מן הסתם)...טאק, לזרוע, בלי מאמץ. משוחררת וחופשיה כמו חיילת שהרגע גזרה חוגר...

  9. #9
    כמו שאמרו לפני - יום עסל יום בסל, ככה זה בחיים וכולנו חווינו אז את על בשרנו בשיעורים, קורה.
    אם כבר הצלחת בעבר, סימן שאתה יודע מה לעשות ואיך.
    בנוגע לשמיניות, בוא ננתח למה את מתחרבש.
    אם אתה נופל/מוריד רגל - מהירות.
    אם אתה חוצה פסים - רוחב סיבובים/מבטים.
    אין באמת משהו שונה בתנוחת רכיבה בשמיניות, אבל צריך לדעת ליישם נכון תנוחת רכיבה, פלג גוף תחתון הדוק ומחבק את הכלי, ואילו העליון משוחרר וקליל לתנועה.
    דבר אחרון, האיזון שאתה מדבר עליו בין מבט רחוק לנתיב, לא קיים בשמיניות, ובכללי לאן שתביט לשם תגיע, ואתה לא רוצה להסתכל על האספלט. תתנתק לחלוטין ממבט לנתיב ותביט רחוק אל הסיבוב הבא, בלי להרגיש ובלי לבדוק, ככה גם הגוף יתרגל לתנועה ובסוף תבין שאתה בכלל בגבולות הנכונים.
    גם הכלים הכבדים (A) עושים שמיניות על אותו ריבוע, פשוט בצורה מאוד מאוד רחבה (מניסיון), במקרה הכי גרוע - אתה יכול גם לאמץ את השיטה.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16
    יישמתי הרבה מהטיפים , היום עשיתי שיעור עשירי וברוך השם ההרגשה והשליטה מצויינים תודה

אשכולות דומים

  1. אין לי כותרת, אכזבה בשיעור.
    על ידי בקטוס בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 16-09-2018, 08:33
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-05-2018, 10:02
  3. שינוי הרגשה של קלאץ - טרייסר 900 2016 (כ"ע)
    על ידי Goas23 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-09-2017, 10:41
  4. תגובות: 139
    הודעה אחרונה: 18-12-2016, 20:23
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-06-2016, 09:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO