אני הלכתי על ה CRF450L, כמובן בארץ יש את הגרסה האירופיית המרוסנת, אז למתחיל זה סבבה, אפשר אחרי זמן מה לקנות מחשב מנוע אחר ולשחרר את מלוא הכוח, בכלי הזה אתה מקבל דו"ש עם יכולות שטח מעולות והוא יותר קל מה701, כמו כן האמינות של הונדה
אני הלכתי על ה CRF450L, כמובן בארץ יש את הגרסה האירופיית המרוסנת, אז למתחיל זה סבבה, אפשר אחרי זמן מה לקנות מחשב מנוע אחר ולשחרר את מלוא הכוח, בכלי הזה אתה מקבל דו"ש עם יכולות שטח מעולות והוא יותר קל מה701, כמו כן האמינות של הונדה
מאחד שעשה מעבר מ wr250 ל husqvarna 701 ..
אני יכל להגיד לך שבכביש מהיר לי אישית היה זוועה באמת עם ה wr ,וכרגע עם ההוסקוורנה אני מרגיש מלך בכביש גם במהירויות גבוהות ..
בשטח ברור שיהיה לך קשה אם אתה מתחיל עם ההוסקוורנה לפי דעתי ,הוא מאוד מאודד חזק לשטח.. עם ה wr נהנתי מאוד בשטח ,הוא מספיק לדעתי לטיולים סבבה וגם ארוכים..
(אני מדבר על ההוסקוורנה הלא מוגבל, עם 75 כח..)
לא יודע מה ההבדל עם המוגבל והלא מוגבל , בכח כמובן.. אבל הייתי ממליץ לך לקחת את המוגבל לA1 ותהנה איש יקר
מה כזה גרוע בו? שהוא חלש?